sovintoseksiä - Seksi

Claudia

Vieläkin on hymy huulilla kun ajattelen viimeyötä :lol: täytyy myöntää et vaik ollaan seurusteltu yli kolme vuotta niin tää oli kyllä yks parhaista öistä ikinä.

ite olin ollu pari päivää vähä allapäin yhden kommelluksen takia josta voi kyllä lukea tosta toiselta palstalta, mut sit mä vaan tajusin et turhaan mä kai olin siitä miestäni syytelly. itseasias en ollu puhunu sille sanaakaan kahteen päivään, nukuinkin selkä häneen päin mitä en yleensä ikinä tee (mulla on tapana aina mököttää kun suutun)

sit yhtäkkiä keskellä yötä tuli sellanen tunne et pakko saada suudella häntä, suudeltiin varmaan puoli tuntia yhteen menoon ja mä itkeä tihrustin siin samalla ku oli niin hel**tin hyvä olla.. kaiken hyvän lisäksi seksi oli aivan jotain taivaallista, miehenikin itki onnesta mitä tapahtuu [u]todella[/u] harvoin!! siinä me sitten niiskutettiin ja kateltiin toisiamme silmiin kunnes uni otti vallan.

kertokaapas omia juttujanne :wink:

Sivut

Kommentit (79)

Annie the Pooh

kävin miettimään, niin mie en ole koskaan harrastanut sovintoseksiä, monesti siitä oli puhetta, mutta aina se jäi...

mie kun olen ehkä tyypillinen oinas, aika tulinen, saatan räjähtää ihan hetkessä, mutta se myös menee hetkessä ohi, kunhan miun antaa vaan olla rauhassa, no yleensä en saanut olla rauhassa vaan yksi kävi sitten siinä jotain mussuttamaan, ei sitä seksiäkään sitten huvittanut...

mie olen jäänyt kaikesta kivasta paitsi... :roll:

s-annu

Itse olen harrastanut sovinto seksiä ja voin vain sanoa että se kyllä tuntuu Hel***** hyvältä, molemmista, varsinkin jos on ollut pitempikin mökötys ja mykkäkoulu jakso, niin kyllä se tuntuu joka paikassa, ja hyvältäkin viellä :) Suosittelen :)

Maikki85

Eipä meiän kyl tee oikeen mieli harrastaa seksiä riitelyn päätteeksi. Ylensä ollaan entistä enemmän lähekkkäin ja hellitään toisiamme.

Jzzu

Sovintodeksi on riitelyn paras puoli! :lol:
Välillä varmaan tulee tapeltua ihan siitä ilosta kun seksi on niin nannaa kunnon taiston päälle. :oops:

Carrie

Meidän suhteessa tuo sovintoseksi on loistavaa :) jotenkin vielä kiihkeämpää ja intohimoisempaa kun normaalisti, joskus vähän rajuakin, mutta se taas ei haittaa yhtään.. ;)

Maikki85

Etsä mielestäni paljoa ole menettänyt. Onhan se ihanaa kun seksistä saa uskomattoman mahtavaa ilman riitojakin.

Ja kyllä ne riidat teillekkin tulee,usko pois,kyse on vaan siitä miten ne riidat selvittää,ovet paukkuen vai järkevästi puhuen. Meillä on tää jälkimmäinen ja hyvin toimii

Silky

Enisin riidellään, sitten sovitellaan, sitten mökötettään ja tiuskitaan, sitten sovitellaan taas, sitten halitaan ja sitten harrastetaan huimaa sovintoseksiä. :) Näin meillä.. 8)

lilium

sovintoseksi on kivaa =) täytyy kyllä sanoa että se tekee harvinaisen hyvää sen mökötyksen jälkeen, vaikka seksi on muutenkin ihanaa =)

SunLion

sovinto seksistä tykätään täälläkin päin

meillä oli kans tos mielettömän ihanaa kun oli vähän "kriisiä" ja ei oltu nähty yli viikkoon jne...sitte ku tavattiin ni oliki aikas menoa :oops: :D

SooZ

heh pitäis varmaan alkaa kyhätä riitaa jostain ihan vaan että sais sovintoseksiä :D
kun oon sellanen persoona että en tykkää varsinaisesti riidellä. Hoidan asiat puhumalla tai sitten alan mököttää. Vaatii yleensä aika paljon että räjähdän ihan oikeasti ja sitä on sattunut melko harvoin.
Eli mitään suurempia riitoja kun ei ole ollut niin eipä sitä sovintoseksiäkään.. :D

NightQueen
Claudia
Vieläkin on hymy huulilla kun ajattelen viimeyötä :lol: täytyy myöntää et vaik ollaan seurusteltu yli kolme vuotta niin tää oli kyllä yks parhaista öistä ikinä.

ite olin ollu pari päivää vähä allapäin yhden kommelluksen takia josta voi kyllä lukea tosta toiselta palstalta, mut sit mä vaan tajusin et turhaan mä kai olin siitä miestäni syytelly. itseasias en ollu puhunu sille sanaakaan kahteen päivään, nukuinkin selkä häneen päin mitä en yleensä ikinä tee (mulla on tapana aina mököttää kun suutun)

sit yhtäkkiä keskellä yötä tuli sellanen tunne et pakko saada suudella häntä, suudeltiin varmaan puoli tuntia yhteen menoon ja mä itkeä tihrustin siin samalla ku oli niin hel**tin hyvä olla.. kaiken hyvän lisäksi seksi oli aivan jotain taivaallista, miehenikin itki onnesta mitä tapahtuu [u]todella[/u] harvoin!! siinä me sitten niiskutettiin ja kateltiin toisiamme silmiin kunnes uni otti vallan.

kertokaapas omia juttujanne :wink:

Minä voisin vaikka tappaa jonkun, että saisin kokea tuollaisen yön :? Hohhoijaa. Muistan vielä kun ihan suhteen alussa mies itki onnesta, ihan vain sen takia että olin sen kainalossa. Nykyään se ei itke ilosta eikä surusta, jotenkin se on viilentynyt kovasti.

Täällä kyllä riidellään, mutta sovintoseksiä ei ole ollut kuin kerran tai pari, eikä se mielestäni ollut sen ihmeellisempää kuin normaalikaan seksi. Ehkä jopa huonompaa.

honeyhhh

Me harrastetaan tosi harvoin sovintoseksiä. Mutta sillon kun harrastetaan se on taivaallista :o Silloin kun riita on todella paha ja huutaa toiselle kurkku suorana tulee joskus hirveän kova panetus ihan ykskaks ja seksi on silloin tosi kiihkeää :wink:
Suosittelen kyllä, mutta se ei onnistu jos ei siis tule sellainen tunne. Jonkun pikkukinan jälkeen se saattaa vaan pahentaa jos siitä yrittää tehdä sovintoseksiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat