Kuinka kauan seksittä? - Seksi

Maya

Hei, kuinka kauan olet pisimmillään selvinnyt/ joutunut olemaan seksittä?

Luuletteko että nainen kestää seksitöntä elämää kauemmin kuin mies?

Jos seksittömyys alkaa olemaan liikaa, haetko yhden illan suhdetta?

Sivut

Kommentit (119)

Ninnuli

Kohta vuosi täynnä :cry:

Kait miesten on vaikeempi selvitä ilman.

En hae yhdenillan juttuja. Sooloilu on se joka helpottaa :wink: sinkkua ainakin mulla ihan tarpeeksi.

Ritu

Ei kyllä millään pysty muistamaan moista.. Uskoisin että se naisilla voi olla helpompaa ku miehillä, mutta poikkeuksia on aina. Ja en oo kyllä ikinä hakenut yhden illan juttua sen takia että panettas..

Jzzu

Seurustelun aikana varmaan ollut korkeintaan se kuukausi.
Tosin en harrasta laskemista joten en kai sitten ole "liian pitkään" ollut ilman. :D

Annie the Pooh

no vähän vajaa neljä kuukautta... oli se auton remontti-saunailta-välikohtaus, mutta en katso sen keskeyttäneen selibaattiani...

Välistä tuntuu että olen kadottanut seksuaalisuuteni kokonaan, kun ei tee edes mieli oikeastaan ollenkaan... mutta toisaalta mietin sitäkin että olenko vain aikapommi joka odottaa että joku hipaisee...? mene ja tiedä?!

Shandy

Puolisen vuotta, aika jonka olin sinkkuna entisen poikaystäväni jälkeen ennen tätä nykyistä. ;)

Tässä suhteessa pisin taitaa olla nyt kaksi kuukautta, tosin tähän tulee vielä kuukausi lisää (mies on ulkomailla).

Lania

Pisin aika ilman seksiä oli 17 ja puoli vuotta :P mutta seksielämän alottamisen (inhoon tota termiä :? ) jälkeen pisin tauko on ollu äkkiseltään mietittynä varmaan suunnilleen viis kuukautta.

Kai miehiä ja naisia riittää niin moneen junaan, että ei voi sanoo kummat "kestää" paremmin ilman. Paitsi jos miesten urbaaniin legendaan "kassit alkaa painaa" on uskominen, niin kai se sitten on niin... ;)

Jzzu

Lasketaanko masturbointi muuten tuohon että on ilman seksiä?
Selibaattiin ainakin käsittääkseni kuuluu ettei edes masturboida. :roll:

Nimittäin jos masturbointi lasketaan seksiksi niin sitten on varmaan pisin aika maksimissaan 3-5 päivää.

Maya

No tässä tapauksessa minä tarkoitin tilannetta jossa siis masturbointia ei lasketa tekijäksi. Tarkoitin nimenomaan sitä että kuinka kauan on ollut ilman toisen osapuolen kanssa harrastettua seksiä.

Vertaa: Masturbointia harrastanut lasketaan vielä neitsyeksi jos ei ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa.

SooZ

No siitä asti kun seksiä on tullut harrastettua pisin väli on varmaan ollut tuo 2-4kk. Ihan tarkkaan en kyllä muista mutta näin arvelen.

Nyt n. viimeisen vuoden aikana tosin pisin tauko on ollut viikon:D

Rixuliini

Täytyy kyllä sanoa etten todellakaan muista.. :shock:
Kun olen miltei kokoajan ollut jonkinlaisessa suhteessa seksielämän aloittamisen (aah, taas tuo Lanialle niin rakas termi) jälkeen..
Mutta luulisin että noin pari kuukautta on maksimi.

jessi

vastasin viikko-1kk koska ajattelin tämän nykyiseltä seurusteluajalta...n. viikko lienee ollut joskus väliä seksistä, siis sen jälkeen kun rupesimme sitä todella säännöllisesti harrastamaan, eli melkein vuosi sitten..

chardonnay

vastasin 4-6 kk. se oli silloin kun olin sinkku.

me pidämme poikaystäväni kanssa aina joskus ns. selibaatti kausia, eli vedämme vetoa kuinka kauan kestämme ilman. se on tosi hauskaa kun saa kiusata toista niin paljon kun pystyy/jaksaa kun yrittää saada toisen "ratkeamaan".
sovimme siis säännöt ja se kumpi ensin menee tietyn rajan yli häviää ja joutuu yleensä keksimään jotain hauskaa.

kokeilkaa ihmeessä!!!! me kestimme pisimpään kun olimme ilman seksiä 2 viikkoa!!!

halut on huomattavasti suuremmat kun tietää että ei saa harrastella, ja sitten kun vihdoinkin pääsette lakanoiden väliin on se aivan MAHTAVAA!!! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat