Ehkäsy yhdenillanjutuissa - Seksi

SunLion
mimuli
En oikein tajunnut tästä uudesta äänestyksestä tuon kolmannen ja viimesen eroa?

Pistin sitte viimesen.
Meillä harrastetaan suuseksiä ilman kumia, mutta kaikessa muussa käytämme kumia. Ja muuta ehkäisyä meillä ei ole käytössä. Molemmat ollaan toisillemme ensimmäisiä..
Mun mielestä on inhottavampi ottaa suihin kumin kanssa ku ilman.

Kyse on YHDENILLANJUTUISTA.

kolmas on että ei suostu yhdenillankivassa vain suuseksiin, ilman kumia (eli ei yhdyntää). Vika on että kaikki muu kumin kanssa mutta suuseksi ilman kumia.

Sivut

Kommentit (17)

mimuli

En oikein tajunnut tästä uudesta äänestyksestä tuon kolmannen ja viimesen eroa?

Pistin sitte viimesen.
Meillä harrastetaan suuseksiä ilman kumia, mutta kaikessa muussa käytämme kumia. Ja muuta ehkäisyä meillä ei ole käytössä. Molemmat ollaan toisillemme ensimmäisiä..
Mun mielestä on inhottavampi ottaa suihin kumin kanssa ku ilman.

Jaeniver

Vastasin Kyllä voisin/olen harrastanut.

Tunnustan, että en ole ikinä suihinottaessa käyttänyt kumia. Se oli silloin kun olin tyhmä lapsi, joka oli juonut liikaa alkoholia. :roll: Nykyään en pystyisi siihen. En ole ottanut kyllä suihinkaan pitkiin aikoihin, koska tapailemani mies ei välitä suihinotosta.

Seksiä olen harrastanut kerran ilman kumia. Silloinkin kumi kyllä oli aluksi käytössä, mutta se liukui pois aktin aikana. :roll: :lol: Kyse oli silloin yhdenyönjutusta, mutta nykyään me tapaillaan.

SunLion

[color=red]NOLLASIN ÄÄNESTYKSEN..se ei toiminut oikein.

Voisittekos laittaa äänenne siis uusiksi ;)

nyt on vaihtoehdotkin vähän paremmat, saadaan realistisempia tuloksia : )[/color]

mimuli

Enpä minäkään, ehdottomasti haluaisin olla täysin varma, ettei minkäänlaista vahinkoa (tauteja yms.) voisi käydä ainakaan oman päätökseni vuoksi.

SunLion

hmm voi rähmä...ihan ku toi äänestys olis sekasin. Vaikea uskoa et noi kaks alinta vaihtoehtoa etenee KOKO ajan samaa tahtia. Pitäisköhän alottaa uusiks :/

maikki77

Yhen illan jutuissa ehdottomasti kortsua.
Toinen ei ees välttämättä tiiä, et silllä on tauti. Kun joillakin se voi olla nääs oireettomanakin.

miss.

Käytän aina kumia mutta en suuseksissä. Rehellisesti sanottuna kuvittelen, että siinä taudit ei tartu juuri ikinä. Tiedän, tyhmä minä.

Cosmic angel

En käyttänyt kumia viimeksi missään vaiheessa, kun yksöistä harrastin, eikä se tule enää "toivottavasti" toistumaan. :oops: Tuuria oli mukana, kun ei tullut mitään tautia...
Nykyisen kanssa olen jättänyt tarkoituksella kumin pois. Säännöt ovat selvät ja niistä ei kumpikaan tingi. Onhan keskeyttely Venäläistä rulettia, mutta vielä en ole joutunut turvautumaan kertaakaan jälkiehkäisyyn.

Lukretia

Pelkään sen verran tauteja, että ehdottomasti käytettäisiin kondomia. Mut toisaalta en halua mitään kortsuseksiä (esim. suuseksiä kondomilla, yöök! :shock: ), joten taitais multa yhden illan jutut jäädä harrastelematta. :)

Mariel

En voisi kuvitellakaan luottavani taudittomuuteen:shock: Toiseksi, seksi on kivaa, mutta ilman tunteita tykkään pitää suojakerrosta välissä. En myöskään halua vieraita siittiöitä uiskentelemaan uumenissani.

SunLion
single-playing
no toivottavasti ei ole käynyt näin. voihan olla että minä kannan jotain tautia tietämättäni.ehkä typerintä mitä voi hetken huumassa/humalassa tehdä (jättää kumi pois), mutta sitä hetkeä ei mikään tuo takaisin.. :x
omaa tyhmyyttämme, ja jos seurauksia tulee niin niistä joudumme kärsimään itse.
suosittelen että käyt testeissä..

single-playing

no toivottavasti ei ole käynyt näin. voihan olla että minä kannan jotain tautia tietämättäni.ehkä typerintä mitä voi hetken huumassa/humalassa tehdä (jättää kumi pois), mutta sitä hetkeä ei mikään tuo takaisin.. :x
omaa tyhmyyttämme, ja jos seurauksia tulee niin niistä joudumme kärsimään itse.

SunLion
single-playing
vastasin että useimmiten käytän..muuten vastaisin että aina kumi ellei kerran olisi lipsahtanut.valitettavasti kerran olen mokannut humalassa. :oops: olin niin sen hetken ja himon vietävissä että oli ihan sama oliko sitä kumia vai ei.onneksi kumppani oli sillä tavalla tuttu että OIKEASTI pystyin luottamaan häneen sanoessaan että ei oo tauteja.

Mutta siitä kerrasta viisastuneena päätin että niin ei enää ikinä pääse käymään.

entä jos se ei itekkää tienny kantavansa tautia?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat