Kuinka pian seksiä uudessa suhteessa? - Seksi

katjah_

meillä meni 4 kuukautta kun ensimmäisen kerran kultani kanssa olimme sängyssä. Olin kultani ensimmäinen että sekin vaikutti asiaan ehkä jotenkin. Mutta eipä siinä mikään kiire ollut. Mielummin odottaa sitä kuin kiirehtiä liikaa.. se on mun mielipide :)

Sivut

Kommentit (156)

aida

Mulla on sellainen tilanne meneillään, että ollaan nukuttu ja kiehnätty yhdessä n.4 kk. Alan todella turhautua, kun varsinaisesti ei olla vieläkään harrastettu seksiä. Poikaystäväni on kyllä kovana koko ajan kun ollaan lähekkäin ja hän muutenkin hyväilee minua herkeämättä ja on antanut suuseksiä yms. Ei hän siis vaikuta haluttomalta millään tavalla. Olemme parikymppisiä, joten mistään liian nuoresta iästä ei ole kysymys. Poikaystävä on vieläpä pari vuotta minua vanhempi (sekä kokeneempi).
Otin asian puheeksi kerran ja hän oli myöntyväinen, mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut elettäkään yhdynnän suuntaan. En viitsi enää puhua asiasta, etten vonkaisi ja veisi viimeisiäkin fiiliksen rippeitä... Alan vain todella turhautua, kun haudon asiaa mielessäni.
Mistä luulette, että moisessa on kysymys? Olen hämmentynyt. :roll:

minde

Me harrastettiin seksiä varmaan joku reilu puol vuotta ennen kuin alettiin seurustella, epäsäännöllisen säännöllisesti. Suhde oli aika määrittelemätön - se ei ollut pelkkä seksisuhde, oltiin enemmän kuin kavereita ja ei sovittu mitään, et oltais vaa toistemme kanssa. Sitten sitä kai vaa tykkäs toisesta niin paljon, että alettiin seurustella. Kai sitä näinkin voi käydä :) Ja yhtää ei harmita, että oltais liian aikaisin aloitettu ;) Ei pantu kuitenkaan ekalla keralla, kun tavattiin.

SunLion

Pirpana sul on joku mies saksassa ja deittalet täällä silti muita vai?

mä ite luulen ettei meil olis menny viikkoa kauempaa siitä kun ekan kerran irl tavattiin (siis oltiin tunnettu netissä ja juteltu päivittäin jo muutamia kuukausia)...mutta asuin tulloin ulkomailla ja muutin 2,5vkn päästä vasta takaisin Suomeen. Kulta sanoi joskus et hän luulee et oltais ootettu muutama viikko vaik oltaiski oltu se 2,5vk yhessä.
Sitten päädyttiinkin heti jonkinasteisiin puuhiin ja (molemmille) eka yhdyntä tällä samalla viikolla..sit oltiinkin tosi ahkerasti vällyjen välis ja kuviteltiin et vielä vanhanakin on sama tahti. Valitettavasti nyt jo tilanne on toinen..

modet: yhdistin kaks viestiä, poistakaa toi vika.

satuuh

Kolmannella kerralla jäin kullan luo yöks ja eihän se pelkkään nukkumiseen jääny :wink: Ei kaduta tippaakaan. Sen yön muistan aina :wink:

*fragile*

Tuossahan tuo kysymys tulikin. Siis missä vaiheessa "pitäisi" hypätä vällyjen väliin uuden miehen kanssa? Sinänsä hassu tilanne, että tapasin tämän miehen baarissa ja päädyin hänen kämpilleen, missä sitten melkein harrastimme seksiä... Mutta sitten mä sammuin :oops: Nyt ollaan jonkin aikaa tapailtu ja nukuttukin yhdessä, mutta mua ahdistaa hirveästi tuo asia. Sikälikin outoa, että olen aiemmin ollut... noh melko kevytkenkäinen :lol: Mutta nyt laitan koko ajan jarrua tuossa asiassa.

figaro

Minäkin olin hyvin innokas seksin suhteen, kunnes nykyiseni ilmaantui kuvioihin. Meni kuukausi tai toistakin :roll: ennen kuin päädyimme saman peiton alle muussakin kuin nukkumismielessä ;)

Minä ainakin koin tämän niin, että välitin enemmän.. Halusin säästää "ensimmäistä kertaa" myöhempään ikään kuin varjellakseni jotain nättiä. Ja annoin arvoa toiselle osapuolelle todella paljon, kun hän ei heti pyrkinyt "hameen alle" :)

sweet_female

hmm... mitähän, jos on käynyt niin, että olet oikein vähän vakavemmin kiinnostunut kyseisestä miehestä. nyt haluat antaa itsestäsi hyvän kuvan, ehkä haluut sen hetken olevan jotain erityistä.

no olen ollut ihan samassa tilanteessa :) mulla oli ainakin takana toi ed.mainittu syy... itse olisin halunnut 4:llä kerralla, mutta siinä vaiheessa toista hieman oli alkanut jo jännittämään, mut kyllähän se siitä lutviutui vähän ajan päästä :wink:

nyt seurustellaankin vakavasti, 9 kuukausi menossa, hih kohta 10:nes :D ja avoliitossakin ollaan (mut se nyt ei varmaan tuu ihan ekana mieleen täs asias :wink: )

lykkyä tykö! jos, olet kiinnostunut, niin miksi enää lykätä? (tietty, itsestä pitää tuntua SE hetki oikeelta)

Miffy

Meillä taas meni niin, että tapasimme kesällä Helsingissä yhteisen ystävän luona, sitten muutaman viikon päästä tää tuli mun luo Turkuun. Samana iltana kursailun jälkeen käytiin samaan petiin ja myös harrastettiin seksiä. Ei tässäkään mun mielestä mitään pahaa ;)

Mutta vaikea sanoa mitään yleispätevää.

chinchilla

Ite oon päätyny sänkyyn niitten kahen miehen kaa kenen kaa oon ollu noin parin viikon "tuntemisen" jälkeen....ny jälkeen päin on alkanu tuntuu et ehkä se oli sit liian aikasin...mutta siinä vaiheessa ei kuiteskaa tuntunu siltä!

Kai se on aikalailla tapauskohtasta, mutta seuraavalla kerralla aion oottaa pikkasen kauemmin ennen tota lakanoitten väliin siirtymistä...ainaki kolme viikkoo! :lol: no ei vaan...kai sekii sit riippuu tapauksesta....vaikeita asioita on on.... :roll:

Minä ainaki liitän tunteet ja seksin yhteen aikas tiiviisti...niin että esim. yhenyön juttuihin musta ei olis...niin ehkä siks mun ainaki ois hyvä oottaa että tutustuu toiseen ihan kunnolla ennen sänkyyn hyppäämistä...silleen en ainakaan sekottas niitä toisiinsa... :roll: tulee taas sekavaa tekstiä ku ajatus harhailee...kai tosta voi mun pointinki jostain löytää...jos sellasta sattuu oleen! :wink:

Miffy

Jooh, mullakin on mielessä vilahtanut, että miten ihmeessä me niin aikaisin, mutta kun se kävi niin luonnostaan! kun tuo toinen ei kuitenkaan todellakaan ole mikään hameenalletunkija enkä mäkään mikään nymfomaani :D Mutt kuten jo sanoin, se tuntui niin älyttömän luontevalta, että ois ollu suorastaan luonnotonta LYKÄTÄ sitä.

*fragile*

Se on just hassua, että olen noita yhden yön juttuja harrastanut aika paljonkin. Kun kyseessä on ollut pelkkä seksi, niin se on tuntunut oikein hyvältä tavallaan anonyyminä.
Voipi olla että nyt on just niinku sweet_female sanoi, että olen hiukan enmmän kiinnostunut ja haluan sen olevan jotain specialia. Jännittää vaan hirveästi. Ja itse asiassa pelkään, että jos kaikki meneekin ihan päin mäntyä! Siis että jos tää mies mokaa jotenkin... Tai että itse en uskalla tehdä mitään oikein.
Yhdessä edellisessä suhteessa odotettiin tosi pitkään, silloisella miehellä oli vähän ongelmia erektion kanssa. Mutta sitten kun kaikki onnistui, se olikin tosi hienoa. Pelottaa vaan että käy jotain tuollaista taas...

chinchilla
Miffy
Jooh, mullakin on mielessä vilahtanut, että miten ihmeessä me niin aikaisin, mutta kun se kävi niin luonnostaan!

Ei mullakaan silleen mitään ongelmaa noitten kanssa ollu...ihan luonnostaan ne kävi :lol: ...mutta sit ku niitä on näin jälkeen päin aatellu niin on ruennu miettiin että entäs jos ois oottanu vähä pitempään... :roll: ehkä mä vaan analysoin liikaa... :?

Miffy

Turha niitä ehkä enää miettiä!

Niin, itseasiassa nyt kun tätä juttua oikein rupesin miettimään, niin enpä kyllä tosiaan harmittele yhtään, että se kävi niin äkkiä. Ja tilanne kun tosiaan oli se,että tää oli mun luona tietenkin yötäkin jo heti, koska sen koti oli Helsingissä. Eli jouduttiin heti kohtaamaan se nukkumaanmenotilanne :D

Ja mitä siitä ekasta kerrasta uuden miehen kanssa paineita ottamaan! Kaikki menee niinkuin menee, ehkä hyvin, ehkä huonosti. Hmm, tää pätee aika moneen asiaan elämässä ;)

chinchilla
Miffy
Ja mitä siitä ekasta kerrasta uuden miehen kanssa paineita ottamaan! Kaikki menee niinkuin menee, ehkä hyvin, ehkä huonosti. Hmm, tää pätee aika moneen asiaan elämässä ;)

Juu-u...enkä minä kyllä näitä vanhoja sitten enää (toivottavasti) mietikkään ku se uus sattuu kuvaan astuun...mutta ainahan sitä (ainaki minä) miettii että mikä meni mönkään ja oisko jotain voinu ehkä tehä toisin...mutta kyllähän se niin on että jossittelu on pelkkää ajanhukkaa! :wink:

Maikki85

Me oltiin kultani kanssa tavattu pari kertaa mut tiedetty toisemme kuukauden verran. Sit ruvettiin seurustelemaan ja parin päivän päästä koin ekan kertani. Se oli vaan sitä himoa ja tiesin löytäneeni hyvän kumppanin(edelleen yhdessä) :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat