Ei orgasmia sitten millään - Seksi

Snuffle
Lawi
Oikeastaan..en masturboi ollenkaan,en koe tarvetta siihen. Pitäisi silti opiskella omat kolkat läpi,että tietäisi mikä tuntuu hyvältä ja voisin siinä samalla antaa miehenikin opiskella minua lisää..mutta missä lie motivaationi siihenkään hommaan?

Minulla oli ihan sama homma joskus, ei riittänyt ollenkaan mielenkiinto masturboimiseen. Vasta vibran myötä olen innostunut hommasta. Nykyäänkin ei sormin hommailu oikein innosta, kun on liian helppoa ottaa vibra mukaan leikkiin. Pitäisi vain yrittää pelkin sormin. Suosittelen kuitenkin edelleen sitä vibran hommamista, sen kanssa innostuminen on helppoa. ;) Ja siitä sitten voikin edetä sormiin, sitten mieheen jne.

Sivut

Kommentit (355)

-Ninny-

Sama juttu täällä, en saa mitenkään orkkua ukkoni kanssa.. :/ Lähellä on ollu mutta ei :/ Aattelen jo että minussa on jotain vikaa..
Tuntuu että ei jaksa edes kokeilla enää mitään kun ei vaan tule.. Mutta en luovuta :roll:

merjja_

Mitähä tuoho ny sanois.. mitä te meinaatte sil henkisel tasol olemista?
Tai joo, mul oli alus tollee ettei millää tullu, en tiedä oikee että mistä se johtu, ehkä sitä jännitti, tai sit mies tuli liia äkkii.. :/

Mut mä ainaki rakastan mu miestä ja haluun elää sen kaa, jos saisin päättää nii mielummi oisin ilman seksii ja eläisin tän miehen kaa <3 ku toisin päi. :ss Meän suhtees meille seksi ei oo päällimmäisenä osana mut kyl sitäki harrastetaa :)

Tommosista ns "ongelmista" kannattaa yhessä sen kumppanin kaa puhua.. En osaa itse sanoo mistä moinen voi johtua, mutta tsemppiä kaikille! :)

Snuffle

Onhan se vaikeaa tietää koska orgasmi on tulossa, kun ei yhtään tiedä mitä odottaa. Itselläni se ensimmäinen tuli vahingossa, sitä edelsi sellainen "haluan että tämä mieletön tunne jatkuu ikuisesti"-olo. Sitten tulivatkin ne supistelut ja mieletön lämmin aalto levisi joka puolelle.

En ole päässyt miehen kanssa vielä tuollaiseen orgasmia edeltävään oloon, vaikka seksi mahtavalta tuntuukin. Se on vain erilaista. Ei auta kuin harjoitella, harjoitella ja harjoitella! Täytyy vaan jaksaa masturboida. :D

Cute, jos et tykkää itseäsi kosketella, niin osta se vibra. :D Onpa jotain kättä pidempää välissä. Ja voihan mieskin sillä vibralla sinua hipeltää.

teargas
Snuffle
Minulla oli ihan sama homma joskus, ei riittänyt ollenkaan mielenkiinto masturboimiseen. Vasta vibran myötä olen innostunut hommasta. Nykyäänkin ei sormin hommailu oikein innosta, kun on liian helppoa ottaa vibra mukaan leikkiin. Pitäisi vain yrittää pelkin sormin. Suosittelen kuitenkin edelleen sitä vibran hommamista, sen kanssa innostuminen on helppoa. ;) Ja siitä sitten voikin edetä sormiin, sitten mieheen jne.

Kannattanee ensin tutkiskella itse itseään, eiköhän juttu lähde käyntiin kun osaa kertoa miehelleen mistä tykkää ja mistä ei. Masturboiminen on yksi hyvä vaihtoehto. Minä teen sitä usein mieheni edessä (seksin yhteydessä tosin).

Vibra kannattaa kieltämättä hommata! Itse en tällä hetkellä omista, mutta kyllä olen kokeillut eikä mitään pettymys ollut. :D

Lawi

Itse elän ekassa suhteessani..7kk:tta ollaan oltu myös ja viimeisessä neljässä tuli seksi kuvioihin.Alettiin kehittää asentoja,aina on hauskaakin riittänyt,siinä vääntelyissä ja kääntelyissä. mies tulee aina (ei mikään yllätys)..nopeiten suuseksillä ja kovaa&korkealta. Minulla vain tuntuu olevan se sama ongelma kuin monella muullakin naisella.ORGASMI? en saa sitä mistään..kokeiltu on lähestulkoon kaikkea PAITSI: mies ei ole antanut minulle suuseksiä ikinä. Karsastan moista tilannetta täysin.
Itse rakastan tuottaa mielihyvää miehelleni,suorastaan nautin siitä..voisin jatkaa ties kuinka pitkään kunnes mies tulee. Monet ovat sanoneet että anna miehen hoidella suulla,mutta ei..se ei tunnu mukavalta ajatukselta.

Missä vika?olenkohan liian epävarma luottamaan kultaani? Itse asiassa,aikaisempia tekstejä lukiessani voin yhtyä toiseen kirjoittajaan että en ole saanut orgasmia itseksenikään. Oikeastaan..en masturboi ollenkaan,en koe tarvetta siihen. Pitäisi silti opiskella omat kolkat läpi,että tietäisi mikä tuntuu hyvältä ja voisin siinä samalla antaa miehenikin opiskella minua lisää..mutta missä lie motivaationi siihenkään hommaan?

Outolintu.

SEKSI ON VARMASTI IHANAA KUN SEN OIKEIN OIVALTAA. En nauti siitä ollenkaan,koskaan. :cry:

anzQu

Eli mä en saa en sitten millään.. Ollaan kokeiltu kullan kanssa melkein kaikkea ja en ole tullut kertaakaan meidän suhteen aikana ja ollaan oltu kumminkin 1.5 vuotta yhessä. Kullan itsetuntoa syö kovasti toi mun asia, mutta hän ei tajua sitä että mulla tekee kovasti aina mieli mutta en tule.
En ole tullut ikinä vaikka minulla on ollut pari miestä ollut ennen tätä mun kultaani.. Missä voisi olla vika..?

Miffy

Nää orgasmijutut on tosi mutkaisia enkä oikein tiedä mitä sulle vois sanoa tai antaa neuvoks. Pystytkö rentoutumaan? MItäs jos koittaisit päästää mielikuvitukses valloilleen ja miettisit vaikka jotain tosi kiihottavaa? Saisitko ehkä suuseksissä? Ootteko kokeillu monenlaisia asentoja? Saatko tyydyttämällä ittes itte? Ja sitten on olemassa fakta, että useat naiset saavat vain masturboimalla. Lisäksi on sellainen tosiseikka, että jotkut naiset eivät saa orgasmia millään tavalla.

chinchilla

Mulla on sama ongelma...ikinä en oo saanu :? tosi lähellä on käyny mutta sit tulee seinä eteen jonka yli ei pääse vaikka kuinka haluais....
Kyllä mä seksistä silti nautin mutta oishan se kiva joskus saada se täydellinen nautinto! :wink:

Ja mulla se ainaki on nykyisin jo niin iso peikko että sitä alitajuisesti mutta myös ihan tiedostaen ajattelee että joko nyt tai entäs jos ei taaskaan...ei hjuva...kai sitä pitäs vaan yrittää saada noi ajatukset kuriin...tai sit suunnata ne jonnekkii ihan muualle...mutta eipä tässä ny oo ees hirveesti tarvetta ku ei tota seksiäkää oo tiedossa...mutta ehkä sitten joskus... :roll: tulipahan taas purkauduttua...

SunLion
chinchilla
Mulla on sama ongelma...ikinä en oo saanu :? tosi lähellä on käyny mutta sit tulee seinä eteen jonka yli ei pääse vaikka kuinka haluais....
Kyllä mä seksistä silti nautin mutta oishan se kiva joskus saada se täydellinen nautinto! :wink:
eipä ole tähän mtn lisättävää..

Miffy

Mä voisin ainakin kuvitella, että orgasminsaannin vaikeudessa (varsinkin jos sen kuitenkin omin käsin pystyy saamaan) syyt ovat pitkälti henkisiä. Mutta minun mieletäni orgasmi on myös jonkin verran oman tahdon asia, jonka eteen pitää nähdä vaivaa. Toisaalta liika yrittäminen saattaa vaikeuttaa tulemista entisestään... Hmph.

niiskuneiti
Miffy
Mutta minun mieletäni orgasmi on myös jonkin verran oman tahdon asia, jonka eteen pitää nähdä vaivaa. Hmph.

Minä oon samaa mieltä. Jos haluaa saada niin aktiivisuutta peliin.
Joku sano että jotkut naiset eivät voi saada ollenkaan. Minä oon kyllä luullu ja kuullu että jokaisella naisella on samanlaiset edellytykset saada orgasmi (ellei ole ympärileikattu). Eli sitä ei voi faktana pitää että jotkut naiset eivät voisi saada ollenkaan. Sitä vaan sitten "omin käsin onneen"- tekniikkaa parantelemaan.

Miffy

mä sen sanoin. Ihan totta, vaikka miten ois samat mahikset kaikilla (ja tuollakin voidaan tarkoittaa monia eri asioita), niin jotkut eivät vaan saa, ainakaan toisen kanssa petipuuhissa. En nyt muista mistä oon tän jutun saanut tietooni/päähäni, hyvin mahdollista että olen jutellut aiheesta gynekologini kanssa.

kameletontti

no tuossahan niitä jo tulikin iso liuta..toisen kanssa ei vain klikkaa ´´henkisellä´´ puolella.. :cry: ei se ole ulkonäöstä eikä taidoista aina kiinni. Jos kemiat menevät yksiin sängyssä niin se on menoa sitten :wink: kovaa sellaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat