Pikkutuhmaa - Seksi

Shandy

Jos ei olla yötä yhdessä niin saatan laittaa jotain tyyliin "olen ihan yksin ja ihan alasti täällä sängyssä", ja jo se saa miehen mielikuvituksen liikkeelle. ;)

Harvemmin mitään tuhmuuksia tulee läheteltyä tekstiviesteillä, niitä on paljon kivampi jutella ihan naamatusten. ;)

Sivut

Kommentit (75)

SooZ

Kamera kännykkä on ihan kiva.. ;) tosin pitää olla aika tarkka siitä viestin saajasta :D ettei mene väärään numeroon..
Samahan se tietty on noihin tuhmiin viesteihin. Itse en oikein "osaa" puhua tuhmia, tai ei oikein sovi suuhuni. Välillä ihan harmittaa kun menee ihan jumiin kun kulta vaikka toivois että sanoisin jotain tuhmaa. Pää tyhjenee saman tien :D
Mut on sitä joskus tullut laitettua sellaisia kiusoittelevia veistejä. Just tyyliin olen alasti kotona tai että panettaa :D

flame86

kamerakännykät on meillä kummallakin, ni oon lähettäny sellasia tuhmia kuvia itestäni että rakas on tullu ihan sekopäiseks ja se on sit ihan tajutonta tekstiä mitä sieltä tulee takas.. :D .. Sit ollaan sähköpostissa kirjotettu tosi tuhmia.. Kaikkea tyyliin: .. .. tyyliin.. Voi apua!!! Ei oikeesti pysty kertomaan niitä täällä!!! Ei edes anonyyminä!!! :oops:

figaro
hamppis
"Moi kulta, mitä sul on päällä"
"Messenger, mirc ja winamp, mitenni?"

Jösses.

Kello on kaksi yöllä.. Arvaas repesinkö? :lol:

SunLion
figaro
hamppis

Jösses.

sama, klo 11 aamupäivällä :D

Shandy
SunLion
figaro
hamppis

Jösses.

hihityttää tuo vielä näin iltapäivälläkin. ;)

Jzzu
Shandy
SunLion
figaro
hamppis

Jösses.

hihityttää tuo vielä näin iltapäivälläkin. ;)

..ja puol seitsemän illalla! :lol: :lol: :lol:

hennuska

niitähän tulee joskus laitettua kun ei nähdä toisiamme :wink:

kaikenlaista on tullut, monesti itsekin kiihottunut tekstistä.. kamerakännykkä.. hmmm.. ei huono vaihtoehto :wink:

SooZ
hennuska
kamerakännykkä.. hmmm.. ei huono vaihtoehto :wink:

Juu ei tosiaan :D saa vähän vipinää kullan työpäiviin. Tosin kun vaan minulla on se kamera känny niin jää vähän yksipuoliseksi tää kuvien ottelu :D

NightQueen
hamppis

Jösses.

*tipahtaa tuolilta* :lol:

Itselläni on käynyt myös mielessä tuo kamerakännykällä kuvien lähettely, mutta se maksaa tietääkseni jonkin verran. Ja käsittääkseni myös niiden vastaanottaminen maksaa, kun joutuu lataamaan sen kuvan jostain :? Harmi.
Eipä juuri tule tuhmia viestejä läheteltyä, muuta kuin joskus jotain että "odotan täällä alasti pylly pystyssä. tervetuloa kotiin!" kun toinen on töissä :)

Itselleni ei myöskään todellakaan sopisi tuo tuhmien puhuminen kasvotusten. En keksi mitään sanottavaa, ja tulisi jotenkin dorka olo.

SooZ
NightQueen
Itselläni on käynyt myös mielessä tuo kamerakännykällä kuvien lähettely, mutta se maksaa tietääkseni jonkin verran. Ja käsittääkseni myös niiden vastaanottaminen maksaa, kun joutuu lataamaan sen kuvan jostain :? Harmi.

Hmm minun tietääkseni vastaan ottaminen ei maksa kun ei se vastaanottaja enää niitä kuvia mistään lataile vaan kuva menee suoraan hänelle. Lähettäminen tietty on vähän kalliimpaa mut eipä sitä tartte montaa viestiä pistää ;)

NightQueen
SooZ
NightQueen

Hmm minun tietääkseni vastaan ottaminen ei maksa kun ei se vastaanottaja enää niitä kuvia mistään lataile vaan kuva menee suoraan hänelle. Lähettäminen tietty on vähän kalliimpaa mut eipä sitä tartte montaa viestiä pistää ;)

Aijaa. No siinä tapauksessa... :D *ryhtyy hommiin*

SunLion

tuhmat viestit on niitä parhaita :D

me vaihdettiin tosin siihen liittymään jossa voidaan puhua toistemme kanssa rajattomasti 6.95€/kk...että nyt tulee enempi sitten puhuttua tuhmia kun tekstattua tuhmia ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat