Nyrkkinainti - Seksi

Ladybird

Mä en oo koskaan edes ajatellut asiaa :? Enkä kyllä haluakaan.
Mieskään ei ole koskaan ehdottanut ja vähän luulen ettei kiinnostakaan.
Huh, voin kuvitella että sattuisi ja paljon jos tuonne koittais nyrkkiä sulloa...

Sivut

Kommentit (65)

xylitol

Fistaus eli nyrkkinainti on paljon helpompaa kuin kokeilematta osaisi kuvitella. Tarvii vaan hurjan määrän hyvää liukkaria ja rennon olon. Itseään fistatessa kannattaa ottaa sellainen istuvan ja makaavan väliltä oleva asento selkä jotain vasten, ja ehkä kääntää yläkroppaa hieman sivuttain, jos käsi ei muuten meinaa yltää. Käsi pitäisi saada siihen asentoon, että sen voi sormet supussa työntää suoraan sisään. Hitsi kun vaikea selittää... Siis sormet pitää saada samaan suuntaan kuin mikä tahansa "pipariin" työnnettävä jutska. Käsi on siis taivutettu ranteesta niin paljon sisäänpäin kuin menee, ja sormet suppuun. Jos siitä käden asennosta tekisi "varjokuvan", niin se näyttäisi joltain ankan tai joutsenen kaulan ja pään profiililta.

Kannattaa ensin rentouttaa paikat lämpimässä kylvyssä, saunassa, lasillisella viiniä, tai miten vaan tykkää tehdä. Liukkaria sormiin ja yksi kerrallaan sisään. Klittaa kannattaa hyväillä jos siltä tuntuu. Lisää hiljalleen sisällä olevien sormien määrää ja liikuttele kättä edestakaisin jotta lihakset rentoutuvat ja venyvät. Kun useampia sormia on sisällä, niin kannattaa pitää käsi "supussa", jotta se on niin kapea kuin mahdollista. Eli nyrkkinainnissa ei työnnetä kättä nyrkissä sisään... Ja hupsista, ennen kuin huomaatkaan, käsi on rannetta myöten sisällä ja itsellä on ihan voittajafiilis! :D Siitä eteenpäin voikin sitten tehdä mitä vaan itsestä tuntuu hyvältä.

Pitkät kynnet saattavat olla no no, jos sisään työntäminen teettää työtä. Ohuen kumikäsineen (saa apteekista) käyttäminen voi liukastuttaa asioita, jos muuten meinaa tökkiä (jos fistaa itseään tai miestä peppuun, niin ne kumikäsineet ovat must...). Joskus oon pistänyt käden kortsun sisään ja sekin toimii, mutta se on sitten laitettava kerralla sisään. Niin, ja fistausta varten ei tarvitse olla synnyttänyt tai mitenkään löysät paikat. Ihan jokaisella se ei onnistu, mutta melkein kaikilla on siihen mahiksia.

Sellanen lisäys vielä, että kun kättä on työntämässä kokonaan (kaikki sormet pelissä) sisään, niin sitä joutuu yleensä auttamaan toisella kädellä. Siis jos työntää vasenta kättä sisään, niin ranteen kohdalta kantsii oikealla kädellä painaa sitä sisäänpäin.

Maikki85

no ei kyllä ikinä oo tullu tommonen mieleenkään. Enkä usko et omaa äijää kiinnostais tommonen. En mä vaan halua et joku repis mua äärimilleen heittämällä nyrkkiä pimppaan.. no joo..

Torspo

Mä olen :shock:
Synnytyksestä on aikaa 3kk eikä mee tosi märkänäkään kuin se 3...
Ei sitä neljättä niin millään.. Eikä kyllä tarviikkaan.

gollum

Oho, en oo ees noteerannu et jotain nyrkkidildoja on olemassa. :) En kyl tiiä miten toimis, kuvittelisin käden olevan kuitenkin sen verran joustavampi. Miksei tota voisi koittaa, mutten kumminkaan ainaskaan heti oo tilaamassa. Onko ne dildot siis käden mallisia ja valmiiksi nyrkissä vai miten? [size=9]voisin tietty kooklettaa mut en nyt jaksa niin paljoa vaivautua..[/size]

EnvyMe

Mun miehelläni on ainakin niin suuri käsi ja suuret sormet ja suuri nyrkki että jo pelkkä ajatuskin pelottaa :D
Kyllä minäkin siitä pidän jos useampia sormia sisään laitetaan, mutta liika on ehkä silti liikaa... :oops:

Fanni

Mua ei edes kiinnosta kokeilla :shock: Jotenki karmii ajatuskin, mutta mä muutenki oon niin tiukka että pelkkä yhdyntäkin sattuu joskus :? Eli 2 sormea maksimissaan kerrallaan, tänks ;)

annivaara

Mä oon siis itse vastaanottanut ja sitten oo tehnyt samaa miehelle (ite pyys). Mutta mun kohalla on niin, et koko nyrkki ei mennyt sisään, eli on vaan lisäilty sormia rystysiin asti. ja vain kakkoseen, ei ykköseen ollenkaan. oman käden oon joskus saanut (kakkoseen siis senkin) mutta notkeus tuli siinä vaiheessa vastaan...

KataTheBlondi

Me kokeiltiin eilen :D Ei tosiaan kokonaan mennyt mutta tuohon peukalon nivelen kohdalle. Sitä ei saanut tarpeeksi alas ja virtaviivaiseksi niin se otti kiinni :D

gollum

Täällä menee neljä sormea rystysiin asti, tai jos kaikki laittaa niin vähän vähemmän. Muutaman kerran ollaan kokeiltu, ja tuntuu tosi hyvälle, tosin pitää olla muutenkin todella kiihottunut (keskivertoa enemmän siis). Itse ei tavallaan edes tunne kuinka monta sormea on sisällä (ainakaan minä). Joku siinä kiihottaa, toivoisin että voisi vielä mennä koko nyrkki, mutta saa nähdä. :)

Impetuoso

Joskus kauan sitten ihan uteliaisuudesta kokeiltiin miehekkeen kanssa, juu ei mahtunut, taisi juuri sen osan kädestä saada sisälle mikä loppuu siihen kun peukalo alkaa, eli etusormesta pikkurilliin. Ja jo tuokin alkoi sattumaan...että se siitä sitten ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat