Emättimen/emätinnesteen haju/maku????????? - Seksi

Kynx

Elikäs, mikä avuksi kun aina välillä pimpsa haisee/maistuu happamalta (poikakaverin kertomaa siis) Miten tämän estää? Koska minä nautin siitä kun saan kundiltani kielioperaation, mutta ei se ole silloin kivaa kun maistuu pahalta...? Mikä siis avuksi..???!! Pesen itseni aina seksin jälkeen..ja ennenkin seksiä... Voiko se vain olla kuukautiskierrosta johtuvaa? Auttakaa minua!!!!!! Pliis, te ihanat cosmonaiset... :D

Sivut

Kommentit (66)

Jzzu

Myös ruokavalio vaikuttaa eritteiden makuun/hajuun/koostumukseen.
Itse syön aika paljon hedelmiä normaalin aterioinnin lisäksi ja kukaan ei ole valittanut, itsekin voin sanoa maistuvani hieman makeahkolta.

PinkPanther

Kultani sanoo minun maistuvan suolaiselta.. ja joskus onkin sanonut kielioperaationsa jälkeen, että "pitkästä aikaa palanen pikkusuolaista" :lol: Eli en ole valituksia kuullut, pesen tarpeeksi usein, en liian usein, miedolla pesunesteellä, huolehdin myös siitä, etten syö liikaa hiivaleipää, se kuulemma vaikuttaa happamaan hajuun. Normaalin hajun pitäisi olla sellainen hieman imelä..

Misu17

Oletko varma ettei hiivatulehdus? onko ollu oireita kuten kutinaa, kirvelyä?
Entä miehellä mitään tulehdusta? jos kyseessä hiivatulehdus naiselle emätinpuikkoja tai pillereitä apteekista ja mieskin pitää hoitaa samassa.
myös voit hoitaa päivittäistä alapää hygieniaa savet-intimpyyhkeillä joita ihan tavallisesta kaupasta terveysside osastolta. myös nesteiden juominen erityisesti täysmehujen juominen auttaa asiaan, lisäksi saat niistä lisä vitamiineja!

illusia

B-vitamiini aiheuttaa yleisimmin noi epämiellyttävät hajut ja maut... Eli vaikka vitamiinit on tärkeitä niin jos syöt vitamiinilisiä niin testaa että jätät ne pois, niin auttaako... ja toi hedelmien syönti on tosi tehokasta! Apteekissa myydään intiimipesunesteitä jotka tasapainottaa bakteerikantaa, joten nekin vois auttaa... Jos se olis hiivatulehdus miehes tuskin menis alakertaan vieraileen ollenkaan, mutta kannattaa aina tarkistaa!

Fansku

Tota on niin vaikee eritellä mille maistuu...miehethän aina puhuu siitä sillilaivasta. Olen kyllä joskus teininä kokeillut itsekin uteliasuudesta, mutta en muista enkä varmaan osaa kuitenkaan eritellä. Myöhemmin olen maistanut myös miehen peniksestä jos keskeytetään varsinainen yhdyntä ja palataan taas suuseksiin. Kyllä se minustakin suolaiselta maistuu...

Rixuliini

Jokaisen naisen pimpsa varmaan haisee tai maistuu enemmän tai vähemmän ei-niin-miellyttävältä.
Liika peseminenkin voi olla pahaksi, esim. alapesua suositellaan kerran päivässä tehtäväksi.
Jos poikaystäväsi vain vähän nirsoilee.. :wink:

Jzzu
Rixuliini
Jokaisen naisen pimpsa varmaan haisee tai maistuu enemmän tai vähemmän ei-niin-miellyttävältä.
Liika peseminenkin voi olla pahaksi, esim. alapesua suositellaan kerran päivässä tehtäväksi.
Jos poikaystäväsi vain vähän nirsoilee.. :wink:

No kyllä sperman maussakin on miehestä ja miehen syömisestä ym. riippuen eroja, että eipä sitä nyt mitä hyvään tarvi niellä.
Esim. tupakointi vaikuttaa eritteiden hajuun ja makuun negatiivisesti, sanonpahan vain että onneksi kulta lopetti tupakan polton. :wink:

Jzzu
Rixuliini
SooZ
Kyllähän tuohon vois sanoa että maistappa kulta niitä omia eritteitäs ;)

Nimenomaan! :lol:

Jep jep..Pitäähän se tietää mistä on kyse jos toinen valittaa et pahhoo on. :lol:

Eikö ketään muuta joka nuolee näppinsä masturboituaan? :wink:

PinkPanther
Jzzu
Rixuliini
SooZ
Kyllähän tuohon vois sanoa että maistappa kulta niitä omia eritteitäs ;)

Nimenomaan! :lol:

Jep jep..Pitäähän se tietää mistä on kyse jos toinen valittaa et pahhoo on. :lol:

Eikö ketään muuta joka nuolee näppinsä masturboituaan? :wink:

Mie ainakin sillon tälön maistan, ja kullan sormiakin joskus lipaisen, jos ne on "siellä" käyneet :wink: Nami :D

figaro

Maku ei minua ole etonut koskaan, mutta haju saattaa välillä olla järkyttävä.. Yhteen aikaan en voinut sietää tästä syystä suuseksiä itselleni annettuna, nyt taas menee :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat