Seksikumppanien määrä - Seksi

Torspo

:lol:

Sivut

Kommentit (225)

shazzer

Olen kohta 21, ja kahden kanssa olen harrastanut varsinaista seksiä. Toisen kanssa kerran ja toisen kanssa varmaan satoja kertoja :lol:
Seksiksi määritellään myös muukin kuin yhdyntä.. Lisään siihen 4 muuta mieshenkilöä.. Yhdyntää en heidän kanssaan ole harrastanut, jotain peliä kuitenkin :P

Mikähän tämän ketjun aihe nyt olikaan.. :roll:

Muoksmuoks: NIIN, siis mielestäni tuo ei todellakaan ole paljon ja jotka todellakin haluavat kehua omilla seksipartnereiden määrällä niin heillä ei ole kaikki pöllöt tornissa.

EnvyMe
mollukka
Lukretia
Mä pystyisin luottamaan paremmin mieheen, jolla on vaikka pari monivuotista seurustelusuhdetta takana, kuin mieheen, joka on kiertänyt pesästä pesään. Haluan miehen, joka pystyy sitoutumaan.

Ja sekö ei ole mahdollista, että on elänyt parisuhteessa ja pystyy sitoutua sekä harrastanut yhdenillanjuttuja runsaissa määrin? :shock:

OT mutta sama kysymys nousi minunkin mieleeni :D

Itse topicciin: Sanotaan näin että olen 19-vuotias ja partnereideni määrä ylittää ikävuosilukuni. Jossain vaiheessa yhdenillan toivot olivat in! :D

arkadia

Arvon cosmonaiset.
En tiedä onko aihetta käsitelty aiemmin, mutta mulle vain tuli halu kysyä mielipidettänne asiasta: eli montako seksikumppania on mielestänne paljon?
Kysymys on alkanut askarruttaa minua siksi, että miehille vielä nykyäänkin selkeästi suodaan useampi kumppani kuin naiselle ja olen monelta mieheltä kuullut, että he arvostavat naisissa koskemattomuutta. Ylipäänsäkin naisten tulee mukisematta kestää miesten useat partnerit, mutta itse joudumme mukamas häpeillen tunnustamaan omat lukumme.
Mikäs siis on paljon?

figaro

Minusta tälle ei ole mitään rajaa. Toisille viisi on jo liikaa ja toisille viisikymmentä. Osa ottaa kumppanit reilusti kokemuksena ja toiset häpeilee.

On toki totta, että ympäristön reagointi naisen aktiiviseen seksielämään myös sinkkuna on kovakätistä. Miehet ovat kovia jätkiä selätettyään mahdollisimman monta naista - tiedän, kärjistän ;)

Silti.. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että naisilla on yhtä lailla oikeus nauttia seksistä kuin miehillä. Ja yhtälailla sinkuilla on oikeus nauttia seksistä kuin parisuhteessa elävillä. Ei useampi kumppani huonoa ihmistä tee - kunhan myös kantaa vastuun suojautumisesta eikä itse kärsi tekemisistään.

figaro
Shandy
Minusta tuo seksikumppaneitten paljous riippuu iästäkin. Jollain 12-vuotiaalla yksikin on jo paljon.. :roll:

Tuolta kantilta katsottuna olet oikeassa.

SooZ

riippuu aika monesta tekiästä.
mutta kyllähän se tuntuu vieläkin niin olevan että mies on mies vasta kun on kaatanut tarpeeks naisia ja nainen on huora jos on enemmän kuin yksi seksikumppani. kärjistystä mutta silti :)
ajattelen ehkä näin että jos alkaa paljon yli kymmenen olemaan niin se on jo paljon :D tosin en nyt välttämättä ota sitä huonona asiana. mutta tietty jos mies heti ensi tapaamisella kerskuis kaadoillaan niin rukkaset sais :lol:

Shandy
SooZ
mutta tietty jos mies heti ensi tapaamisella kerskuis kaadoillaan niin rukkaset sais :lol:

Samoin saisi minultakin :D Minusta tuntuu lähinnä säälittävältä jos pitää heti ensi tapaamisella alkaa kehumaan seksikumppaneitten määrällä tai omilla seksitaidoillaan.

Miffy

Jooh, kyllä se asia valitettavasti taitaa joltiseenkin näin mennä: Mies, jolla monia petikumppaneita=sankari, kova jätkä, nainen, jolla monia petikumppaneita=lumppu.

Munkaan mielestä mitään lukuja ei oikein voi sanoa. Tosin, kyllä siinä erinäisiä asioita alkaa mieleen nousta, jos jollain on tyyliin kolme eri kumppania joka viikko, en sinänsä tuomitse, mutta tosiaan, itse en ainakaan pystyisi jakautumaan sillälailla :D

Lania

"Kysymys on alkanut askarruttaa minua siksi, että miehille vielä nykyäänkin selkeästi suodaan useampi kumppani kuin naiselle ja olen monelta mieheltä kuullut, että he arvostavat naisissa koskemattomuutta. Ylipäänsäkin naisten tulee mukisematta kestää miesten useat partnerit, mutta itse joudumme mukamas häpeillen tunnustamaan omat lukumme."

"Jooh, kyllä se asia valitettavasti taitaa joltiseenkin näin mennä: Mies, jolla monia petikumppaneita=sankari, kova jätkä, nainen, jolla monia petikumppaneita=lumppu."

:shock: ei oo todellista, ajatteleeko ihan oikeesti jotkut vielä noin?! Huhuhu. Enpä oo sitten yläasteen tainnu törmätä moiseen ajatukseen.

SooZ
Lania
:shock: ei oo todellista, ajatteleeko ihan oikeesti jotkut vielä noin?! Huhuhu. Enpä oo sitten yläasteen tainnu törmätä moiseen ajatukseen.

Heh missähän oot liikkunu? :lol: no ei vaan kyllä mä tuohon "ilmiöön" olen törmännyt edelleen. Niin naisten kuin miesten puolelta. Kaikille kavereillenikaan en ole totuutta noista seksikumppaneista kertonut kun tiedän heidän mielipiteensä yhdenyön jutuista. Kyllähän tosta ajatusmallista on jo eroon alettu päästä muttei kokonaan. (eikä mulla siis ole ollut mitenkään erityisen paljon petikavereita, mutta silti) :D

Lania

Ihan ihmisten ilmoilla :D sen takia ihmettelinkin että joku vielä ajattelee noin.

Mulle henkilökohtasesti tulee kokemuksillaan retostelevasta miehestä mieleen säälittävä juntti jolla ei oikeesti oo oikeeta ja vasenta kättä parempia kumppaneita, ja kokemuksillaan retostelevasta naisesta säälittävä pikkulumppu joka kuvittelee että on coolia retostella, kun "miehetkin saa sillä sankarin maineen".

Muuten ajattelen, että jos miehellä on ollu paljon kumppaneita, aha. Jos naisella on ollu paljon kumppaneita, aha.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat