Kynnet ja hampaat - Seksi

Asphyxia

Mä käytän kynsiä kyllä, mutta en pure. Ja puristelen miehen ihoa kovaa, esim päällä ollessani puristelen sen hartioita oikein kunnolla. Kerran revin siltä orgasmin pyörteissä vahingossa hiustupon päästä :D
Mä rakastan sitä kun mies on päällä, ja pääsen ottamaan oikein kunnon otteen sen pakaroista, mmmm! Kynnet kiinni lihaan vaan, njam!

Mun mies taas ei käytä kynsiä (paitsi joskus raapii oikein kunnolla lähinnä esileikin aikana), mutta näykkii kyllä. Varsinkin ennen se näykki mun peppua jatkuvasti, ihan ohimennen vaan vaikkei oltu edes touhuilemassa mitään. Pari kertaa puri kyllä vähän turhankin kovaa :) Ja pakaroitten läpsimisestä se tykkää kovasti, enkä minäkään kyllä pahakseni pane!

Kommentit (13)

Snuffle

Raavin hellästi ja painan kynsiä miehen ihoon. Näykkimistä en oikein uskalla kokeilla, pelkään etten hallitse hampaitani ja purenkin sitten kamalan lujaa. :oops: :D

leben

[color=red]JEP. Mäkin pidän puremisesta ja näykkimisestä. Kynsiä en kauhiasti käytä kun on nyt niin pitkät että sattuu kamalasti.. :oops: Ellei sitten ole muutenkin rajummat otteet.. :twisted: [/color]

Nyytikki

Näykin ja raavin, painan ihoa kynsillä ja ilman, kun tuntuu oikein hyvältä. Mieheke ei yleensä, joskus painaa ihoani sormillaan. Se on ihan kivaa kuulemma.

Lukretia

Meillä tuota tehdään pelkästään seksin aikana, ei muuten. Minä olen se joka puree ja käyttää kynsiä, mutta muhun sattuu liikaa, jos mua kosketaan hampailla ihan vähäsenkin.

ilakka
Sharon
Näykkiminen on meille ylipäätään niin jatkuvaa ja päivittäistä, ettei liity seksiin yhtään sen enempää kuin suuteleminenkaan. :D

Niin täälläkin. Lähes aina kun toisella näkyy paljasta ihoa, niin toisen hampaat on siellä kiinni. Varsinkin mun olkapäät on koko kesän ollu kovilla, kun on tullu pidettyä tavallista enemmän hihattomia paitoja.

Itse asiassa jos tarkemmin miettii niin seksin aikana tuo näykkiminen jää paljon tavallista vähemmälle. Kynsillä olen aina silloin tällöin raapinut miehen selkää. Miehen osalta sellasesta on turha haaveilla, kun ei sillä mitään kynsiä edes ole.

apila

Kyllä, kynnet ja hampaat on mukana :D. Välillä vähän innostun ja jää jälkiä .. :oops: Pidän itse siitä, että minua näykittäisiin mutta se ei ole tainnut mennä vielä oikein perille !

Milkshake

Näykitään, purraan hellästi ja minä käytän kynsiä ihan huomaamattani ;) Mies on kyllä sanonut, että on kiihottavaa kun tarraan orgasmin tullessa siitä kiinni. Välillä oon itekin oikein pelästynyt niitä punaisia jälkiä mitä mieheni selässä, pepussa ja käsivarsissa on seksin jälkeen :D

Sharon

Mä näykin ja paljon. Pureminen ei ees liity aina seksiin, voin muuten vainkin näykkäistä pusun sijaan miestä rinnasta (kun se kohta nyt on mun pään korkeudella :lol: ) tai huulesta pusutellessa.
Kynsin myös huomaamattani miehen selkää hänen ollessa päällä. Siinä sitä sitten aina ihmetellään, mistä on taas selkä punaisia naarmuja täynnä. :oops:
Mies myös näykkii niskaa takaapäin asennossa.

Näykkiminen on meille ylipäätään niin jatkuvaa ja päivittäistä, ettei liity seksiin yhtään sen enempää kuin suuteleminenkaan. :D

Rasberry

Kynsiä en käytä, mutta näykitään kylläkin :wink: itse saatan näykkiä murun korvaa tai kaulaa, hän mulle samoin ja myös rintoja. Siitä pidän erityisesti 8-[

Carmencita

Kummatki käytetään kynsiä ja mä lisäks puren. Raavin mieheltä selkää ja ratsastettaessa hän usein nappaa kynsillä pakaroista kii hyvän paikan tullen :wink: Ja puren häntä yleensä korvasta jos harrastetaan seksiä meillä (äitini viereisessä huoneessa :lol: ) ettei pääsisi ääntä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat