G-piste- vai klitorisorgasmi? - Seksi

Mistake

Olen jo kohta 19 vuotias ja en ole saanut ensinmäistä orkkua edes unissani :o mutta lohduttaudun sillä että ehkä kaikkea ei ole vielä kokeiltu.. kaikkille ystäville on itsestään selvyys että he saavat orkun.. no mutta ehkä voin yrittää noita muita konsteja kuten ei yhdyntää tai muuta sormetusta vaan ihan hankaus tekniikkaa, voisikohan se toimia.. :o

Kommentit (14)

seinäruusu

Minä saan tuollaisesta toiminnasta samanlaisen orkun kuin joskus saan unessa... Veikkaan, että se tulee suurimmaksi osaksi tilanteen kiihottavuudesta ja vähän sitten siitä kosketuksesta. Aivoistahan ne uniorgasmitkin ovat lähtöisin, niihin on aina liittynyt hyvinkin eroottinen uni mutta kertaakaan en ole saanut itseäni kiinni koskettelemasta itseäni. :P

Miffy

Hm, mun mielestä kyllä klitorisorgasminki voi saada ilman, että klitorikseen kohdistuu mitään suoraa hankausta... Eli eiköhän sit siitä ole kyse.

figaro

En tiedä tuolle termiä, mutta saahan sitä ihmiset orgasmeja pelkästään katselemalla kiihottavia asioita, joten... kannattaa varmaan tutkailla googlen avulla eri saitteja, jos vaikka löytyisi selityksiä.

marimma
Neitsytmorsian
Hankauksestahan nimenomaan ei ollut kysymys...

Mutta ei se "keikutuskaan" minusta sen enempää sinne g-pisteelle ota kuin tuo hankauskaan.. Tokihan tuossa "keikutuksessa" se orkku on erilainen, ensinnäkin kun on vaatteet päällä, siinä ei tule suoraa kosketusta klittaan. Plus että se klitta itessään ei ole aina se joka noita orkkuja antaa, tai siis kun siinä sen alapuolellakin on herkkää kosketusaluetta joka omalla tavallaan klittaankin viestii hyvästä olosta, jollon sitten tulee vähän erilainen orkku..

Ainakin tälläsen huomion minä oon itestäni tehny.. Eihän kaikki orkut ole suoraan klitasta tai suoraan g-pisteeltä tai muuten vaan pelkkiä vagina orkkuja..

Neitsytmorsian
Jzzu
Neitsytmorsian

Suoraa kontaktia ei kyllä ollut klitorikseenkaan, mutta ehkäpä sitten näin.

Orgasmin voi saada myös välillisestä kontaktista kuten hankaus kuvailemassasi tapauksessa.

Hankauksestahan nimenomaan ei ollut kysymys...

Jzzu
Neitsytmorsian

Orgasmin voi saada myös välillisestä kontaktista kuten hankaus kuvailemassasi tapauksessa.

Neitsytmorsian
Jzzu
Tuossahan tuo vastaus tulikin eli saadaksesi g-pisteorgasmin tulisi juuri tuota kohtaa hyväillä ja mitä ilmeisimmin teillä on ollut kontaktia vaan tuohon klitorikseen.
Ihan siis taitaa klitorisorgasmista olla kyse, nekinhän vaihtelee riippuen ihan siitä miten ja milla voimakkuudella klitorista käsittelee.

Jimmy KImmel
Neitsytmorsian
Meillä on molemmilla ollut housut jalassa ja olen istunut hänen lantionsa päällä niin, että hänen peniksensä on painunut alapäätäni vasten. Olen saanut orgasmin liikuttamalla lantiotani siten, että painopiste on vaihdellut.
Ilmeisesti Jimmykin on saanut g-piste orkun... :? Nimimerkillä "ne kalsarit lähtii pyykkiin"

:lol: :lol: :lol:

Jzzu
Suzanne
Neitsytmorsian
Tulin ajatelleeksi, että kyseessä ei välttämättä olekaan klitorisorgasmi, tunne on nimittäin poikennut itsekseni klitorista hieromalla saamistani orgasmeista aika paljon. Voisiko siis tällainen paine aiheuttaa G-pisteorgasmin?
Ei voi, koska g-pistehän sijaitsee emättimen sisäpuolella, etuseinämällä.

Tuossahan tuo vastaus tulikin eli saadaksesi g-pisteorgasmin tulisi juuri tuota kohtaa hyväillä ja mitä ilmeisimmin teillä on ollut kontaktia vaan tuohon klitorikseen.
Ihan siis taitaa klitorisorgasmista olla kyse, nekinhän vaihtelee riippuen ihan siitä miten ja milla voimakkuudella klitorista käsittelee.

Suzanne
Neitsytmorsian
Tulin ajatelleeksi, että kyseessä ei välttämättä olekaan klitorisorgasmi, tunne on nimittäin poikennut itsekseni klitorista hieromalla saamistani orgasmeista aika paljon. Voisiko siis tällainen paine aiheuttaa G-pisteorgasmin?
Ei voi, koska g-pistehän sijaitsee emättimen sisäpuolella, etuseinämällä. Sitä hieromalla ja painelemalla voi saada orgasmin, mutta aika monella (esim. mulla) klitoristakin pitää hieroa samanaikaisesti että laukeaa. Jokainen orgasmi on erilainen, ja ainakin itselläni masturbaatio-orkut tuntuu aina hieman erilaisilta kuin poikaystävän kanssa saadut, vaikka ovat klitorisorgasmeja molemmat. En tiedä vaikuttaako siihen toisen seura, erilainen kiihottuminen vai mitä..

Miffy

Mäkin pystyn saamaan vastaavalla tavalla kuin tuo, esim. tuolin kulmaa vasten. Se tuntuu erilaiselta kuin kikkeli sisällä saatu orgasmi, mutta tarkemmin en oo miettinyt, mistä se tulee ;)

Neitsytmorsian

Tuntuu aika kummalliselta kirjoittaa tästä, mutta olen utelias.

Olen pari kertaa saanut orgasmin poikaystäväni kanssa. Meillä on molemmilla ollut housut jalassa ja olen istunut hänen lantionsa päällä niin, että hänen peniksensä on painunut alapäätäni vasten. Olen saanut orgasmin liikuttamalla lantiotani siten, että painopiste on vaihdellut. En siis ole hangannut itseäni miestä vasten vaan ainoastaan siirrellyt painopistettä edestakaisin. Tulin ajatelleeksi, että kyseessä ei välttämättä olekaan klitorisorgasmi, tunne on nimittäin poikennut itsekseni klitorista hieromalla saamistani orgasmeista aika paljon. Voisiko siis tällainen paine aiheuttaa G-pisteorgasmin?

Älkää nyt naurako toisen tietämättömyydelle... Kuulostanpa 12-vuotiaalta, vaikka olen itse asiassa 19. Olen siis neitsyt, ellei se vielä tullut selväksi.

sanja

Itsekin saan joskus jänniä orkkuja ku painopiste on missä lie.. Luulenpa että se on toi klittakosketus ja välilihaan kohdistuva paine, mikä aiheuttaa tuon.. Ainaki mulla vaikuttais siltä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat