Jos ei saisikaan suuseksiä? - Seksi

Lukretia

"eihän siitä oo mitää hyötyä"

Niin joo, seksiähän harrastetaan vain ja ainoastaan lapsentekotarkoituksessa. :wink: Ihan tarpeeksi suuri hyöty siinä on se, että suuseksi tuntuu taivaalliselta. :wink:

Sivut

Kommentit (193)

weramaria

Tuli toisesta ketjusta mieleen että mitä mieltä olisitte, jos ette saisi suuseksiä?

Itse saisin kyllä suuseksiä jos haluaisin, mutta kun tiedän ettei mies pidä sen antamisesta, en tunne tarvetta moiseen koska nautin seksistä muutenkin. Orgasmia en yhdynnässä saa, mutta koska kykenen saamaan sen muutoin (ja monta kertaa :wink: ) niin tämäkään ei hirveästi häiritse minua- ja näyttää siltä, että pian niitä orgasmeja saadaan ihan miten vain, joten "ongelma" on hoidossa...

Pidämme seksistä ja keskustelemme siitä täysin avoimesti. Siksi mies pystyikin minulle tunnustamaan ettei erityisemmin välitä suuseksin antamisesta, vakuuttaen kuitenkin heti perään että hän antaa sitä kyllä, jos haluan. Ja että ei minunkaan tarvitsisi sitä antaa, kun ei kerran hänkään. Itse en tätä kuitenkaan ymmärrä; totta kai minä voin sitä antaa, koska haluan, eikä minulle tule siitä pahaa oloa, kuten hänelle. Maussani ei ole vikaa, miehelle tulee muuten vain paha olo. Ymmärrän täysin enkä pakota häntä mihinkään. Olisihan se ihan sama kun joku pakottaisi metristä kyrpää kurkkuuni tyyliin "ota nyt suihin, muuten mä loukkaannun enkä voi elää sun kanssas!" :roll:

Että mites on?

Torspo

Ompas vaikea juttu... Enpä osaa sanoa kuin että älä ainkakaan pakota häntä. Tiedän että suuseksi on mahtavan tuntuista (itse olen saaja ja antaja), mutta milestäni kummankin tulee nauttia.. Pyydä vaikka "lipsuttamaan" pari kertaa esileikiksi, niin ettei huono olo kerkiä tulla ollenkaan.. :wink:
Empä osaa muuten mitään tähän sanoa.. :?

Fansku

Niin mun vastauksestako virittäydyitkin kysymykseen kun mainitsin, että olisin harmistunut jos en saisi suuseksiä, koska tuntisin että jäisin paljosta paitsi. Olen siis edelleen tätä mieltä. Mutta ketään ei todellakaan voi pakottaa jos se on vastenmielistä! Yrittäisin kyllä varmaan keskustella asiasta ja kysyä että voiko edes yrittää ja kokeilla miltä se tuntuisi. Jos vastaus olisi jyrkkä ei, niin eihän sille sitten mitään voisi. En nyt miestä pihalle heittäisi pelkän suuseksittömyyden takia, mutta unelmoisin siitä kyllä takuuvarmasti ja haikailisin sen perään ajatuksissani.

weramaria
Fansku
Niin mun vastauksestako virittäydyitkin kysymykseen kun mainitsin, että olisin harmistunut jos en saisi suuseksiä, koska tuntisin että jäisin paljosta paitsi. Olen siis edelleen tätä mieltä. Mutta ketään ei todellakaan voi pakottaa jos se on vastenmielistä! Yrittäisin kyllä varmaan keskustella asiasta ja kysyä että voiko edes yrittää ja kokeilla miltä se tuntuisi. Jos vastaus olisi jyrkkä ei, niin eihän sille sitten mitään voisi. En nyt miestä pihalle heittäisi pelkän suuseksittömyyden takia, mutta unelmoisin siitä kyllä takuuvarmasti ja haikailisin sen perään ajatuksissani.

Jep, siitä tämä ajatus lähti- kiitos vain ajatuksesta! :wink:

Ajattelin vain kysellä, että mitä mieltä naiset ovat jos mies ei seksin saralla pystykään täyttämään kaikkia toiveita naisen nautinnon takaamiseksi. Joskus tuntuu siltä että miehen harteilla lepää aika suuri vastuu siitä että nainen saa seksistä kaiken irti, ja voi olla niin etteivät miehet uskalla välttämättä puhua omista mieltymyksistään ja toiveistaan siinä pelossa, että nainen loukkaantuu tms. Itse olen tyytyväinen, että mies tämän asian minulle tunnusti. Ja lupautui vielä kaikenlisäksi kuitenkin toteuttamaan toiveeni suuseksistä, jos sitä haluaisin... Suuseksi ei kuitenkaan ole minulle SE juttu, joten pärjään ilmankin. Esimerkiksi jossain näkemäni lause: "jos mies ei anna mulle suuseksiä, niin en mäkään sille" on minusta aika outo, jos se on tosissaan heitetty. Seksillä kiristäminen ei ole ikinä hyvä juttu.

Fansku
weramaria
Jep, siitä tämä ajatus lähti- kiitos vain ajatuksesta! :wink:

Ole hyvä vaan! :wink: Niin oot kyllä oikeessa siinä, että miehiltä kyllä yleensä ottaen odotetaan varmaan aika paljon. Pakko myöntää, että olen miettinyt itekkin sitä, että en tyydy vähään, koska avomies on niin täydellisen hyvä sängyssä. Sen jälkeen on niin vaikea enää tyytyä vähään. Mutta toisaalta koen kyllä itsekkin "antavani kaikkeni sängyssä" ja todellakin panostan myös miehen nautintoon. Eikä se suuseksi todellakaan ole se "ainoa juttu" seksissä, mutta nyt kun saa taivaallista suuseksiä niin ei siitä haluaisi luopuakkaan! :oops: Odotetaan mielenkiinnolla mitä mieltä muut on! :D

SooZ

Hmm pahapaha..
Tosin itse saan harvemmin suuseksissä (tiedä sitten mistä johtuu kun aina kyllä tuntuu älyttömän hyvälle. Päässä jotain vikaa :D ) joten en ehkä sinällään harmistuisi jos suuseksi jäisi jostain syystä pois.
Tosin kyllä sitä varmasti kaipaisi. Vaikka en suuseksissä välttämättä saa niin sillä saa minut kyllä todella herkäksi ja kaikki muu tuntuu sitten tuplasti paremmalle ;)
Ja tosin en itse ole mitenkään mieltynyt suuseksin antamiseen (erinäisistä syistä) ja vaikka sillä joskus tahdonkin rakkaani yllättää niin enpä silti vaatisi että jos minä teen niin sinunkin pitää, koska enpä tahtoisi hänenkään vaativan niin päin :) eikä kyllä olekaan

SunLion

jaa-a...enmä sitä vaadi läheskään joka yhdyntä kerralla, vaikka en panis pahitteeksi jos saisinkin...Se on aivan ihanaa kyllä, ja kokonaan jos jäisin ilman, vois olla aika hiljasta peti puolella.

Miffy

Meillä se on tärkeä osa seksiä. Mieheni tykkää tosi paljon antaa sitä ja on aktiivinen senkin suhteen, että haluaa kehittää tekniikoitaan :) Suuseksi on kyllä ehdottomasti varmin keino saada mut lämpeämään, ja joskus on päiviä, jolloin en kyllä kostuisikaan muuten kuin suuseksillä. Minusta olisi perin outoa, jos mieheni ei haluaisi antaa minulle sitä. Tai sitten olen vain tottunut miehiin, jotka pitävät suuseksistä... :)

weramaria
SunLion
jaa-a...enmä sitä vaadi läheskään joka yhdyntä kerralla, vaikka en panis pahitteeksi jos saisinkin...Se on aivan ihanaa kyllä, ja kokonaan jos jäisin ilman, vois olla aika hiljasta peti puolella.

Miksi olisi hiljaista, mitä tarkoitat tällä? Huomautan nyt, etten kyselylläni provosoi, kyselen vain.

Itse olen suuseksiä saanut ja nyt olen saamatta omasta päätöksestäni. Silti seksiä riittää ja se on ihanaa. Voihan olla tietysti niinkin, että kun meillä suuseksiä ei niin ylettömästi harrasteta, on löydetty toisenlaisia tapoja tuottaa nautintoa kumppanille.

weramaria
Miffy
Meillä se on tärkeä osa seksiä. Mieheni tykkää tosi paljon antaa sitä ja on aktiivinen senkin suhteen, että haluaa kehittää tekniikoitaan :) Suuseksi on kyllä ehdottomasti varmin keino saada mut lämpeämään, ja joskus on päiviä, jolloin en kyllä kostuisikaan muuten kuin suuseksillä. Minusta olisi perin outoa, jos mieheni ei haluaisi antaa minulle sitä. Tai sitten olen vain tottunut miehiin, jotka pitävät suuseksistä... :)

Miksi se olisi outoa? Kuten aiemminkin kysyin, onhan naisellakin oikeus kieltäytyä antamasta suuseksiä miehelle jos heppi tuntuu niin kovin kummalliselta ottaa suuhun... Joten, miksei miehellä olisi sama oikeus?

Ovatko kaikki suuseksistä kieltäytyvät naiset ja miehet outoja?

Miffy

Mitäääh...? Ei, eivät ole TIETENKÄÄN. Puhuin OMASTA suhteestani. Suusesksi PUOLIN JA TOISIN on vaan niin luonnollinen osa seksielämäämme, että olisi vaieka kuvitella toista ilman toista. Eri asia sitten tietenkin on, jos jonkun mies/nainen ei tykkää suuseksistä. Ei siihen voi ketään pakottaa, enkä mä ainakaan sais siitä mitään jos tietäisin, ettei mieheni tykkää nuolla minua. Mutta kun se ekrran on niin iahana ja verrattoman hyvää esileikkiä/"pääleikkiä", niin TÄSTÄ näkökulmasta pitäisin outona, jos me emme sitä tekisi.

weramaria
Miffy
Mitäääh...? Ei, eivät ole TIETENKÄÄN. Puhuin OMASTA suhteestani. Suusesksi PUOLIN JA TOISIN on vaan niin luonnollinen osa seksielämäämme, että olisi vaieka kuvitella toista ilman toista. Eri asia sitten tietenkin on, jos jonkun mies/nainen ei tykkää suuseksistä. Ei siihen voi ketään pakottaa, enkä mä ainakaan sais siitä mitään jos tietäisin, ettei mieheni tykkää nuolla minua. Mutta kun se ekrran on niin iahana ja verrattoman hyvää esileikkiä/"pääleikkiä", niin TÄSTÄ näkökulmasta pitäisin outona, jos me emme sitä tekisi.

Tuosta olen aivan samaa mieltä, että jos kumppani joutuisi tekemään jotain, josta tietää ettei hän pidä, ei siitä juuri nautintoa saisi itselleenkään...

Tarkennan sen verran, että kysymys suuseksistä kieltäytymisen pitämistä outona oli aivan irrallinen kysymys, ei suoraan henk.koht sulle tarkoitettu...

Jzzu

Ennen seurustelua kultani kanssa en ollut juurikaan päässyt nauttimaan suuseksistä saavana osapuolena, toisinpäin kylläkin.
Kihlattuni kanssa sitten päässyt sen suuseksin makuun ihan eritavalla, sekä saajana että antajana. :D

Sanoisin kuitenkin että suuseksi on vain lisäkivaa muun seksin ohella vaikka aika paljon sitä harrastammekin puolin ja toisin.
Nautin molemmin päin: kiihotun itsekin kun otan kullalta suihin ja kulta on aivan mahtava oraali osaamiseltaan(kin). :wink:

Annie the Pooh

miulla se suuseksi sitten jäi näiden kommenttien jälkeen, joita olen muissa threadeissa maininnut, mutta parasta siinä oli se että kun tämä ero siitä exästä tuli, tämä vielä kysyi että senkö takia mie en ollut halunnut ottaa siltä niin usein suihin... herranen aika, miehän kuitenkin melko usein otin siltä suihin.. mutta kun herra ei voi suutaan aukaista ja kertoa mikä tuntuu hyvältä ja kun jyystäät siinä aikansa, niin eipä paljoa nappaa...

siis miusta se on ihan kivaa ja nautin itsekin siitä, mutta neuvoja???!! kiitos... siis häneltä, mitään ei voinut neuvoa...

Niin onnellinen päästessäni hänestä eroon!!!

figaro

Meillä miehen kohdalle ei ollut osunut aikaisemmin naista, joka olisi suuseksiä halunnut saada, joten voitte kuvitella nuoren miehen innon, kun joku sitä haluaakin :)

Minä enimmäkseen olen joutunut toppuuttelemaan, kun sattuu olemaan inhokausi menossa itselläni (siis omia eritteitä kohtaan).

Mutta ajatus siitä, ettei koskaan saisi suuseksiä :roll: Tulisin toimeen ilmankin, mutta jäisin kovasti kaipaamaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat