Ennen anaaliseksiä? - Seksi

Maikki85

Niin eli mites te hyvät ihmiset hoidatte tän jutun ennen aktia? Siis ku vähän häiritsee se anaaliseksin harrastaminen pimeessä ja ei voi nauttia täysillä kun pelkään kultaani jäävän sitä itseään jne. Vinkkejä mulle kiitos.

Sivut

Kommentit (131)

Maikki85

just sitä tarkota. Mitä tarkottaa huolellisempi puhdistautuminen?
Ja mikä ruokavalio on hyvä ja mikä erittäin huono ennen anaaliseksiä?

ihqudamus

Me kokeiltiin miehen kanssa peppuseksiä. Mulle ei ollut ihan uus juttu, oon joskus harrastanut ja on sattunut ihan kamalasti. Miehelle oli eka kerta. Oli liukkarit ja rentoutumiset ja hellimiset ja halimiset. Mutta kai mä sitten jännitin niin paljon, ettei se mennyt sisään? Onko kokemuksia? Vinkkejä? Kertokaa..

Maikki85

Kyllähän se peppu seksi onnistuu,tai pariin kertaan ollaan koitettu ja hyvin on menny..
Ja mielellään harrastais useamminkin ja valot päällä mut tosiaan jäänyt väliin koska jännittää että mitä sieltä vehkeen mukana tulee ulos.

SunLion
Jzzu
Normaalin pesun lisäksi suolen puhdistukseen voi käyttää peräruisketta jonka voi suorittaa kotonakin apteekista saatavilla välineillä.
Tätä ei kyllä suositella suoritettavaksi kovin usein ja varovaisuutta noudattaen ettei suolen normaaliin toimintaa tulisi häiriöitä ja turhaa ärsytystä.
Hmmm...todellakin häiritsee ja voi vaurioittaa suolen normaalia toimintaa turhat suolihuuhtelut!

ja toiseksi...iteltä menis halut siihen paikkaan jos rupeisin jotain hiton ruiskeita ottaan vaan että voi harrastaa peppuseksiä.

Kondomia voi käyttää...sillonhan ei miehen penis likaannu...ja harvemmin sieltä mtn tulee muutenkaan. Kuhan mies pesee tavallista huolellisemmin munansa sitten jälki käteen.

TinkerBell

Hirvee vaiva yhden anaaliseksin takia. Peräruiskeet, ruokavaliot ym. En voi ymmärtää.. Mun mielestä se reikä on tehty vaan yhtä toimintoa varten, enkä henk. koht. suostu anaaliseksiin ennen kuin mies on tunkenu ite dildon anaaliinsa ja sanonut nauttivansa siitä!!

sopuli
TinkerBell
enkä henk. koht. suostu anaaliseksiin ennen kuin mies on tunkenu ite dildon anaaliinsa ja sanonut nauttivansa siitä!!

:lol: :lol: :lol:

Elma
TinkerBell
Hirvee vaiva yhden anaaliseksin takia. Peräruiskeet, ruokavaliot ym. En voi ymmärtää.. Mun mielestä se reikä on tehty vaan yhtä toimintoa varten, enkä henk. koht. suostu anaaliseksiin ennen kuin mies on tunkenu ite dildon anaaliinsa ja sanonut nauttivansa siitä!!

Aivan! Miettikää pari kertaa mihin suostutte miehiä miellyttääksenne. Jotain rajaa, hei. Miten mikään kakkaan liittyvä voi olla eroottista?

Maikki85

Elma

Mä en tässä hommassa ole mukana miellyttääkseni kultaani en todellakaan. Mä en tekis miehen takia mitään mikä musta ois vastenmielistä. Jokut tykkää jotkut ei. Mä tykkään ja nautin siitä ja se on taivaallista.

sopuli
Elma

Aivan! Miettikää pari kertaa mihin suostutte miehiä miellyttääksenne. Jotain rajaa, hei. Miten mikään kakkaan liittyvä voi olla eroottista?

Onkohan tää joku provo?

ninnu

Noh noh rakkaat siskot! Toiset tykkää ja toiset ei. Mitäs kummaa siinä on? Eihän kaikki tykkää samoista ruuistakaan. Jos ei tykkää, niin sitte ei kannata koeilla ja jos tykkää niin eikun kokeilemaan! Meillä tykätään kumpikin peppuseksitä. En siis missään nimessä tekis miehen mieliksi. Taidetaan tehdä aloitekin melko yhtä usein. En oo tosin laskenu. Mä en oo koskaan suolihuuhteluja tehny eikä oo mitään sotkuja ollu. Liukkari ja varovainen ja hellä eteneminen on aa ja oo. Mun rakas mies on maailman ihanin ja hellävaraisin. Se ei koskaan painosta mua mihinkään. Joskun tehdään leikkimielellä niinkin, että mies makaa niinkun lahna eikä liikauta eväänsäkään. Minä sitten rasvailen peppuni ja istun lopulta miehen päällä ja annan elimen liukua hitaasti sisään. Orkkua en kyllä oo koskaan saanu ilman klitan kiihotusta.

figaro

[color=red][size=9]Tämän threadin alta on siirretty lähestulkoon kaikki off topicit otsikon "Herneillään" -alle ja kyseinen sota laitettu sitä myöten lukkoon.[/size][/color]

teen cat

Olen kuullut että reikä löystyy jos harrastaa peppuseksiä usein.

Mahtaako pitää paikkaansa?

Ja muutenkin ne, jotka harrastavat sitä usein, onko seurannut mitään ongelmia??

Jzzu
teen cat
Olen kuullut että reikä löystyy jos harrastaa peppuseksiä usein.

Mahtaako pitää paikkaansa?

Ja muutenkin ne, jotka harrastavat sitä usein, onko seurannut mitään ongelmia??

Ei pie paikkaansa, ei lihakset venytyksestä löysty, välillä kuitenkin hyvä antaa paikkojen palautua noin muuten.
Ei ole ollut/seurannut anaaliseksistä ongelmia vaikka aika usein harrastankin.

Rixuliini

Ihan ot:nä...Ihmeellistä kun kaikki, jotka eivät ole anaaliseksifaneja tuomitaan heti tiukkapipoina ja konservatiivisina.
Seksiin mahtuu niin paljon muutakin kuin lähetyssaarnaaja-asento ilman että tarvii sinne peppureiälle asti mennä. :wink:

Jzzu

Enemmän minusta tuomitaan sellaiset jotka anaaliseksiä harrastavat.
Tai tuomitseminen on ainakin selvempää ja jopa räikeämpää: yököttelyä ja sairaaksi nimeämistä. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat