Miespuolinen yksilö kaipaa apua - Seksi

Tuntematon

Olen joutunut ongelman eteen, johon en pähkäilystä huolimatta keksi muuta ratkaisua kun kysyä teiltä (hieman häpeillen). Kuka olisikaan parempi vastaamaan kysymykseeni kun naiset
En saa tyttöystävääni nauttimaan suuseksistä (itse sanoi, tosin vähän kauniimmin) eikä ole kuitenkaan kyseilystäni huolimatta suostunut antamaan minule neuvoja.(tai osannut itsekkään sen paremmin kertoa mistä nauttii) Minulle on kuitenkin tärkeää että saisin hänetkin nauttimaan tästäkin seksin muodosta ja kokemattomana en voi soveltaa entisiäkään keinoja :) Eli olisin erittäin kiitollinen jos voisitte antaa muutamia yleispäteviä neovoja miten saan kultani nauttimaan. Suuseksistä ja muustakin. Kiitokset etukäteen :wink:

Sivut

Kommentit (40)

Nice Boy

yhdyn Dubyamoanin kommentti. eli ensin kiihottavaa esileikkiä, muun vartalon suutelemista, välillä alapäätä hellästi suudellen, kiusaamista ja sit voit varovasti kokeilla mitä kultasi tykkää. kokeile erillaisia tekniikoita kuten hipaisut, kevyt imeminen, reilu kosketus.... pyydä kultaasi sanomaan "hep" kun tuntuu oikein hyvälle... näin meillä. ja välillä riippuu päivästä mikä tuntuu hyvälle. se sama tekniikka ei toimi aina. on vain löydettävä yhteinen sävel ja opittava lukemaan toisen liikkeistä mikä tuntuu hyvälle.

Jimmy KImmel

Hyviä neuvoja, mutta...

Itse lähtisin aivan perusteista liikkelle. Tiedätkö, että missä on klitoris ja ymmärrätkö sen merkityksen naisen nautinnon kannalta?

weramaria
Nice Boy
yhdyn Dubyamoanin kommentti. eli ensin kiihottavaa esileikkiä, muun vartalon suutelemista, välillä alapäätä hellästi suudellen, kiusaamista ja sit voit varovasti kokeilla mitä kultasi tykkää. kokeile erillaisia tekniikoita kuten hipaisut, kevyt imeminen, reilu kosketus.... pyydä kultaasi sanomaan "hep" kun tuntuu oikein hyvälle... näin meillä. ja välillä riippuu päivästä mikä tuntuu hyvälle. se sama tekniikka ei toimi aina. on vain löydettävä yhteinen sävel ja opittava lukemaan toisen liikkeistä mikä tuntuu hyvälle.

Ihan OT, mutta weramariaa ainakin alkaisi naurattamaan jos seksin tuoksinnassa pitäisi sanoa "hep" kun tuntuu hyvältä... :lol: Antakee anteeksi, olin koko yön poliisilaitoksella- töissä, siis.

Mutta asiaan... Naisen anatomiaan kannattaa tutustua, esimerkiksi klitoris olisi aika hyvä paikantaa. Suuseksiäkin kun voi antaa myös väärin, itselläni kokemusta mm. yksitoikkoisesta nuolemisesta ja varovaisesta kielenkärjellä koskettelusta. Molemmissa tapauksissa tuli vähän tällainen :roll: olo. Mutta nuo siis ääripäät. Voi myös olla, ettei tyttöystäväsi yksinkertaisesti nauti suuseksistä.

Kun kerran kokemattomuudesta on kyse, ei kai parempaa neuvoa voi antaa kuin että yhdessä etsitte sitä nautintoa. On nimittäin asioita, joista joku tykkää ja toinen ei. Kokeilunhalua pitää toki olla, muuten voi jäädä paljosta paitsi.

Nice Boy
weramaria

Ihan OT, mutta weramariaa ainakin alkaisi naurattamaan jos seksin tuoksinnassa pitäisi sanoa "hep" kun tuntuu hyvältä... :lol: Antakee anteeksi, olin koko yön poliisilaitoksella- töissä, siis.

Joo ehkä vähän huono ilmaisumuoto. tarkoitin sillä "hep" jonkinlaista merkkiä että toinen tietää tehdä oikein. näin ainakin meillä toimitaan ja molemmat nautimme seksistä valtavasti.

Rana
Jimmy KImmel
Itse lähtisin aivan perusteista liikkelle. Tiedätkö, että missä on klitoris ja ymmärrätkö sen merkityksen naisen nautinnon kannalta?

Mä kiinnittäisin myös tähän huomiota. Eikä mitään sinnepäin, vaan tiedätkö tarkalleen mistä kohtaa naistasi pitää helliä? Voisi myös auttaa, jos pyytäisit häntä pitämään omaa kivaa sinun katsellessasi. Sillon saisit paremmin jutun juuresta kiinni, mistä kohtaa helliä ja millä tavalla.

Tietysti jos nainen ei ole tutustunut omaan kroppaansa eikä tiedä mistä pitää, on miehen vaikea "parantaa suoritustaan".

SooZ

joo eipä siinä auta kuin kokeilemalla oppimaan :)
helpointa ehkä just että jos se anatomia muuten on hallussa ;) niin nainen ilmoittaa kun tuntuu hyvälle. sanoo nyt sit hep tai voihkii tai ihan mitä vaan mutta että tiedät kun teet oikein ja myös se että ilmoittaa kun ei tunnu hyvälle tai millekään :)

Jimmy KImmel
Rana
Voisi myös auttaa, jos pyytäisit häntä pitämään omaa kivaa sinun katsellessasi. Sillon saisit paremmin jutun juuresta kiinni, mistä kohtaa helliä ja millä tavalla.

Tuohan olisikin hyvä idea, mutta erittäin kaukaa haettu, mikäli tyttö ei ole vielä edes valmis puhumaan asiasta... Tuskinpa silloin pistää showtakaan pystyyn. (off topiccina, on muuten äärimmäisen kiihottavaa katsottavaa! :wink: )

Jos ei kehtaa tai halua puhua asiasta/antaa ohjeita, niin hyvä olisi pitää reilusti ääntä ja liikehtiä osuttaessa "hyvään kohtaan" tai kielen liikkuessa oikealla tahdilla ja oikealla voimakkuudella. Kyllä siinä yleensä hölmömpikin ymmärtää, että tästä ilmeisesti tykätään. Eli niin kuin koiraa kouluttais, hyvästä työstä kehu ja huonosta nou nou... :lol: Itse käytän tuota taktiikkaa mieluummin, kuin annan suullisia tai piirrettyjä ohjeita itseni miellyttämisestä. Parastahan tietysti olisi, jos oikeasti puhuisi asiasta, mutta se voi ottaa joillakin "luonnon" päälle ja toiset eivät yksinkertaisesti kehtaa. :?

figaro

Samoilla linjoilla mennään.. Klitoris on kaiken a ja o aika pitkälle suuseksissä.

Itselläni parasta nautintoa antaa vaihtelevuus. Se, että lupsuttaa koko ajan samalla tavalla eikä vaihda tyyliä tai ns. kiusoittele, saa melkein raivostumaan.

Vaihtelevuutta saa mm. :

1. "painamis"voimakkuudella
2. kielen liikeratojen vaihtelulla (pyörittely, pitkät lipaisut)
3. paikan vaihtelulla (klitta, alempaa, sisälle)
4. kasvattamalla parran tai ajamalla pois :lol:

Ja älä unohda sitä, että kaikki naiset eivät välttämättä tykkää suuseksistä laisinkaan.

Oletko keskustellut naisesi kanssa asiasta ihan punkan ulkopuolella? Pyytänyt näyttämään/kertomaan suoraan kaikki mistä pitää.. tai mikä menee pieleen? Voi olla itse suuseksitilanne on liian herkkä siihen ja siksi et saa oikeita vastauksia.

Sasuska

Juu, figaro on todellakin oikeassa tuossa parran kasvattamisessa tai ajamisessa. Terävä sänki ei ainakaan helpota nautintoon keskittymistä (paitsi jos sitten tykkää näistä masokisti-jutuista...), samoin jos vaan miettii, että nyt pitäisi sitten nauttia, kun toinen kerran tekee parhaansa.

Ilmeisesti tyttöystäväsi ei oikein tiedä itsekään, mistä pitää tai on ujo eikä osaa/kehtaa keskustella näistä aiheista. Myönnänpä itsekin, etten minäkään osaa sanallisesti sanoa välttämättä, mikä tuntuu hyvältä tai mistä pitää painaa/lipoa/hieroa tms. Se vaan tuntuu sitten hyvältä, jos on tuntuakseen! Ja siihen vaikuttaa pitkälti moni psyykkinen juttu kuten stressi (kaikenlainen, myös tuo edellä mainittu "nyt pitää sitten nauttia ja saada orkku") ja jännitys tai huolet yms.

Jos suhteenne on tuore, kuten luulen, ei ole mitään hätää. Voi viedä aikaa, ennen kuin tyttöystäväsi osaa/uskaltaa "antautua". Itse tulin tähän tulokseen omassa suhteessani. En jotenkin alitajuisesti osannut rentoutua, vaikka kiven kovaan väitin itselleni, että olen rentoutunut ja nautin seksistä ja rakastan kultaani ja luotan häneen. Ehkä näin olikin jo alussa, mutta ehkä sitten näitä kaikkia oli enemmän (eli tarpeeksi) myöhemmin.

Lainaus:

Tähän saa apua mm. Kari Heusalan aivan erinomaisesta kirjasta "Naisen seksuaalisuus" (Like-pokkari, maksaa n. 10 e). Siitä oppii naisenakin paljon, suosittelen lämpimästi kaikille! :) Löytyy myös päinvastainen versio "Miehen seksuaalisuus", jonka aion lukea jossain vaiheessa.

Lainaus:
pyydä kultaasi sanomaan "hep" kun tuntuu oikein hyvälle...

Tähän ehdottaisin esim. sanatonta viestintää: kun tuntuu hyvälle, voisi vaikka puristaa toisen kättä tms.

Mutta siitä vain jatkamaan harjoituksia... :D

Lania

"Tähän ehdottaisin esim. sanatonta viestintää: kun tuntuu hyvälle, voisi vaikka puristaa toisen kättä tms."

Oon huomannu että teen ton automaattisesti, ja kyllä miekkoset on tähän mennessä tajunnu että nyt ei ainakaan pidä lopettaa :D

figaro
Lania
"Tähän ehdottaisin esim. sanatonta viestintää: kun tuntuu hyvälle, voisi vaikka puristaa toisen kättä tms."

Oon huomannu että teen ton automaattisesti, ja kyllä miekkoset on tähän mennessä tajunnu että nyt ei ainakaan pidä lopettaa :D

Sama vika :D Kehonkielen opiskelu olisi tärkeätä.. Monilla miehillä jää huomioimatta ;)

sopuli

Miksi ihmiset ei puhu toisilleen? Ei ymmärrä.. No joo, alkuperäinen kirjoittaja oli yrittänyt kyllä. Mutta eihän sitä voi muuten tietää, mistä juuri tämä ihminen pitää, ellei sit kehonkieli kerro sitä :)

Yrittäisit kysellä vielä...

SooZ
sopuli
Miksi ihmiset ei puhu toisilleen? Ei ymmärrä.. No joo, alkuperäinen kirjoittaja oli yrittänyt kyllä. Mutta eihän sitä voi muuten tietää, mistä juuri tämä ihminen pitää, ellei sit kehonkieli kerro sitä :)

Yrittäisit kysellä vielä...

ei se ole aina niin helppoa kertoa tuollaisista asioista. Minulle ainakaan. En sitten tiedä missä syy, kasvatuksessa vai muissa kokemuksissa :lol: En vain osaa/pysty kertomaan mikä tuntuu hyvälle jos sitä noin vaan kysytään. Mieluummin sitten vaikka näytän ja olen kyllä aika äänekästä sorttia että kyllä sen ainakin kuulee jos tykkään :D
Menen vaan ihan lukkoon jos pitää noista asioista puhua, vaikka muuten kyllä tuntuu että seksistä pystyn suht "normaalisti" puhumaan. Ja tiedän kyllä mistä pidän että sekään ei ole este :D

Lania

Niin, en mäkään aina ymmärrä sitä että "jos et oo valmis puhuun kaikesta mahdollisesti aina ja millon vaan, et oo valmis harrastaan seksiä, mä ja MUN kulta kyllä puhutaan aina kaikesta kun meillä on niin hyvä suhde".

Ei aina luottamus ja rakkaus oo suoraan verrannollisia kykyyn jutskailla seksistä yms.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat