Itsensä hyväily seksin aikana. - Seksi

Milkshake

Moi, oon ihan uus täällä ja aika monia keskusteluja jo lukenut, mutta tämmöistä en ainakaan ole vielä huomannut. Jos samasta aiheesta on jo keskustelua niin tämän saa sitten poistaa/lukita.

Meillä kun on toisinaan poikaystävän kanssa niin, että esileikin aikana saan suuseksiä tai hyväilyä sormin. Orgasmin saaminen saattaa joskus kestää niin kauan ettei mies enää jaksa, ja sitten tehdään niin että mies on päällä (joskus muitakin asentoja) ja minä hyväilen itseni loppuun asti niin että tullaan samaan aikaan.

Ajattelin vain kysellä, onko täällä monilla samanlaisia tapoja? Miten kumppani otti asian kun ensimmäisen kerran ehdotit että hyväilisit itse itseäsi samalla? Vai hyväiletkö vaan ilman mitään kyselemisiä?

Aluksi se tuntui minusta jotenkin nololta, mutta muutaman kerran jälkeen ei enää. Oikeastaan se on tosi ihana tunne tulla samaan aikaan toisen kanssa.

Muutenkin keskustelua tästä aiheesta toivoisin.

Sivut

Kommentit (39)

Kepatäti

Minä en tuota ihan hirveästi harrasta, kun tosiaan tulee jotenkin typerä olo, kun itteään hyväilee samalla kun toinen kuitenkin yrittää myös tehdä hyvää. Kyllähän mä tiiän, että ei siinä mitään pahaa ole ja uskoisin, että ei se kultaakaan yhtään haittaa. On vain jotenkin niin luonnotonta minulle, että vaikka se tuntuukin tosi hyvältä niin silti muut tunteet voittaa.

SunLion

Itse ainakin harrastan tuota..ja vieläkin melkein jokaisessa yhdynnässä. Ei siinä ole mitään vikaa! Ihan normaalia.

Mä en tule yhdynnässä ilman klitta-stimulaatiota ja luulen että mulla on klitoris hiukan keskivertaista ylempänä (sillä esim. penisrenkaiden ulokkeet eivät kunnolla yltä klittaan ja klitta ei myöskään saa tarpeeksi stimulaatiota pelkästä yhdynnästä).

Varsinkin doggystyle asennossa klitta-stimulaatio on eduksi ja luontevampaa...siksi se taitaakin olla mun favorite.

Jzzu

Meillä on alusta saakka kuulunut hyväily seksiin, kullan itsensä toimesta vieläpä.
Helpottaa minun tulemistani ja siitähän kulta pitää. :wink:

Yleensä kulta hyväilee klittaa mutta sellaisissa asennoissa joissa se minulta onnistuu luontevammin [size=9](kuten päällä)[/size] teen sen itse.
Jos en ole oma-aloitteisesti itseäni hyväilemässä esim. ollessani päällä kulta itse kehoittaa niin tekemään. :D

marimma

Kyllä minä ainakin tätä teen oikeastaan ihan joka kerta. harvoin sitä muuten niitä orgasmeja tässä talossa saadaan. Miehellä ja joskus myös meillä molemmilla kun on kiire päästä sinne "korkeimmalle tasolle".

SunLion
marimma
Kyllä minä ainakin tätä teen oikeastaan ihan joka kerta. harvoin sitä muuten niitä orgasmeja tässä talossa saadaan. Miehellä ja joskus myös meillä molemmilla kun on kiire päästä sinne "korkeimmalle tasolle".
Tuo on itsekästä mieheltäsi (tai siis sanoit just että sä jäit tulematta ku mieheltä loppu "kunto")...ootteko keskustellu tosta asiasta? Kestävyyttä saa lisää masturboimalla esim. (ainakin nuorella varmasti auttaa)...eli se ei ainakaan voi olla hänen syynsä.

PinkPanther

Mie kans joskus ite hyväilen itteeni, mut aika harvoin siihen on tarvetta kun tuo mies ottaa niin hyvin kuitenkin huomioon. JOskus asento on sellainen että paatii vähän omaa kättä peliin mukaan :)

marimma
SunLion
Tuo on itsekästä mieheltäsi (tai siis sanoit just että sä jäit tulematta ku mieheltä loppu "kunto")...ootteko keskustellu tosta asiasta? Kestävyyttä saa lisää masturboimalla esim. (ainakin nuorella varmasti auttaa)...eli se ei ainakaan voi olla hänen syynsä.

mm. Mutta siis tämä miehellä kiire on yleensä vähän mistä sattuu kiinni. En minä siitä aina välitä. Mutta on siitä puhuttu ja tietää tasan millanen reaktio on odotettavissa jos kiirehtii liikaa jne. Enkä minä halua että se enempää alkais masturboimaan, sitten minulle ei jäis taas mitään :roll: mielummin niitä lantiopohjan lihaksia jännittämällä treenailis, kuten on jo jonkun verran tehnykkin :)

SunLion
marimma
SunLion

mm. Mutta siis tämä miehellä kiire on yleensä vähän mistä sattuu kiinni. En minä siitä aina välitä. Mutta on siitä puhuttu ja tietää tasan millanen reaktio on odotettavissa jos kiirehtii liikaa jne. Enkä minä halua että se enempää alkais masturboimaan, sitten minulle ei jäis taas mitään :roll: mielummin niitä lantiopohjan lihaksia jännittämällä treenailis, kuten on jo jonkun verran tehnykkin :)

Okei..no aattelin vaan että ei kuulosta reilulta tilanteelta.

Wenny

Yleensä mies hoitaa hyväilyni, mutta toisinaan hän pyytää/kehottaa minua tekemään sen itse, jos ei yllä tai haluaa vaan katsella. Onhan se joskus ihan kivaa, mutta tykkään silti toisen käsistä enemmän.

papuna

joskus korkeintaan miestäni kiihottaaksiéni hyväilen itseä,niin että mies saa katsoa.
rintojeni koskettelu on ainakin seksin aikana hänestä IIIIHANAN näköistä.niin ainakin 2väittää" ja pyyttää jatkamaan :wink:

mä en itsen koskemisesta saa oikeen mitään.ainoo,että olo tuntuu seksymmältä kun toinen on ihan kuumana..

mies joskus "joutuu" veivaamaan itsensä orgasmiin,jos mulla kädet uupuu,ja suukin on jo ihan krampissa :roll:
sillon yleensä tehdään joku kompromissi,jossa mä hyväilen muuten. esim.suutelen ja silitän ja muuta sellaista...

Jimmy KImmel
Jzzu
Helpottaa minun tulemistani ja siitähän kulta pitää. :wink:

Tuostahan siinä kyse on eli molemmat voittaa! :D

Ensimmäisellä kerralla kun tähän törmäsin, niin olin todella ihmeissäni. Se tosin johtui ihan siitä, että vaikka olinkin reilusti sekstaillut, niin tuo tuli uutena asiana eteen vaikka "luulin jo kaiken tietäväni"! Ei se haitannut, päinvastoin! Mikäs sen parempaa, kuin että molemmat nauttii täysillä. 8)

Jzzu
Jimmy KImmel
Mikäs sen parempaa, kuin että molemmat nauttii täysillä. 8)

Sepä se!
Ei luulis kenelläkään olevan mitään valittamista jos vähän itsekin itseään koittaa seksin yhteydessä, kun miettii että harvempi nainen saa edes ilman klitoriksen kiihottamista.

Lumi~

en oo kyllä koskaan oikeen itseäni seksin aikana hyväilly koska en syty siitä ollenkaan... tämä tarkoittaa myös sitä etten masturboi koskaan koska en vain tunne saavani siitä mitään..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat