asennot ja miehen pienuus - Seksi

Cinnamon

Ajattelin kääntyä cosmosiskojen puoleen ongelmani kanssa. Olemme seurustelleet paremman puoliskoni kanssa jo vuoden päivät ja seksielämä ja tyydytystilanteeni ovat ihan kunnossa, johtuen poikaystäväni maagisesta suuseksitaidosta.
Ongelmani on kuitenkin se, että poikaystävälläni on suhteellisen pieni vehje, ja se tahtoo välillä vaikeuttaa yhdyntää, esim. luiskahtamalla pois sisältäni. Tätä ongelmaa ei onneksi kuitenkaan esiinny kovinkaan usein, mutta haluaisin silti kysyä, josko joku teistä tietäisi asentoja, joissa poikaystäväni ei tule liian äkkiä, joissa tunnen hänet syvemmällä ja joissa minulle tulee entistä enemmän mahdollisuuksia laueta myös yhdynnän aikana?:roll:

Miehelleni en tästä ongelmasta oikein viitsisi mainita, kun tahtoo asia olla aika herkkä hänelle. Mutta asian voisi ottaa puheeksi uusien kujeiden, tässä tapauksessa uusien asentojen muodossa :)

Kiitokset kaikille vastauksista ja anteeksi jos kirjoitin jo aloitetusta aiheesta! :)

Sivut

Kommentit (37)

Jzzu

Suosittelisin sellaisia asentoja joissa klitoriksen hierominen on mahdollista ja missä penetraatio on syvä.
Esimerkiksi sinä selälläsi ja toinen jalkasi miehen olkapäällä ja jompikumpi hieroo klitorista. :wink:

Rana

Juuri tuo Jzzun mainitsema asento on aika toimiva. Sen voi varioida myös nostamalla molemmat jalat miehen olkapäille, siinä pääsee todella syvälle. Vastaavasti syvällä tuntuva asento on sylikkäin istuen niin, että kiedot jalat miehen ympärille.

pörri

kokemuksella voin sanoa, että mulla toimii kun mies tulee takaapäin ja itse on kontillaan ja hieroo samalla klitorista. Siinä tulen varmasti...

NightQueen

Jep, tuo jalat olkapäillä saa aika syvälle menemään, ja toinen missä menee syvälle on kun ratsastat selkä miehen kasvoihin päin sopivassa kohdassa ;)

Kyllä se aina välillä ulos luiskahtaa vaikkei pieni olisikaan.

Fansku
NightQueen
toinen missä menee syvälle on kun ratsastat selkä miehen kasvoihin päin sopivassa kohdassa ;)

Täällä menee niin syvälle, että mua sattuu. Siksi ei sitä tehdäkkään.

Cinnamon

Kiitos jo tulleista ehdotuksista, sekä lohdutteluista :lol: Lisää ehdotuksia silti kaivataan! :wink: Ainakin nämä sylissä istumis-asennot kuulostavat hyvältä, ja sitä olemmekin jo hieman harrastaneet...itse en ole kovin kokenut enkä notkea, joten asentojen pitäisi sopia näihin vaatimuksiin. Samoin takaapäin olemme kokeilleet, tosin molempien ollessa kyljellään makuulla...ja se on kyllä tuntunut hyvältä :D Sekä minun että ilmeisesti poikaystävänikin mielestä, koska sitä on tullut viime aikoina kokeiltua useamminkin :D

Toinen asiani on, että tämä ratsastus on myös hyvin kiva asento, mutta minusta tuntuu aina, että en osaa "sitä oikeaa" tekniikkaa ratsastamiseen.. :oops: En tunne itseäni kovin eroottiseksi olennoksi hytkyessäni miehen päällä, ennemminkin hieman koomiseksi, ja lisäksi tuntuu, että voimat loppuvat heti alkuunsa....(olen kyllä lihaksikas, mutta pitäähän lihaksillakin olla lämmin läskipeitto, etteivät palellu kylmillä ilmoilla :lol: )

Kiitos kaunis tulleista ehdotuksista, toivottavasti vinkkejä löytyy vielä lisääkin! :)

Annie the Pooh
Cinnamon
Toinen asiani on, että tämä ratsastus on myös hyvin kiva asento, mutta minusta tuntuu aina, että en osaa "sitä oikeaa" tekniikkaa ratsastamiseen.. :oops: En tunne itseäni kovin eroottiseksi olennoksi hytkyessäni miehen päällä, ennemminkin hieman koomiseksi, ja lisäksi tuntuu, että voimat loppuvat heti alkuunsa....(olen kyllä lihaksikas, mutta pitäähän lihaksillakin olla lämmin läskipeitto, etteivät palellu kylmillä ilmoilla :lol: )

tuota on liikkeellä, miulla tuota elopainoa on enemmän kuin pitäisi, mutta siis jostain syystä miehet rakastaa sitä asentoa. Mie en välitä oikeastaan koko asennosta, exän kanssa se meni liian syvälle jos olin pystyssä ja jotenkin muutenkin se on vähän... blaah! Mut ei kai ne oikeasti huomaa niitä höllyviä vatsamakkaroita ja hillitöntä kaksoisleukaa... Eli ratsasta sinä nainen ylpeänä, miehesi rakastaa sitä! Ja kun sie olet seksikäs omana itsenäsi, tekee miehesikin varmaan kaikkia kivoja palveluksia siulle :wink:

Tiger

toi ratsastaminen on minullekkin kinkkinen juttu, en tiedä oikein miten siinä pitäisi liikkua, varsinkin kun noi voimat loppuvat kesken aika nopeasti.. Sitten siinä yrittää katsoa miehen ilmeitä että koskas teen nyt oikein, ja se on toooosi turhauttavaa...

NightQueen
Tiger
toi ratsastaminen on minullekkin kinkkinen juttu, en tiedä oikein miten siinä pitäisi liikkua, varsinkin kun noi voimat loppuvat kesken aika nopeasti.. Sitten siinä yrittää katsoa miehen ilmeitä että koskas teen nyt oikein, ja se on toooosi turhauttavaa...

Voit sanoa miehellesi, että kertoo sitten kun tuntuu hyvältä ja sitten kun ei tunnu niin hyvältä :P Siinähän sitä oppii. Enkä usko että ratsastaa voi mitenkään "väärin" tai kovinkaan huonosti. Tietenkin on kikkoja mitkä toimivat paremmin kuin se että kokoajan hytkyy samaan tahtiin, mutta esimerkiksi jo tahtia vaihtelemalla saat potkua pomppimiseen ;) Minulla yleensä ratsastaessa jää huomiotta se, mikä miehestä tuntuu parhaalta, koska keskityn siinä omaan orgasmiini :P Mutta eikai hänellä ole valittamista, kun meinaa välillä tulla liiankin äkkiä :D

leya

Itse olen tykännyt noista Jzzun ja Ranan mainitsemista asennoista.

Ongelma on meilläkin tuo ratsastus, kun minä en sitä vaan osaa. Miehestä ei tunnu oikein miltään, eikä kyllä mustakaan... :? En hallitse tekniikkaa ja voimat loppuvat kesken. Niin ja kyllä siinäkin voi tehdä väärin, olen pariin otteeseen satuttanut miestäni. Mies yrittää saada mut pomppimaan ihan hullun lailla ja sitten penis luiskahtaa pois ja auts... Ei kukaan osaisi neuvoa?

NightQueen
leya
Itse olen tykännyt noista Jzzun ja Ranan mainitsemista asennoista.

Ongelma on meilläkin tuo ratsastus, kun minä en sitä vaan osaa. Miehestä ei tunnu oikein miltään, eikä kyllä mustakaan... :? En hallitse tekniikkaa ja voimat loppuvat kesken. Niin ja kyllä siinäkin voi tehdä väärin, olen pariin otteeseen satuttanut miestäni. Mies yrittää saada mut pomppimaan ihan hullun lailla ja sitten penis luiskahtaa pois ja auts... Ei kukaan osaisi neuvoa?

Juu minäkin osaan tuon satuttamisen :D Mutta se väkisinkin luiskahtaa välillä pois, asennossa kuin asennossa. Mutta helpommin tietenkin jos siinä ratsastaessa pomppii liian korkealle.

leya
NightQueen
Mutta se väkisinkin luiskahtaa välillä pois, asennossa kuin asennossa. Mutta helpommin tietenkin jos siinä ratsastaessa pomppii liian korkealle.

Juu ihan totta. Mies kun vielä ohjaa mua pomppimaan liian lujaa ja korkealle, kun siitä ei vissiin tunnu yhtään miltään ko. asento, ellen pidä hirveää tahtia ja liiku ihan tajuttomasti. Ja siksi loppuu varmaan voimatkin kesken.

NightQueen
leya

Juu ihan totta. Mies kun vielä ohjaa mua pomppimaan liian lujaa ja korkealle, kun siitä ei vissiin tunnu yhtään miltään ko. asento, ellen pidä hirveää tahtia ja liiku ihan tajuttomasti. Ja siksi loppuu varmaan voimatkin kesken.

No johan on kumma :? Vai yrittäisikö vaan saada sinua nauttimaan enemmän ja saavuttamaan orgasmin? Kysäise ihmeessä miten asia on. Ja jos kumpikaan ei erityisemmin ko. asennosta pidä, niin sittenhän sitä ei tarvitse harrastaa ollenkaan :) Noita asentojahan riittää joka lähtöön ihan vaikka se yksi sieltä jäisi uupumaankin ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat