Miten nautit seksisi? - Seksi

Carrie

Mä tykkään enemmän siitä että se mies määrää tahdin, ja mä oon sen armoilla. :wink: aina välillä harvoin saatan itse ruveta tahtia määräilemään, jos sille päälle satun.

Sivut

Kommentit (50)

Jimmy KImmel

Tasapuolisesti molemmat vie... Niin tilanteesta ja ihmisestä kiinni. Mutta naisessa joka tietää mitä haluaa ja uskaltaa sen ottaa on jotain aivan uskomattoman seksikästä. Siinä sitä itsekkin oikein mielellänsä vikisee. :wink: Joukkuepeli taitaa tuo seksi kuitenkin olla! :)

cOOl

Vastasin että tasapuolisesti kummankin ehdoilla. :)

Suhteen alkuaikoina pidin kovasti siitä, että mies määräsi, koska olin itse aika kokematon seksin suhteen (en esim. ollut ottanut keneltäkään suihin ennen sitä). Sitten kun sain lisää itsevarmuutta niin oli kiva olla itse se joka määräsi ;) Mutta nyt sitten tasapuolisesti enimmäkseen. Joskus kyllä tulee niitäkin kertoja, jolloin minä otan ohjat käteeni. ;)

*Sandy*

Meillä partnerini yleensä määrää tahdin. Itse teen aika harvoin aloitteita, ja silloin kun teen, tuntuu että toinen on väsynyt tms eikä siitä silloin tule siis mitään. Joten en jaksa kovinkaan usein tehdä aloitteita, kun tuntuu että toinen haluaa vain silloin kun tekee aloitteen :roll:

figaro

Minä useimmiten ohjaan ja määrään tahdin, mutta toivoisin kuitenkin, että mies myös pyrkisi enemmän olemaan se, joka ohjaa ja vie ;)

Fansku

Minäkin useimmiten toivon partnerin määräävän..eli avomiehen,muita ei kylläkään ole :D Jotenkin se kiihottaa kovasti. Toisinaan haluan kyllä itsekkin määrätä ja "asetella" hänet halujeni mukaan ja sitten päättää tahdista jne.

SooZ

kyllä mä enemmän tykkään siitä jos mies ottaa ohjat käsiin tyyliin hän vie ja minä vikisen :D
mutta kyllä sitä joskus itse intoutuu ja tahtoo olla se joka määrää tahdin. nykyään vielä enemmänkin kuin ennen kun on tuo luottamus kohdillaan ja itsetuntokin parantunut roppakaupalla :)

Nana

Miusta seksi on parasta sillon, kun saa antautua ihan täysin miehen vietäväks. Ehkä se on jotain alkukantasta vaistoa, että haluan että miun mies ottaa ohjat käsiinsä ja tietää mitä tekee.

Tottakai tykkään myös siitä, että molemmat tasapuolisesti ohjaillaan tapahtumia ja joskus on huippua ottaa ohjat omiin käsiin ja laittaa mies tekemään mitä mie haluan. Eli oikeestaan tasapuolisesti kaikkea siis ;)

Deep
Carrie
Mä tykkään enemmän siitä että se mies määrää tahdin, ja mä oon sen armoilla. :wink: aina välillä harvoin saatan itse ruveta tahtia määräilemään, jos sille päälle satun.

Samis :D

chinchilla
Nana
Miusta seksi on parasta sillon, kun saa antautua ihan täysin miehen vietäväks. Ehkä se on jotain alkukantasta vaistoa, että haluan että miun mies ottaa ohjat käsiinsä ja tietää mitä tekee.

Samaa mieltä...kyllä mä aloitteen teen ihan mielelläni mutta on se vaan niin ihanaa ku mies ottaa ohjat ku tositoimiin ryhdytään! :wink:

Tosin ny ei tartte mitään alotteita tehä ku ei oo tota miestäkään... :?

hedonisti

Yleensä tahdon miehen määrävän tahdin. Tykkään hieman alistamisesta. Mies saa viedä, mutta toki tykkään joskus myös itse vaatia, ja kaikkeen en aina suostu. Enimmäkseen miehen ehdoilla kumminkin.

Annie the Pooh

Taisin äänestää että tasapuolisesti, mutta tarkemmin mietittynä, tykkään että mies vie ja määrää. Joskus tulee hetkiä jolloin haluan itse määrätä tahdin ja suunnan, mutta pääasiallisesti haluan kuitenkin miehen olevan sen joka sanoo mikä seisoo :D tai mikä kaappi se nyt olikaan?!

Sinänsä kuitenkin hassua, että olen melkoisen voimakastahtoinen ihminen ja silti tykkään pääasiallisesti sängyssä olla se joka on "alistettu"... hmm...? :roll:

Kuuluisan mietiskelijän sanoja lainaten:

Jimmy KImmel
Joukkuepeli taitaa tuo seksi kuitenkin olla! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat