Sopiva kesto seksille - Seksi

mari

]

Tykkään pitkistä sessioista. :)

Sivut

Kommentit (78)

Peikko

Vastasin että vaihtelee. Joskus kun oikein panettaa ja tekee mieli niin jaksan monta tuntia, laskettuna esileikit sun muut ja joskus ei jaksa puoltakaa tuntia. Mielialojen mukaan menee..

SooZ

No jos tällä seksillä tarkoitetaan ihan pelkkää yhdyntää (ei esileikkejä, suuseksiä ym) niin kyllä tuo vartti on aikas hyvä.
Paika puutuu :D

Miffy

Hmm... En äänestänyt mitään, koska se vaihtelee mielest'äni ja minulla niin paljon. Välillä kestääv iisi minuuttia, välillä parikin tuntia. Siis nyt puhun itse yhdynnästä, toki esileikit on sitten erikseen. Jos mulla vaikka on vähän paineita ja saan orgasmin nopsaan, niin en sitten välttämättä jaksa enää jatkaa ja se saattaa jäädä tuohon muutamaan minuuttiin :)

Jzzu

Kyllä mie lasken kaikki suihinotot, käsipelit, yms. esileikit seksiin kuuluviksi ja meillä menee seksiin varmaan aikaa usein joku 45-60minuuttia vähintään.
En ole laskenut miten suuri osuus esileikillä mutta sopivasti on molempia, en ole kyllä liian vähälle jäänyt seksin tai esileikin osalla saati että olisin ehtinyt aktin aikana toivoa sen jo loppuvan.
Seksi on ollut aina meidän suhteessa vahvimpia juttuja. :wink:
Vastasin siis 30-.

SooZ
Jzzu
Kyllä mie lasken kaikki suihinotot, käsipelit, yms. esileikit seksiin kuuluviksi ja meillä menee seksiin varmaan aikaa usein joku 45-60minuuttia vähintään.

Sama täällä. :D Eikä kyllä haittaa yhtään. Itse yhdyntä tosiaan sitten vaihtelee, ja kyllähän sitä joskus haluaa/jaksaa pidempään, toi vartti nyt oli tuollanen yleistys :)

Aniara

Täälläkin päin menee seksiin 45-60 min kaikkineen esileikkeineen..itse tosin kestäisin pidempään,mutta miehellä tulee paikat kipeeksi :oops: ..mieluummin tehdään sitten lyhyempiä sessioita pitkin päivää kuin pitkiä ja uuvuttavia.. :lol: :wink:

Deep
SooZ
No jos tällä seksillä tarkoitetaan ihan pelkkää yhdyntää (ei esileikkejä, suuseksiä ym) niin kyllä tuo vartti on aikas hyvä.

Just näin. Mutta leikkien kera se menee kyllä varmaan puolen tunnin paremmalle puolelle. Vastasin kuitenkin ilman leikkejä.

Carrie

Useimmiten puolen tunnin molemmin puolin, ei kuitenkaan yli tuntia paitsi hyvin harvoin, samoin kun alle 15 min hyvin harvoin. En kyllä muista että koskaan olis tuntunu liian paljolta tai vähältä, vaan just sopivalta aina siihen tilanteeseen.

lilium

no yhdynnän ei kauaa tarvitse kestää, mutta esileikit onkin suurin osa ajasta. kyllä se joku 30 min on aika hyvä =) tai siitä vähän alle.

seinäruusu

Vaihtelee hirveän paljon. Joskus on ihanaa helliä ja kiusata toista pitkäänkin, ottaa suihin ja muuta mukava... :wink: Joskus taas vain tekee mieli niin, että molemmat haluavat mennä suoraan asiaan.

Yhdynnän kestoksi tuo vartti on ihan riittävä, sitten alkaa paikat väsyä eikä pysty keskittymään itse asiaan. Koko hommaan menee tavallisesti puolesta tunnista tuntiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat