verta yhdynnän jälkeen! - Seksi

Peitenimi

Minullakin on ilmennyt vuotoa yhdynnän jälkeen (nyt jo menossa toinen päivä) muutamana viime kertana. Aiemmin tällaista ei ole esiintynyt, mutta nyt kun aloitin e-pillerit uudelleen puolen vuoden tauon jälkeen. Kai tämä ihan normaalia on...

Kommentit (14)

malla

menetin neitsyyteni yli vuosi sitten ja harrastanut sen jälkeen seksiä melko säännöllisesti. kuitenkin usein seksin jälkeen vuodan verta ihan kuin ekan kerran jälkeen.. :( viimeks eilen. tietääkö kukaan mistä vois johtua?

replicah

.. Ettei poikaystäväsi olisi esim. raapaissut kalvojasi mahdollisesti sormettaessa? Vai olisiko välivuotoja? Tai liian kuivat limakalvot. Limakalvot voivat myös ärtyä seksissä jos olet lauennut miestäsi nopeammin ja orgasmin tullessa usein myös paikat "kuivuvat" ja hankaus on voinut saada kalvot ärtymään.

Itselläni on ollut joskus samanlaista ongelmaa, nykyään ei kyllä enää. Koittakaa mahdollisesti liukuvoidetta yhdynnässä? Silloin ainakin selviäisi ettei kalvojen ärtymisestä, tai liiasta kuivuudesta ole kysymys.

Sokeri

Me aikoinaan kovasti ihmetteltiin puolison kanssa, kun minä vuosin verta kymmenenä ensimmäisenä kertanani, kun olin luullut että se tapahtuu aina vain ekalla kerralla. Sitten se loppui lopulta kuin seinään.

Paris

Itse ainakin vuodin verta kolmena eka kertana. Joissakin uusissa asennoissa/kulmissa voi alapää olla liian tiukka ja siksi revetä lisää vielä ekan kerran jälkeenkin. En tiedä montako kertaa olet harrastanut seksiä, jos lukuisia niin ei varmaankaan johdu samasta syystä.. Onko kumppanisi ollu koko ajan sama? Jos vaikka nykyisellä on paljo isompi ku edellisellä niin voihan tuo alapää sillonki revetä lisää.. I don't know, tulipahan vaan mieleen :) Tuskin oli mitään apua.. :D

enkelin

minulla ei vuotanut verta edes ekalla kerralla, mutta näin kolmen vuoden jälkeen säikähdin pahasti, kun verta tuli yhdynnän jälkeen. mutta minulla tuo saattoi johtua tulevista menkoista(jotka eivät kyllä koskaan tule etuajassa...) tai rajusta seksistä, vaikka ei se edes ollut niin rajua. kumppani on vaihtunut tässä välillä, mutta ei nykyisellä ainakaan isompi ole kuin edellisellä, eli siitä ei johdu mulla...

lasi-enkeli

toki se voi olla liian raju yhdyntä.
mulla ei ole tullut verta ikinä, mutta nyt vkl kun harrastin poikakaverini kanssa useasti seksiä taisi varmaan olla rajua alapäälle. joten voi johtua hyvinkin siitä.
tuskin se välivuotojakaan on, kun ei ole tullut vuoteen mitään laastareista.

Vierailija

Onko normaalia että tänään harrastin vasta toista kertaa seksiä koko elämäni aikana, menkkojen olisi pitänyt alkaa 2 päivää sitten eivätkä olleet vielä alkaneet mutta heti yhdynnän jälkeen alkoi vuotaa verta. Onko nämä menkat vai jotain muuta??+ pitäisi aloittaa e-pillerit samana päivänä kun kuukautiset alkavat mutta nyt en ole varma alkoivatko menkat vai onko normi vuotoa. Ja vielä se että onko vaarallista aloittaa e-pillerit vasta toisena tai kolmantena kuukautispäivänä?

Vierailija

E-pillerit voi alottaa toisena päivänä kuukautisten alkamisestakin. Mutta jos alottaa 3.-5. päivä menkkojen alusta, nii on siitä viikon ajan käytettävä lisäehkäisynä kortsua.

Maikkivaan

Mä harrastin seksiä toissa päivänä ja eilen alkoi tulla verta, en syö pillereitä eikä käytetty mitään ehkäisyä.. menkat pitäis alkaa vasta ens kuun 15pvä, mistä ihmeestä tämä vuoto vois johtuu?? Ajattelin kyllä varata aja neuvolaan huomenna, viime käynnistä on jo aikaa.. voisiko tämä erittäin kirkas verenvuoto johtua sormettamisesta tai ihan vaan "rajusta seksistä"? Miten nyt määritellään raju seksi.. :D

Vierailija

harrastin seksiä tänään ekaa kertaa ja kun kävin vessassa pelästyin kuinka paljon verta vuosin. Tiedän kyllä että seksin jälkeen voi vuotaa verta mutta en tajunnut että näin paljon... onkohan ihan normaalia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat