Kokematon mies - Seksi

KataTheBlondi

Ehkä se on niin että 1. kerta kannattaa aloittaa rauhallisesti niin oppii tietämään miltä SEn työntäminen SINNE tuntuu ja kerkee tutkimaan myös kumppanin ilmeet ja eleet :) Siitä se lähtee. Tsemppiä!!!

Kommentit (10)

näinn

yhdyn edelliseen. niistä sun esileikki taidoistas on varmasti hyötyä,nainen osaa arvostaa semmosta taitoa enemmän ku arvaatkaan. tuosta syystä voi olla että nainen ei edes huomaa että et ole ennen yhdynnässä ollutkaan.
Luulisin että ei tuossa itse yhdynnässäkään mitään hirveän kamalia mokia voi tapahtua,ja jos suhde on hyvällä pohjalla,niistä mokista,jos sellasia tapahtu, otetaan vaan oppia,seuraavalla kerralla kaikki meneekin jo melkein täydellisesti :wink:

tsemppiä!

lopussa kiitos seisoo! =)

vanja

Hmmm.. uskoisin, ettei suhtautumisessa ole eroavaisuuksia miesten tai naisten välillä. Itse olen ollut pian vajaat kaksi vuotta sinkku (ei vain ole osunut ketään kohdalle), ja reippaasti unohtanut kaikki seksin salat. En kuitenkaan itsekään käyttäydy jatkuvasti, että "voivoi, olen niin kokematon enkä osaa enää mitään", vaan puhun seksijutuista siinä missä muutkin kaveriporukassa.
Silti yhtälailla kuin Boardboy80, mietin, että entä jos se unelmieni mies tulee nyt kohdalle ja pilaan kaiken tyystin sängyssä. Asiahan olisi eri, jos tosiaan olisin esim 18-vuotias (jolloin se silloinkin oli mielestäni jo noloa, kun menetin "vasta niin myöhään" neitsyyteni).

Mutta no siis, onko suhde siis hyvälle pohjalle rakentuva, jos se ensimmäinen sänkykerta meneekin vähän penkin alle ja pilaa kaiken?

BoardBoy80

Joo, moikka vaan kaikille tasapuolisesti. Piti ihan rekisteröityä kun ajattelin, että täältä varmaan saa parhaiten vastauksia nuorilta naisilta kysymykseeni. Pahoittelen jos asiaa on jo käsitelty mutta en pikaisella selauksella ja haulla löytänyt, joten tässä tulee:

Olen 27-vuotias mies, hyvännäköinen (siis ihan oikeasti, vaikka itse sanonkin), pitkä, hyväkroppainen, sosiaalinen jne jne. Tämä luettelo nyt ihan vain selvyyden vuoksi, en tosiaan ole mitenkään itserakas tms. Takana on kolme seurustelusuhdetta, pituudeltaan puolen vuoden ja vajaan kolmen vuoden väliltä kukin. Nyt olen kuitenkin ollut jo aika monta vuotta sinkkuna. Ongelmani onkin se, että vaikka noita seurustelusuhteita on takana, niin minulla on silti teknisesti poikuus tallella. Käytännössä olen siis harrastanut vaikka kuinka paljon kaikenlaista muuta seksiä mutta en ole ollut yhdynnässä. Varmaan kaikki ihmettelee, miten se on mahdollista, mutta se nyt vain on. Syitä en nyt tässä jaksa alkaa erittelemään, sanotaan nyt vain, että ne ovat ihan ymmärrettäviä, eivätkä ole johtuneet minusta. Noh, mutta siis tämä varsinainen ongelmani on siis, että nyt kun ikää alkaa olla jo tämän verran ja kun ulkoinen olemukseni ja käytökseni antavat itsestäni varsin itsevarman ja kokeneen kuvan niin minulle on tullut aivan älytön pelko sitä tilannetta kohtaan, jossa uuden potentiaalisen tyttöystäväkandidaatin kanssa siirrytään sänkyyn. Se olisi ihan OK itsellenikin jos olisin 20-vuotias mutta kun en ole. Varmasti ei kukaan nainen odottaisi tällaista minun tyyppiseltäni mieheltä. Lisäksi kun ne naiset, joista olen kiinnostunut ja jotka ovat minusta kiinnostuneita, eivät itse todennäköisesti missään tapauksessa ole kokemattomia. En vain mitenkään ymmärrä, miten se tilanne pitäisi hoitaa kun olisi tositoimien aika. Kaikki esileikit, suuseksit jne. osaan hoitaa hienosti mutta sitten kun varsinaisten panohommien pitäisi alkaa, niin johan menee mies lukkoon.

Kertokaapas siis, että miten itse suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen ja millaisia ajatuksia se teissä herättää. Mikä olisi mielestänne paras tapa minun hoitaa mainitunlainen tilanne? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!

Lukretia

Vaikka itsekin olen seitsemän vuotta saman ihmisen kanssa seksiä harrastanut, olisi varmaan ihan pupu pöksyssä, jos pitäisi joskus toisen ihmisen kanssa sänkyyn päätyä. Vaikka olisikin paljon kokemusta siitä samasta ihmisestä, se ei auta tietämään, mistä uusi kumppani pitää ja mistä ei.

Mistake

Hmm.. mä olen sitä mieltä että jokaisen uuden seurustelu kumppanin kanssa on aina "eka kerta". Siis tavallaan vaikka minä olen ollut kolmen eri ihmisen kanssa yhdynnässä joskus, niin nykyiseni kanssa jännitti kamalasti ja hän oli aika kokematon, mutta se on mielestäni hyväkin juttu koska seksi on erillaista jokaisen kanssa eikä toisella ole vanhoja tottumuksia ja on avoin kaikelle uudelle.

Tuokin että vaikka et ole siis yhdynnässä ollut, niin kun sen aika tulee se sujuu niin luonnostaa. Ja uskon että nainen kenen kanssa joskus sänkyyn päädyt pitää tuota neitsyyttä arvokkaana ja kiihottavana asiana, niin ja juuri se että silloin sinusta tietää että et hypi sängystä toiseen :) Hienoa! Ja kyllä sitä seksiä ehtii harrastaa vielä monta vuotta sinunkin kohallasi, että eipä tuo kauhea ongelma mielestäni ole, ellet itse tee siitä ongelmaa. Tsemppiä sinulle siis :)

persimon

Mä uskon että suhun sua ymmärtävä ja kunnioittava nainen suhtautuu ihan hyvin ja ymmärtäväisesti.
ja moni varmasti pitää sua fiksuna miehenä siinä mielessä, ettet ole paneskellut jokaista vastaan tulevaa hyvännäköistä naista ;)
eli arvokas yksilö olet, jos niin voi sanoa :)

ranskalainen leppäkerttu

Ja siis, pahempi se on jos ei osaa muuten koskea naista, kuka vaan nyt loppujen lopuksi osaa hässiä :D Kyllä niistä "lämmittelytaidoista" varmaan eniten hyötyä on :wink: Eli jos kuitenkin muu koskettelu ja suuseksikin on tuttua puuhaa niin eihän sinulla mitään hätää ole :D Siitä vain paneskelemaan! :lol:

ranskalainen leppäkerttu

Se, ettei stressaa sitä tilannetta on varmaan ainakin paras neuvo mitä voi antaa, tosin varmasti vaikein toteuttaa :lol: Mutta kyllä se siitä lähtee. Älytön jännittäminen on vain pahasta. Pitää yrittää vaan luottaa siihen että kyllä se luonnostaan onnistuu, ja vaikkei heti ihan täydellisesti onnistuisikaan niin eihän se nyt ole niin paha juttu, ei pitäisi antaa sen käydä itsetunnolle. Siitä syntyy vain kurja kierre, sillä jos ajattelee, että olen ihan varmasti huono, sänkysuoritus varmasti huononee sen takia! Typerää, eikö? :D

Ja jos sitten koet ekan kertasi naisen kanssa, joka välittää sinusta ja josta sinä välität, ja jonka kanssa pystyt yleensä olemaan suht vapautunut, kannattaa kertoa toki naiselle, että olet sillä seksin saralla neitsyt. Naisesi voi tietysti olla hyvin yllättynyt ja jopa järkyttynyt jos kerran vaikutat muuten niin itsevarmalta jne, niin kuin sanoit, mutta kyllä se varmasti ohi menee :D Eikä häntä varmasti haittaa ollenkaan hieman vaikka ohjastaa sinua siinä yhdynnässä jos sitä häneltä pyydät :wink: Mikäs sen mukavampaa kuin mies, joka ei ole vielä oppinut muilta mitään ärsyttäviä tapoja, vaan tekee asiat juuri niin kuin sinä haluat! :lol:

KataTheBlondi

Siirretty toisesta keskustelusta:

zera
Poikaystäväni ei ole harrastanut muiden kanssa seksiä, kuin minun. Minusta se on hienoa, ei ainakaan miettiä onko huonompi kuin ne edelliset. Hänellä on kuitenkin kokemusta tytöistä jonkun verran. Hän on kyllä suudellut monia ja harrastanut suuseksiä muutaman kanssa. Ollut sekä antajana, että ottajana.

Pelkään, että poikaystäväni alkaa joku päivä kaipaamaan muita seksikokemuksia, vaikka rakastaisikin minua. Olen kysynyt poikaystävältäni monesti, harmittaako häntä yhtään se, että minä olen kokeneempi kuin hän, ja hän sanoo tietysti ei.

Onko jollain käynyt niin, että poikaystävä alkaa haluamaan uusia kokemuksia, koska ei ole muuta kokenut?

marika_
Meillä miekkosella on ollu tasan yks ennen mua, eli siis vähemmän kun mulla ja periaatteessa koska oon "vasta" toinen, niin vois vielä olla mahollista et kaipais kokemuksia enempi.
Kuitenkaan edellisessäkään suhteessa ei kaivannu muita ainakaan pahemmin ja olivat sentään tosi pitkään yhdessä, kariutui sitten enempikin siihen että tyttö (jolle käsittääkseni myös mieheni oli eka) rupesi haluamaan muita ja kävikin sitten hakemassa..
Eli enpä pahemmin stressaa moisesta oman mieheni kohdalla, jotenkin on sen tyyppinen ihminen etten usko tuon hirveesti haluavan erilaisia seksikokemuksia. Vaikka mistäpä sitä varmaksi tietää.

Tietenkin joskus mietin että miettiikö mies sitä että oon kokeneempi ja näin, enkä tietysti voi olla varma etteikö se joskus miettisi/tulisi miettimään millaista olisi muiden kanssa, varmaan jokainen miettii joskus. Mut ehkei siitä kannata liikaa päänsärkyä ottaa, aika ajatustasolle noi kuitenkin useimmilla jää ja se et saa hiukan mielikuvitusleikkeillä muista riittää varmaan useimmille :)

Osmopolitan
Tuo tuntuu olevan enemmänkin naisten ongelma. Naisethan sitä haluavat kokea seksiä muiden miesten kanssa, niin kuin tuossa ylempänäkin oli klassinen esimerkki.

Sen takia juuri varmaan mietitkin sitä, jos itse olisit samassa tilanteessa niin haluaisit takuu varmasti koittaa jotain toista miestä.

Itse en tunne ainuttakaan seurustelevaa vähemmän kokenutta miestä joka miettisi tuollaisia.

Piperr
Mulla ei ole tästä omia kokemuksia, mutta voisin kuvitella, että jos pariskunta yhdessä kokeilee erilaisia juttuja seksiasioissa, niin en usko, että kumpikaan kokee tarvetta lähteä aidan toiselle puolelle vierailemaan. Miksi lähtisi, jos saa tarpeeksi uusia kokemuksia omankin kumppanin kanssa? ;)
Bruni
Osmopolitan
Tuo tuntuu olevan enemmänkin naisten ongelma. Naisethan sitä haluavat kokea seksiä muiden miesten kanssa, niin kuin tuossa ylempänäkin oli klassinen esimerkki.

Tämä särähtää kyllä ikävästi korvaan. Pientä yleistyksen makua. Itse en ainakaan ole koskaan havainnut mitään sukupuoleen liittyviä eroja tätä asiaa koskien.

Mutta aiheeseen. Tuo on erittäin kova luottamustesti. Sun täytyy vaan puhua avoimesti poikaystävän kanssa ja luottaa hänen sanaansa. Esimerkkejä löytyy nimittäin vaikka kuinka sekä puolesta että vastaan. Murehtimalla et kuitenkaan selvitä mitään.

Osmopolitan
Bruni
Osmopolitan

Tämä särähtää kyllä ikävästi korvaan. Pientä yleistyksen makua. Itse en ainakaan ole koskaan havainnut mitään sukupuoleen liittyviä eroja tätä asiaa koskien.

No joo, tuollaiseen olen törmännyt vaan niin monesti. Seurustelu aloitettu nuorella iällä ja se on ollut juuri nainen joka on sitten halunnut lähteä sooloilemaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat