Sperman mukana verta - Seksi

myra

Koitin tässä jo tovin etsiä muualta tietoa tästä asiasta, mutta huonosti kävi :? Vaivauduin jopa rekisteröitymään tänne, jos teillä olisi asiasta tietoa (en tiedä kuuluuko tämä edes tänne) :wink:
Mutta siis, miehelläni tuli sperman mukana verta (koskaan ennen ei ole tullut), virtsatessa ei tule ja muutenkaan ei ole mitään ongelmaa (ei kutise tms). Tämä pisti vain pienen säikähdyksen aluilleen, että mikä on (voisiko olla esim.tulehdus, sukupuolitauti).
Huomenna ehkäpä lääkäriin, mutta jos tuo herra saisi edes nukuttua, kun tietäisi ettei ole vakavaa. :)

Kommentit (7)

koeputkilapsi

Sellainen paikka kuin http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_haku=sperma&p_ar... terveyskirjastosta saatiin meidän normaalien tallajien käyttöönkin tossa vähän aikaa sitten, joten sitä voi hyödyntää, ihan hakusanalla sperma sain tällaisen:

Lainaus:
Verinen siemenneste on yleensä harmiton oire. Se voi olla seurausta seksuaalisessa kanssakäymisessä syntyneestä vähäisestä virtsaputken vammasta, joka paranee itsestään. Joskus syynä on eturauhasen ja siemenrakkuloiden tulehdus, mutta tällöin esiintyy muitakin oireita. Hyvin harvoin syynä voi olla eturauhasen tai virtsateiden kasvain.

Satunnaisesti esiintyvän verisen siemennesteen vuoksi ei tarvitse hakeutua lääkäriin. Jos verta on usein, lääkärin tutkimukset ovat aiheellisia.

Sharon

Tai oletteko edes varmoja, että se veri on sperman mukana tullutta? On meilläkin hempeän vaaleanpunaista spermaa tavattu, mutta veri on ollut lähtöisin musta itsestäni :D

KataTheBlondi

Oon pari kertaa ottanu mieheltä suihin ja sit tavaran mukana tullut verta. Oon säikähtänyt sitä (luonnollisesti)... Mies oli vaan että ei se mitään ole... otetaan rauhallisesti seuraavalla kerralla ettei repeä lisää... Asia olis eri jos verta tulis ihan hirrrveesti...

Timi

Voi johtua monesta muustakin syystä, mutta esim. klamydia aiheuttaa jossakin vaiheessa sopivan aikaa jyllänneenä sen, että sperman mukana rupeaa tulemaan verta.

Vierailija
Vierailija: myra

Koitin tässä jo tovin etsiä muualta tietoa tästä asiasta, mutta huonosti kävi :? Vaivauduin jopa rekisteröitymään tänne, jos teillä olisi asiasta tietoa (en tiedä kuuluuko tämä edes tänne) :wink:
Mutta siis, miehelläni tuli sperman mukana verta (koskaan ennen ei ole tullut), virtsatessa ei tule ja muutenkaan ei ole mitään ongelmaa (ei kutise tms). Tämä pisti vain pienen säikähdyksen aluilleen, että mikä on (voisiko olla esim.tulehdus, sukupuolitauti).
Huomenna ehkäpä lääkäriin, mutta jos tuo herra saisi edes nukuttua, kun tietäisi ettei ole vakavaa. :)

Vierailija

Hei minulla on tullut monta kertaa verta,psa arvoni oettiin oli suuri 100,lääkäri arvioi,kovan eturauhastulehduksen tai sitten se pahin tauti,nyt ollaan siinä vaiheessa,että otan pitkähkön antibiooti kuuria,ja seuraavaksi biopsi neulalla kokepaloja,eturauhanen suurentunut minulla 65 v ikää, jne...tihentynyttä virtaasmista usein,siihen 2 erilaista lääkettä.

Olen huolissani 45v

Moi eka kerran nyt masturpoinnissa on tullut verta kahtena kertana olinshokissa kun näin enkä ole kenellekkään puhunut ja se on enenpi verta kun spermaa mitä teen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat