Ongelmia rinnoista - Seksi

Pikkulintu

Minulla on isot tissit ja kyllähän ne vähän hörpsähtää alaspäin kun ottaa liivit pois, mutta pyöreä muoto näkyy silti. Luulen että isoilla rintalihaksillani on tekemistä tässä asiassa jonkin verran. (Siis ei koossa, vaan siinä että ovat kiinteät ja pyöreät. Kyllähän tuonne kädet saa alle työnnettyä, mut ei ne sentään navassa roiku! :lol: )

Mullakin meni aikaa totutella siihen et mies tykkää rinnoista... Jotenki tuntu kummalta kun niissä oli niin isot nännipihatkin... Et jos ne oiski jotenki rumat. Muutenkin sitä alkuajan ujostelua, seksiä puolipukeissa/peiton alla/valot kiinni tuli tehtyä... :roll: Mutta ajan kanssa sitä rohkenee! Kun luottaa toiseen niin tietää ettei se naura vaikka tissit riippuis polvissa. =)

Sivut

Kommentit (49)

Nemith
babygirl

HEITTI aina rintansa olkapäälle, että sai pestyä sieltä alapuoleltakin!

Ei hemmetti, en kyllä unohda tukea rintavarustustani enää!

Mulla on D-kuppi, mutta siellä alla mikään kynä pysy.

Snopperi

Nin siis olen 19 vuotias tyttö ja ongelmanani on riippu rinnat. :cry: Mitä mieltä olette onko sillä miehelle oikeasti merkitystä millaiset rinnat naisella on?Olen kyllä ollut useammassa suhteessa eikä kukaan mies ole mitään koskaan sanonut ja nyt olen asunut nykyisen poikaystäväni kanssa yhdessä n. puoli vuotta ja seurusteltu ollaan 2 vuotta. Mua häiritsee kun ollaan sängyssä ja poikaystäväni ei ikinä huomioi mitenkään rintojani, johtuuko se siitä kun ne ovat sen mielestä niin rumat?Olen kysellyt tätä asiaa häneltä kauheasti, mutta hän vain sanoo et "on ne ihan hyvät". Häpeän rintojani ihan kauheasti en kehtaa esim. riisuutua missään julkisella paikalla esim. jossain pukkarissa silleen et joku näkis mun rinnat. Pliis Kertokaa mielipiteenne niin miehet kuin naisetkin, tää häiritsee mua NIIIIN paljon. :(

Caryta

mullakin on tuo ongelma, en voi kellee näyttää niitä ja välillä v*tuttaa edes itse katsoa niitä. En voi sanoa että rintani riippuisivat mutta ne ovat aivan kamalan malliset, nännipihat ovat rintojen "kärjessä" ja ovat kunnon pallot eikä itse nänniä ole, ellei oo kauheen kylmä. Kerran pukiessani päälle valo tuli takaa ja rintojeni varjo näkyi seinässä, ja huomasin että ne näyttävät peniksiltä!
:shock: itsekin 19-vuotias.

samatha

älkääpähän huolehtiko... itse ajattelen omien rintojeni olevan ihan mukiinmenevät... ehkä paras kohta kehossani, eikä oma ukko myösskään huomioi niitä vihjailuista, kehotuksista yms huolimatta. Ehkä teidänkään miehet ei ole mitenkään tissi-tyyppiä, tai eivät vain katso niitä mitenkään oleellisiksi.

Täysynee silti myöntää että tämä oman ukon välinpitämättömyys kyseisiä ruumiinosiani kohtaan on alkanut laskea itsetuntoani niiden suhteen...

mutta miehet on miehiä... ja jotta me naiset saatas pidettyä mielenterveytemme, ei saada ajatella liikaa mitä niiden päässä liikkuu, tai yrittää miellyttää niitä liiaksi. Opetelkaa tekin vain tykkäämään tisuistanne....:)

Mistake

Mulla on myös aika hassun muotoset rinnat, ei mitkään kauniin pyöreet eikä myöskään isot. Mutta enpä mä oikeen isoista välittäiskään, mutta toivosin että ne ois edes vähän pyöreet. Kyllähän ne kylmässä näyttää hyvältä mutta tavallisesti ne mielestäni jopa sojottavat :shock:

Vaikka minä en pidä rinnoistani juuri laisinkaan olen jo tottunut niihin, poikaystäväni tykkää aivan kamalasti rinnoistani ja on aina koskettelemassa niitä, tämä kyllä tuo minulle itseluottamusta :)

Dora
Snopperi
Nin siis olen 19 vuotias tyttö ja ongelmanani on riippu rinnat. :cry: Mitä mieltä olette onko sillä miehelle oikeasti merkitystä millaiset rinnat naisella on?Olen kyllä ollut useammassa suhteessa eikä kukaan mies ole mitään koskaan sanonut ja nyt olen asunut nykyisen poikaystäväni kanssa yhdessä n. puoli vuotta ja seurusteltu ollaan 2 vuotta.

Jos ootte noin pitkään ollut yhdessä ja asuttekin vielä saman katon alla, niin etköhän sä kelpaa miehelles just sellasena kun oot :) Tuskinpa miehes pitää sun rintoja millään tavalla kamalina, ehkä hän ei vaan tiedä että sä ylipäätään haluaisit niille huomiota, eikä sitten osaa/uskalla osoittaa sitä?

On se kumma että aina niissä tisseissä tuntuu olevan jotain vialla: millon ne on liian pienet, millon liian isot, millon liian riiput, millon väärän malliset, ja millon muuten vaan ihan kamalat. Kylläpäs on yhdet rasvakudospallukat saaneet ison roolin tässä maailmassa :?

Trinity
Dora
On se kumma että aina niissä tisseissä tuntuu olevan jotain vialla: millon ne on liian pienet, millon liian isot, millon liian riiput, millon väärän malliset, ja millon muuten vaan ihan kamalat. Kylläpäs on yhdet rasvakudospallukat saaneet ison roolin tässä maailmassa :?

Kaikki rinnat on omalla tavalla kauniita ja sillä siisti, ei kannata jäädä tälläistä asiaa suremaan sen enempää.. :)

m78

Näin miehenä kommentoisin tätä siten, että naisen rintojen muodolla on hyvin vähän merkitystä. Tärkeintä on se, että a) naisella on rinnat, edes pienet sellaiset, ja b) mies saa leikkiä niillä. Mielestäni riippuvat(kin) rinnat ovat söpöjä, ja se riippuminen taitaa olla kaikista luonnollisin rintojen olomuoto. Riippuvilla rinnoilla on myös helpompi puuhailla kaikkea pikkutuhmaa miehen kanssa... :)
Jos rinnat ovat yhtään jotain aaaa-kuppia isommat, niin ennemmin tai myöhemmin ne rupeavat joka tapauksessa riippumaan, eikä niitä saa pidettyä pyöreinä puolipalloina millään "luonnollisella" keinolla.

KataTheBlondi

Älä j*malauta pelottele mua... Nää jo vähän roikkuu, niin mites sit kun mulla on 4 mukulaa ja mies..+ ikää 45...
Mähän näytän sit ihan meijän mutsilta... pitää alkaa pitää tukirintsikoita sit vähän alle kolmekymppisenä... :lol:

luminax

Eiköhän se rintojen jonkinlainen riippuminen ja roikkuminen ole ihan normaalia luonnon sanelemaa. Ja eiköhän lähes kaikki, ja kaiken kokoiset rinnat jossain määrin ala ennemmin tai myöhemmin hiukan alaspäin venähtää. Ei siitä kannata mitään stressiä kenenkään ottaa. Luulen, että tuo m78:n kommentti on ihan hyvin yleistettävissä useimpiin miehiin. Pääasia useimmille miehille taitaa olla, että on rinnat, niiden koolla, muodolla tai mahdollisella kiinteydellä on paljon vähemmän merkitystä. :wink:

Jaks

Tissit ku tissit :wink:

Kun tähän pelotteluvaihteesee päästiin niin muistakaa varoo ettei tuu sellasia kauppakasseja rintojen tilalle kuten South Parkin yhdellä hahmolla. (Roikkuvat siis vyötäröllä asti)

Neppis_

On tuota, tullu itsekin mietittyy et miltä ne näyttää toisen silmis.. no isot ku on nii ne ei sit millään ole terhakat tai pystys.. aika alhaalle menee, ihan vaan painovoimast jo :wink:
Välil sapettaa ja älyttömästi, mut pyrin aina sit käyttää lieventäviä yöpaitoja..siis nii et kaula aukko ois aika paljas.. Ja jos yksinään peilist katson, nostan aina käsiä nii näyttää jo heti paremmalta :D

Miekkoseni kuulemma tykkää ja Paljon rinnoistani..ei oo valitellut tai ihmetellyt.. ei kai se oo Niiin niiin kauheeta ja merkityksellinen asia. Eiväthän he itse moisia omista.. joten mistä tietää millainen rinta on se "oikea" (..no oikeanlainen) .. :lol: .. Ja itse sinällään tyytyväinen. Et kun on kuitenki muotoja ja oon pitkäkin viel.. nii tissit tasottaa sopivasti mun kroppaa, jos ois pienemmät (ja oikein terhakkaat) näyttäs et mul ois iso beba ja lantio..

ettäs näin täällä päin :D :wink: 8) :lol:

[btw- ja veikkaan et nää valittajat ja pisteitten laskijat rintojen ryhdin ja näön suhteen, on näitä ihmeen pintaliitäjiä. massateiniamis juntteja (niinku meillä sanotaan..-amisjuntit).. Ei niistä pidä välittää, kyllä nekin joku päivä kasvaa aikuiseen muottiin ja huomaavatkin sokeina olostaan "ai että kattos näin.. miehän vanhennun ja mul on ryppyjä" ..tms .. :D ]

Neppis_
KataTheBlondi
Älä j*malauta pelottele mua... Nää jo vähän roikkuu, niin mites sit kun mulla on 4 mukulaa ja mies..+ ikää 45...
Mähän näytän sit ihan meijän mutsilta... pitää alkaa pitää tukirintsikoita sit vähän alle kolmekymppisenä... :lol:

Eiku säästää rahaa ja kirirgille :wink: ...
no joo joo. !!

(Mieki meen .. nii ehkä seuraavas elämäs :lol: :D :roll: :lol: )

KataTheBlondi
Neppis_
KataTheBlondi

Eiku säästää rahaa ja kirirgille :wink: ...
no joo joo. !!

(Mieki meen .. nii ehkä seuraavas elämäs :lol: :D :roll: :lol: )

Ei vitsi... nyt repesin!! :D :D :D

sharey

mulla oli kanssa sama ongelma mutta sain yhden ongelman poistettua (ettei kultaa oikein kiinnostanut millaset tissit mulla oli) niin otin tissit käsiini ja näytin kullalle että tääläset mulla pitäis olla. niin se piti sitä niin kiihoittvana että se ongelma hävis sit sen samantien. eli oma asenne ratkaisee :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat