Haluaisitteko harrastaa seksiä... - Seksi

xaz

Kyllä sitä on niin monessa paikkaa tullu hinkattua et voi huoletta sanoa sängyn.
Tai no, julkisella paikalla en oo harrastellu, enkä suoranaisesti missään taivasalla, mut savusaunan "eteisen" lattia oli sen verran p_skanen et sitä voi melkein jo verrata johki mettään :lol:
Kyllä sitä ite ainaki sängyssä nauttii eniten :)

Sivut

Kommentit (76)

SooZ

no kerta kaikki muut on tullut kokeiltua niin äänestin julkista paikkaa :D
olis ainakin jännitystä. Sovituskoppi vois olla ihan kiva. Tai tyyliin joku sauna. Ehkäpä tuo poreallas kanssa :D olen vaan niin perkuleen kova ääninen että kyllä se vois aika huulen puremiseks mennä. :)

Luonto olis kanssa, kerran oon kokeillu ja se nyt jäi vähän niin ja näin, joten se olis kiva joskus uudestaan ihan pidemmän kaavan kanssa. Mut täytynee odotella sitä kesää. Nyt ei tarkene :D

Annie the Pooh

laitoin luonnonhelmassa, kaikki muut on kokeiltu... julkiset paikatkin osittain, joitain...

olis kiva jonkun viltin päällä jossain metsässä... kerran melkein pääsin kokeilee, mut sit meidän keskeytettiin... :(

olispa kiva edes päästä harrastaa seksiä edes sängyssä nyt... :lol: pitäis kuitenki varmaan opetella tuota selibaattia, mut nyt ne halut alkaa pikku hiljaa palailee.. :D

taki

Laitoin julkisen paikan.

On tullu tehtyä vaikka missä.. tuhmin oli ehkä sellanen huone, jossa nukku n.30 ihmistä. Se oli aika jännää.. Varsinkin ku loppuvaiheessa huomattiin, et metrin päässä istu yks mies (eli oli ilmeisesti hereillä).

Ja ukko on sormettanu mua mm. linja-autossa, puistossa ja koulun käytävällä.

Luonnon helmassa myös sikäli, että olen saanut yhdellä takapihalla nurmikossa helvetin hyvää suuseksiä. Ja teatterin vessassa..mut vessaa ei kai lasketa julkiseks paikaks?

Olis mukavaa harrastaa, jossain ulkomailla..

muoks. sovituskoppi kiinnostais, mut ei omassa kaupungissa, jos vaikka jää kiinni.

Jimmy KImmel

Äänestin omaa sänkyä.

Kaikissa kyseisissä paikoissa olen seksiä harrastanut ja kaikki ovat vähintäänkin kokemuksena olleet hyviä... Joistain paikoista on saanut suuremmat kiksit kuin toisista. Lähinnä noista saa vaan kivaa vaihtelua arkeen. Kaikesta huolimatta oma sänky on paikoista parhain, siellä on kotikenttäetu. :wink: Mukavuudenhaluinen olen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat