ryhmäseksi - Seksi

Asphyxia
[ninnu]
Minua on pyydetty kolmen kimppaan kahden miehen kanssa. Ajatus houkuttelee, mutta mietin osaanko "käyttäytyä" oikein. En ole mikään yliaktiivinen sängyssä, joten mietin miten sitten kahden miehen kanssa ainoana naisena toimisin. En kuitenkaan haluiaisi toista naista kanssani sänkyyn.

Pyytäisinkin teiltä kokemuksia ja neuvoja asian suhteen?

Toisen kanssa miehistä minulla on ollut seksisuhde reilu puoli vuotta ja tunnen hänet jo melko hyvin. Toinen on joku hänen kaveri, jota en entuudestaan tunne.

Eiköhän ne miehet aikalailla ohjaile sitä hommaa, kun niitä on kaksi ja sua yksi :P Varsinkin jos toinen niistä tietää entuudestaan, ettet ole kovinkaan oma-aloitteinen. Eihän sun siinä tarvitse olla se joka keksii miten toimitaan.

Ja jos liikaa epäröit niin eihän siihen tarvitse ruveta ollenkaan.

Suosittelen että ennen tuota itse seksiä käydään keskustelu, jossa sovitaan säännöistä, mitä tehdään ja mitä ei (jos esim et halua peppuseksiä niin voit sanoa sen etukäteen niin ei sitten tule edes yritystä), ja voit kysyä pojilta että mistä ne tykkää ja mistä ei. Niin se itse aktikin kaikista parhaiten menee! :)

Sivut

Kommentit (269)

janikajande

Viime viikonloppuna yksi fantasioistani toteutui, eli minä ja avomieheni otettiin mukaan meille bi-mies. Ja pakko sanoa että ainakin mulle oli ihan mielettömän kiihottavaa katsella kun oma mies sai kunnolla kyytiä ;)

brunetti1981

EI IKINÄ!!! OLIS TODELLA HIRVEETÄ JAKAA OMA KULTA!!! EIHÄN SITÄ VOIS ELÄÄ ENÄÄN NORMAALIA ELÄMÄÄ SEN JÄLKEEN?? VOI HUH HUH!! JOS VAIKKA KÄVIS NIIN ETTÄ OMA KULTA RUPEIS FANTASIOIMAAN SIITÄ TOISESTA MUIJASTA! OLEN SEN VERRAN MUSTASUKKINEN OMASTA KULLASTA! ONNEKSI SEKSIELÄMÄMME ON UPEETA EIKÄ IKIPÄIVÄNÄ TULIS MIELEEN HARRASTAA KOLMEN KIMPPAA! :shock: :)

Marika_

Juu...munkin mies aivan varmasti ottaisi toisen naisen meidän sänkyyn...mä varmaan purskahtaisin suoraa päätä itkuun jos ees näkisin mun miehen suutelevan sitä toista naista :cry:

eli _EI_IKINÄ_ toista naista meidän sänkyyn :evil:

teen cat

[color=blue][/color]Olemme poikaystäväni kanssa miettineet ryhmäseksin harrastamista.
Haluaisin kuulla teidän kokemuksia siitä.
Jos harrastitte jonkun tutun kanssa vaikuttiko se väleihinne jotenkin?
Entä vaikuttiko se sinun ja poikaystäväsi väleihin?

Ja muutenkin, hyviä ja huonoja kokemuksia asiasta!

Cassy

Oon harrastanut seksiä kolmistaan entisen poikaystäväni ja hänen uuden tyttöystävänsä kanssa, kuulostaa ehkä oudolta :lol: En siis seurustellut silloin kenenkään kanssa. Eikä vaikuttanut väleihin mitenkään, ainakaan negatiivisesti. Ihan kivaahan se oli. Nyt kun seurustelen, en haluaisi kolmen kimppaa, mutta jos olisin vapaa, niin voisin harkita uusintaa :wink:

SooZ
teen cat
mistä johtuu?? Mustasukkaisuudesta?

juups ainakin täällä tuosta kiinni. Oon sen verran mustasukkainen että en varmasti pitäisi siitä jos sängyssä olisi toinen nainen. Ja jos olis toinen mies niin olisi se aika outo tilanne. :?
Itse en oikein syty ajatuksesta olla naisen kanssa, ei siis intressejä kokeilla, joten tästäkin syystä jäänee kokeilematta. Miehethän yleensä tuntuu innostuvan ajatuksesta kahdesta naisesta sängyssään mutta kaksi miestä ja yksi nainen ei taida innostaa ;)

Eli lyhyesti en kokeilisi koska olen mustasukkainen miehestäni ja ryhmäseksi ei kiinnosta varattuna eikä vapaana.

Jzzu
teen cat
[color=blue][/color]Olen huomannut että monet eivät tekisi sitä jos olisivat/koska ovat varattuja..

mistä johtuu?? Mustasukkaisuudesta?

Olen huono jakamaan, kulta kuuluu yksinoikeudella minun käyttöön. :lol:

flame86

No ei todellakaan!!!!! En kestäisi sitä että joku kolmas osapuoli tulisi mun ja mun rakkaan seuraks ku rakastellaan!!! Oon niin HELVETIN mustasukkanen, ja niin on mun kultanikin.. Oon tasan sitä mieltä että seksi on kahden toisiaan rakastavan ihmisen välinen rakkaudenosoitus toinen toisiaan kohtaan, eikä siihen kuulu muiden tulla väliin.

kameletontti

no en minäkään mitään toista naista sänkyymme ottaisi :? jos hän sitten olisi parempi sängyssä/kauniimpi kuin minä, niin voisi olla että tyttö lähtisi kaljuna alasti ovesta ulos :lol: joten parempi jättää välistä ettei tarvitse ketään skalpeerata :wink:

herra kuu

joo onhan tota tullu kokeiltua. kerran toisen pojan ja tytös kanssa, ja kaks kertaa 2 tytön kanssa. kivaa oli! joka kerta!! suosittelen!
jos vaan vielä joskus pääsís kimppaan nii ois kyllä kiva :)

figaro

Mustasukkaisuutta voi ilmetä, jos kyseessä tuttava. Minä suosittelen mieluummin vierasta tai puolituttua kuin hyvää ystävää, ettei tule mitään jälkimaininkeja.. Kokemusta on.

teen cat

[color=blue][/color]

Lainaus:

Huomasin että monet ovat laittaneet toisen naisen kannalta.

Itse ajattelimme 2 miestä ja minä =)

Kiitos tähänastisista viesteistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat