Seksiaiheista OT-keskustelua - Seksi

Beatriz

En suoraan pyytäny, vaikka laitoinkin kyllä (jopa vähän vihasta) mailia. Kyllähän ne tais pahoitella viivästystä, selittelivät ruuhkautumisella (tais olla jouluaikaa..). Mutta eipä tuo mitään, oon aina ollu huono vaatiin korvauksia ym. Jos eivät tajua ite antaa hyvityksiä niin yleensä annan olla. Tärkeintä että sain loppujen lopuksi tilauksen ihan oikeenlaisena perille asti :) mutta taian silti tilata ensi kerralla jostain muualta.

niin ja seksipankista tulee kans ihan huomaamattomassa paketissa.

Sivut

Kommentit (55)

marimma

Mulle lähettivät kerran.. mm.. mistähän mä tilasinkaan. No kuitenkin lähettivät yhdet kuulat liian vähän ja pistin sähköpostia perään. Ei vastausta. Muutamien päivien päästä uus sähköposti että missä viipyy. Seuraavana päivänä tuli postista noutokortti ja ne saapu, ja muutaman päivän päästä jo uus paketti jossa oli taas yhdet :lol: Ei ne aina siis kuittaa että ovat saaneet sun viestiä..

gollum

Beatriz: ootko pyytänyt jotain korvausta? Ne vois varmaan korvatakin jos sinne leittaisi palautetta, ei varmaan kuitenkaan automaattisesti... :)

The Apple Bonkers
SinRuid
Toimittaako kaalimato.com tuotteet ajallaan? Miä petyin ainakin suuresti seksiPankki.comiin, lupailivat lähetyksen saapuvan viikon sisällä (kiirevarauksella) mutta pakettia sain odotella kuukauden. Ainut hyvä puoli koko hommassa oli että kaupanpäällisiksi sai golden fingerin. :P
Seuraavaksi ostoslistallani on nännipuristimet.

kyllä kaalimato toimitti paketin sitten ajallaan. kesti se kolme päivää mikä luvattiin.

Nyytikki

Kokeilin sitä siihen tappiin kiinni ja on kyllä todella jämäkästi kiinni tuossa 6mm pallossa. Ei varmasti lähde mihinkään :) vielä pari viikkoa niin voin kertoa testituloksia :P tosiaan nyt on vielä puhe lässytystä ja pusu- ja suuseksikielto voimassa.

disturbed

Eikö se silikonihässäkkä tipu siitä pallosta pois kesken toimien?
Mulle ainakin tuli heti sellainen mielikuva ettei se pysyisi siinä hyvin.

Tai vissiin se sitten jotenkin aika napakasti siihen menee, että pysyy?

Taistelukääpiö

Mie haluis seksiä ja pussailua ja kaikkea kivaa lisää.... <3 mut kun kultsi on kipee ja ei olla niin usein samaan aikaan himas :cry: ja kun nyt on menkat :x

disturbed

Saako noita tommosia kielikoruja ihan lävistysliikkeistä ostettua vai mistä kaikkialta muualta?
Festareilla ja muissa tapahtumissa missä on krääsäkojuja aina näkee kaikenmaailman lävistyskorujakin myynnissä mutta nyt ei tule tältä alueelta muita paikkoja mieleen kuin lävistysliikkeet.
Netistä saa kanssa varmaan tilattua.

Mä en muuten kuollaksenikaan muista minkä pituinen tappi mulla tuossa kielessä on.
Kai se on aika normipituinen. Lävistäjä varmaan osaa kattoa ni ehkä menen liikkeestä sitten kyselemään.

Mites muuten kun mun mies ei ainakaan tota normikielikorua kummemmin tunne vaikka sitä käytänkin suihinotonyhteydessä.
Tuntiskohan se sit herkemmin tommosen nyrtyräisen?
Sillä on normaalia heikompi tunto peniksen varressa joten ihan mikä vaan hipaisu ei aina tunnu yhtikäs miltään.

Nyytikki

Eipä oikeastaan, testiajettiin se vain kostuttamalla sitä syljellä ja vähän hieromalla sitä strategisiin paikkoihin. Kielikorulle se on ihan tarkoitettu. Tässä olenkin juuri lähdössä ottamaan kauan himoitsemaani lävistystä, tuota lisäosaa voi käyttää sitten kun se on parantunut :)

Nyytikki

No tänne tämä ainakin käy ;) Ostin sellaisen Penis Ticklerin (nystyräinen muovipää) kielikoruun ja se on taivaallinen miehen mielestä :o En ole vielä edes kokeillut sitä kiinni kielikorussa (niin kun en sitä kielikorua ole edes vielä ottanut käytännön asioiden takia).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat