Paras itsetyydytysväline? - Seksi

Rahel
honeyhhh
Mulla on semmonen pieni delffiini josta en tykkää yhtään!! :x Valitin asiasta kullalle (joka on tällähetkellä intissä) ja sain semmosen vibran. Se on ihan hyvä mutta hieman liian paksu mielestäni. Hankala liikuttaa sisään ja ulos :D Ehkä venyn :shock:

Mäkin inhosin sitä ensin. Se tuntu liian voimakkaalta. Mutta nyt olen, kröhöm, löytänyt siitä uusia ulottuvuuksia. Se on aika kiva anaalileikeissä. :oops:

Sivut

Kommentit (144)

Sonjatar83

Eli onko kokemuksia "oikeista" dildoista ja/tai samassa tarkoituksessa lähes mistä tahansa sopivan muotoisesta? :roll: Ja vibroista tietysti...

Itse omistan delfiini-mallisen vibran, joka on osoittaunut varsin käyttökelpoiseksi sekä yksin että kumppanin kanssa. Hyvin kiihottavaa kun kuulee miehen kädessä surisevan vibran äänen, mutta ei tiedä mitä on tulossa. Kun kaipaa jo vapautusta himosta, saakin vain hipaisun huulille jne 8)

Dildot ynnä muut osastolta mainittaakoon se perinteinen suomalainen makkara (HK), joka jääkaapissa saa aina mielikuvituksen liikkeelle :oops: muoto ja paksuus kohdillaan 8)

Jzzu

Parhaiten toimii omat kädet, eikä tarvitse edes paristoja! :lol:

Olen omistanut vibran mutta vähälle käytölle jäi ja heitin pois.
Sellaisen ihan pienen suristimen olen ajatellut ehkä hommata.

Toisaalta jos omistaa niinkin monipuoliset vempaimet tuohon hommaan kuin kaksi tervettä kättä niin miksi turhaan tuhlata erinäisiin kapineisiin rahaa! :wink:

Sonjatar83

Mullakin unohtu mainita se hierova suihku kylpyammeessa :wink: Se tosin tulikin jo tuolla paikasta keskusteltaessa esille, mut lisätään nyt tähänkin kun tuntuu otsikkoon osuvan...

Annie the Pooh

vibra on paras... miulla on kaalimato... ja sit sellai pieni sormen kokoinen... sillä kaalimadolla saa melkoiset tärinät aikaiseksi.... :D

suihkua joskus tuli, mut se jäi kun ajattelin vaan sitä veden hukkaa...

Rahel

Kaalimatoja ja delfiinejä? Kertokaa enemmän, mistä tuollaisia löytää ja minkä kokoisia ne on? Oon vasta tutustumassa tähän maailmaan...

Jzzu
Rahel
Kaalimatoja ja delfiinejä? Kertokaa enemmän, mistä tuollaisia löytää ja minkä kokoisia ne on? Oon vasta tutustumassa tähän maailmaan...

Onhan noita vaikka mitä!
Alla olevasta linkistä löydät sivuille jossa on sekä delfiinejä, kaalimatoja, serpentsejä, myyriä ym. ym.
[size=9](ei antanut suoraa linkkiä joten löytyy "välineet" kohdasta nimellä "hieromasauvat")[/size]

http://www.sexhibition.fi/kauppa/index.html?lmd=38670.598530 SEXHIBITION VERKKOKAUPPA

Annie the Pooh

Sincityn nettisivut on kans yksi mistä löytyy kuvia!

Pattereiden kulutus on kyllä melkoinen... :D no viime aikoina vähemmän, kun ei ole tehnyt mieli... :(

mmrika

minulla ei itsellä ole kokemuksia mnkäänlaisista vibraattoreista.. mutta eiköhän sekin tule hommattua vielä. mutta ehdottomasti paras tyydytysväline on semmonen hierova suihku. se toimii. eikä mee pattereita! :P tykkään!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat