Perusteluja lastin nielemiseen ym... - Seksi

Tiuku

Jokusen kerran olen niellyt, mutta tosi pahalta se maistuu ja heti pakko huuhdella suuta, ettei tulis paha olo... :? mutta muualle saa laueta, ei siinä mun mielstä oo mitään alistavaa, kyllä mieheni takia voin antaa tehdä sellaista.. ja luultavasti nielisinkin useammin, mutta onneksi meillä lauetaan hyvin harvoin suuhun. :wink:

Sivut

Kommentit (131)

NightQueen

Otan suuhun, mutta en niele, paitsi joskus kun sille päälle sattuu. Kasvoille laukeamista on testattu kerran tai pari, eikä ollut kivaa. Vatsalle/selälle laukesi ennen useinkin, nykyään sekin on jäänyt, vaikkei mua haittaakaan. Johtuu varmaan siitä, että tuntuu paremmalta laueta sisälle.

taki

Tuntuu ällöltä kurkussa, ihan kuin siellä uisi siittiöitä :? en siis tosiaan niele. Mutta meillä suuseksi on yleensä osa alkuveryttelyjä, joten siihen ei ole tarvettakaan.

Rinnoille saa tulla, se on håt. Kasvoille en koskaan antais tulla, yäk.

Neppis_

Omalta mieheltäni voin lastin niellä ja antaa tulla "minne vaan", mutta ajatus ventovieraitten/yhenillan jutut, Ei tulisi kuuloonkaan!
itse asiassa, oon kiinnittäny huomiota että en edes ota suihin, sallin sen miehille vasta suhteen aikana (kjäh :P )

Sallin koska pidän siitä itse, on se aikalailla kiihottavaa, kun kultaseni laukeaa, hii :D . Aina valmiina. ..no ei vaies..

näinn

nielen aina! syynä siihen on se että haluan miehen nauttivan ja minusta tuntuis tyhmältä lähteä sylkemään niitä poiskaan. eikä se ole millään tavalla mun mielestä mitenkään vastenmielistä,maku ei oo paras mutta kyllä se nieleminen on vaan se mun juttu :wink: :lol:
ei olla poikakaverin kans hirveesti puhuttu lastien päälle nakkaamisesta,joskus poikakaveri on läpällä muka runkannu ja yrittäny muka tähätä mun naamaa.. :D
mutta eipä sillä vissin edes kiinnosta "mällätä" mun päälle. mahalle ja rinnoille ehkä antasin jätkän mällätä jos se siitä jotain kiksei sais mutta en naamalle,en vaan tykkäis. :s

weramaria

Mä en niele (en yksinkertaisesti pysty, oksettaa niin herkästi muutenkin...) eikä mällejä heitellä muuallekaan (kasvoille yms.) koska [u]meistä[/u] se tuntuu naista alentavalle. [u]Muut[/u] saa tietysti tehdä niin kuin tykkää.

Mömmöt siististi kortsuun, kiitos. :D

taotao

Elikkä syitä tahtoisin kysyä, että miksi naiset nielette/ette niele ja otatte lastin vartalolle/ette anna laueta päälle?
Onko syynä kenties miehen miellyttäminen vai pelkästään oma halu?
Henk. koht. vierastan ajatusta, että nainen tekisi jotain pelkästään minua miellyttääkseen vaikka ei itse tykkäisi ollenkaan.

hennuska

mä nielen aina, tai siis yleensä jos poikaystäväni laukee suuhuni. mutta pidän nielemisestä! ehkä ainakin kolme hyvää syytä on et ku tietää toisen nauttivan siitä nii sitä on sit kiva tehdä, on ihana antaa (sille tietylle) nautintoa ja kun itsekin pitää siitä ja se on ihanaa.. :wink: nieleminen on parasta, varsinkin ku on hyvää spermaa :wink:

eihän se kivaa ole jos tehdään jotenkin tietynlaisesti ja molemmat ei nauttis. sen pitää olla sellasta mistä molemmat tykkää ja muutenkin nauttii :!:

sithän se on ihan parasta :wink:

SooZ

noh, itse koen esim. nielemisen jotenkin.. no vastenmielinen on väärä sana muttei nyt parempaakaan tule mieleen. Johtunee ehkä siitä että joskus yritetty pakottaa ja jäi vähän traumoja.
Ja tuosta päälle laukeamisesta minä en kyllä itse mitään kiksejä saa :)
Kyllähän sitä voisi siihen suostua jos itse olisi jo saanut tarpeeksi ja kulta haluaisi. Ei kyllä ole koskaan kysynyt.. Naamalle en kyllä antaisi tulla. Sotkuista hommaa ja jotenkin olis aika alistettu olo minulla. :?
Mutta esim rinnoille vois olla ihan ookoo. Tosin sit ois heti suihkuun meno ym. edessä..
Että jos noihin suostuisin niin ihan vaan miestä miellyttääkseni. Eipä siitä itse sen kummemmin varmaan mitään irti saisi, kuin sen että jos toinen siitä nauttii :)

Annie the Pooh

mie en tykkää nielemisestä ihan vaan sen takia että se on tuntuu että se jää tuonne kurkkuun pyörimään, exän mällit oli niin katkeran makuiset että jäi polttelemaan kurkkuun ja sit piti mennä juomaan tai jotain kurkkuun että saa sen pois.. Mu kyl miekin nielen jos sille päälle satun...

Olisin halunnut kokeilla sitä että äijä tulee kasvoille tai rinnoille, mutta se jäi kun exä ei halunnut sitäkään kokeilla...

Uusia kokeiluja etsiessä... :D

Miffy

Mä olen kyllä joskus mieheni mällit niellyt ja antanut hänen laueta kasvoille, mutta hän itse koki sen minun arvoani alentavaksi, joten emme tee sitä enää. Ja jotenkin se musta itsestänikin tuntuu hiukan alentavalta.

Muualle vartalolleni hän sen sijaan laukeaa useinkin. Emme kuitenkaan harrasta mitenkään suuremmin mällillä leikkimistä.

Paras mälli on se, joka on siististi kortsussa :D

minzu84

mieheni laueta päälle..ehkä osittain siksi, että haluan miellyttää miestäni , koska hän pitää siitä. Mutta toisaalta se on itselleni parempaa..ei tarvitse olla huolissaan siitä että valuu koko ajan...

Vanilja

Mä en oo ikinä nielly enkä ees maistanu spermaa koska muutenki välttelen suihinottoa. Jos siis otan suihin niin se on lähes miestä varten vaan. Eipä siihen tartte ruvetakaan jos mies on fiksu niin tajuaa ettei kaikki naiset tykkää kaikesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat