aloitteen tekeminen!? - Seksi

syzy88

olen suhteemme alkuajan kärsinyt lievästä masennuksesta ja sen seurauksena tunnen syyllisyyttä siitä, etten ole jaksanut tarpeeksi huomioida poikaystävääni. en ole kertaakaan tehnyt aloitetta seksiin tai ihan vaan halailuun, vaan hän on aina saanut "hoitaa hommat"
nyt kun alan olla henkisesti tolpillani, tahtoisin "hyvittää" nuo ajat ja näyttää että todella välitän, mutta se ei vaan ota onnistuaakseen, koska en ole siihen hänen kanssaan tottunut. antakaa jotain vinkkejä, koska jos itse olisin poikaystäväni asemassa, alkaisi minulta jo kärsivällisyys loppua tähän saamattomuuteen! onneksi hän ainakin toistaiseksi jaksaa ymmärtää :roll:

Kommentit (3)

Joanna

tee tänään aloite!!
ellet halua, niin ei siinä mitään ihme kikkailuja tarvita; siis niitä kynttilöitä ja muita..mutta jos haluat yllättää pitkän kaavan mukaan, niin ei muuta kuin kauppaan:

valmistele koti ja itsesi; siisti paikat kotona ja esim. erityisesti makkarissa; vaihda lakanat, tuuleta.. laita kynttilöitä, suitsuketta..
tee poikaystäväsi lempiruokaa (klisee, mutta toimii :lol: )

käy suihkussa, sheivaa ja tällää itsesi tyylisi mukaan.
pistä päälle sellaset vaatteet, joista miehes tykkää. alle jotain ylläriä, joka paljastuu vasta myöhemmin... :wink:

jos hän on vielä esim. töissä, niin pistä jotain tekstaria jo etukäteen, joissa voisit antaa enemmän tai vähemmän vinkkiä siitä, mitä illalla on luvassa... itse olen tosi suora, ja se on aina ollut se, mistä mun miehet, exät ja nykyinen, on tykännyt. ole kuitenkin oma itsesi, sua hän kuitenkin rakastaa sellaisena kuin olet. eikä kaikki miehet tykkää suorasukaisista naisista vaan nimenomaan haluaa tehdä itse aloitteen..

mutta jos mä olisin asialla, niin en paljon säistä jäisi puhelemaan, vaan menisin suoraan asiaan. eli muru sohvalle istumaan. housut auki ja alas ja suikkarilla lähtis homma käyntiin. meillä tää on jokapäiväinen toiveuusinta :lol:
(jos teet ruokaa, niin anna sen syödä ensin! :wink: )

Amalia
Joanna
mutta jos mä olisin asialla, niin en paljon säistä jäisi puhelemaan, vaan menisin suoraan asiaan. eli muru sohvalle istumaan. housut auki ja alas ja suikkarilla lähtis homma käyntiin. meillä tää on jokapäiväinen toiveuusinta :lol:
(jos teet ruokaa, niin anna sen syödä ensin! :wink: )

Jep, housut pois ja hoitoon -tyyppinen aloitus tuntuu olevan aika toimiva ratkaisu 8) . Tuota ruokapuolta kannattaa kuitenkin hiukan miettiä... Miehen pitää olla aika Superhessu, jos jaksaa ryhtyä leikkimään maha täynnä jotain pastaa ;)

lily

jos et siis omatoimisesti ole edes halaillut?(korjaa jos käsitin väärin) niin tuo housut auki ja hommiin kuulostaa hieman yliampuvalta. tottakai mies varmaan tykkäisi, mutta olisi varmaan ainakin aluksi suu auki että woot :shock:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat