Panseksuaalisuus - Seksi

menthol

Panseksuaali=ihminen joka kelpuuttaa sänkyynsä kenet vaan. Olen tässä tajunnut kuvittelevani seksiä lähes kaikkien tapaamieni miesten kanssa ja myöskin kuvittelen heidän automaattisesti himoitsevan minua. Apua, onko tämä täysin normaalia vai olenko panseksuaali? en tiedä itsekään mitä tässä pitäisi ajatella...

Sivut

Kommentit (18)

sweet_female

Heh he :)

No kai meissä kaikissa sitten asuu pieni panseksuaalinen olento...

Siis sä olet kuvitellut, mutta et ole kuitenkaan tehtnyt mitään. Siinä on eroa.

Mä uskon, että sellainen ihminen hakee kauhealla vimmalla baarista sänkyseuraa ja kelpuutta kenet vain. Aika harva on tuollainen... ainakaan selvinpäin :lol:

figaro

Eipä ole vastaan kävellyt. Kyllähän sitä itsekin tulee toisinaan ajateltua useidenkin miesten/naisten kohdalla, että millaisia he olisivat punkan puolella ja sitä rataa, mutta en sen kummemmin ole itseäni luokitellut tähän muottiin.

Minä sanoisin siis, että ihan normaalia ajattelua sinulta :)

taki

Nuorempana luulin usein, että kaikki vastaantulevat ihmiset haluaa naida mua.. En kuitenkaan itse halunnut niitä, tosin ajattelin miltä ihmiset näyttää vaatteiden alla. Ehkä toi on joku teinijuttu.

papuna

ei MIKÄÄN ole enää normaalia!! :wink:

lääketiede on jo niin pitkällä että kaikelle löytyy nimike!
koitahan nyt vaan rauhoittua ja murehdi sitten vasta kun OTAT sänkyysi jatkuvasti kenet tahansa!

Jimmy KImmel
papuna
ei MIKÄÄN ole enää normaalia!! :wink:

lääketiede on jo niin pitkällä että kaikelle löytyy nimike!
koitahan nyt vaan rauhoittua ja murehdi sitten vasta kun OTAT sänkyysi jatkuvasti kenet tahansa!

Himokkaille ihmisille keksitty hauska nimi. Taitaa valtaosa miehistä ajatella seksiä lähes jokaisen vastaantulevan naisen kanssa... Tosin ei tietenkään teidän miesystävät... :wink:

Rahel

Mulla oli samanlainen "ongelma" tuossa reilu vuosi sitten, kun lopetin e-pillerit. Melkeen jokainen vastaantuleva kakslahkeinen näytti ihan älyttömän sexyltä. Paitsi tietty se oma mies... Nyt on alkanut jo vähän hormonit tasoittua...

LucyMay
menthol
Panseksuaali=ihminen joka kelpuuttaa sänkyynsä kenet vaan.

Ei, ei, ei.

Panseksuaali on ihminen joka on seksuaalisesti (ja romanttisesti/emotionaalisesti) kiinostunut kaikkiin seksuaalisuuden ilmentymismuotoihin: miehiin, naisiin, transseksuaaleihin, transvestiitteihin...

chilimarenki

Joskus teininä kuvittelin melkein kaikista vastaantulevista miehistä millaisia he olisivat sängyssä ja oletin niiden himoitsevan mua :shock: . En kuitenkaan olis kelpuuttanut todellisessa elämässä edes puolia noista miehistä omaan punkkaan... No, nykyään ketä tahansa komea mies saattaa edelleenkin joutua fantasioideni kohteeksi, mutten enää kuvittele kaikkien himoitsevan mua.

marya

Voiko panseksuaali siis himoita seksistä vaikka jonkun ällöttävän likaisen ja karvaisen alkoholistin kanssa? Siis että ulkonäöllä (tai muullakaan) ei ole väliä koska kaikki kelpaa, vai siis että voisi olla mieltymysten mukaan lähes kaikkien eri ihmisryhmien kanssa?

Kyllä minäkin himoitsen seksikkäistä miehistä ja naisista vaikka olenkin hetero, enkä silti koe olevani jotenkin epänormaali.

marimma
marya
Voiko panseksuaali siis himoita seksistä vaikka jonkun ällöttävän likaisen ja karvaisen alkoholistin kanssa? Siis että ulkonäöllä (tai muullakaan) ei ole väliä koska kaikki kelpaa, vai siis että voisi olla mieltymysten mukaan lähes kaikkien eri ihmisryhmien kanssa?

Ilmeisesti juuri näin. Millään muulla ei ole väliä, kuin sillä että se on ihminen. Transseksuaalit, androgyynit, intersukupuoliset jne..

http://en.wikipedia.org/wiki/Pansexuality
Englanniksi tämä tosin :)

Vierailija

No voi jumalauta. Panseksuaali voi rakastua keneen tahansa, sukupuolesta riippumatta. Tarkoittaen sitä, että ihan oikeasti rakastutaan persoonaan, ei sukupuoleen ja ymmärretään, että sukupuolia on olemassa ennemmänkin kuin kaksi. Se ei siis tarkoita sitä, että panseksuaalin mielestä joka ikinen vastaantulija olis panemiaen arvoinen.

Vierailija

PANseksuaali. Siitähän se nimikin tulee, eli henkilö joka haluaa PANNA kaikkien (yleensä ihmisten) kanssa milloin tahansa missä tahansa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat