Miksi poikaystäväni ei tykkää? - Seksi

TötteröTyttö

Nautitko sinä suihinotosta? Jos nautit, kerro se hänelle. Olethan kehunut hänen penistään? Kohota pojan itsetuntoa kehumalla häntä miehiseksi ja kouraisemalla välillä hellästi jalkovälistä tai takapuolesta. Ehkä poika ei osaa nauttia suuseksistä, jos luulee että teet sen koska sinun pitää se tehdä. Eihän asia ole niin. Sano pojallesi, että kertoo mitä pitää tehdä. Ota vastaan neuvoja. Eikä suihinotossa ole pakko edes laueta. Muutaman kerran kun nuolaset ja imaiset niin eikös se kiihota poikas uusiin ulottuvuuksiin! :)

Kommentit (7)

des

Voi olla myös ettei halua suuseksiä ennen yhdyntää siksi, että sen jälkeen usein tulee nopeammin. Ja se nopea tuleminen voi sitten hävettää häntä.

vanja

Viittaan myös tuohon jo mainittuun itsetuntoon. Itse en pidä suuseksistä, koska en osaa olla sinä ottavana osapuolena ja mietin aivan liikaa turhia asioita (miltä maistun, pitäisikö sheivata jnejne.), joten nautinto ei onnistu-

Onko se suuseksin antaminen sinulle tärkeää? Kauanko olette seurustelleet? Jos antaisit poikaystävällesi pikkuhiljaa aikaa tottua ajatukseen :)

Saippuakeiju

Olen huomannut, että poikaystäväni ei tykkää jos otan häneltä suohin. Eikös yleensä miehet tykkää vai? Olen kyllä kysynytkin että miksi mutta en ole saanut selvää vastausta. Hän ei tykkää että edes kosken silleen kunnolla. Viimeksi hän sanoi jotenkin että jos siinä rupee hellimään häntä niin sitten ei huvita oikein panna. hän kyllä muuten tykkää hoitaa minua ja olla sängyssä mutta ei tykkää että minä hoidan. voisiko olla niin että olen huono hoitaja? vai mikä siinä on :roll:

gollum

Niin tai sitten jos toi kommentti viittaisi siihen, että jos alat ottamaan suihin, niin hän sitten haluaisi niin loppuun saakka ja meinaa tätä ettei sitten huvita panna.. Mutta haluaa ehkä että säkin saat jotain tai arvelee ettet haluaisi loppuun saakka ja siksi ei anna aloittaakaan?

Reza

aika jännä. mut jos hänellä on jotain semmosta ettei usko että pidät hänestä kun yrität "hoivata" häntä. ninkun tuossa jo mainitaan. Oletko kysynyt asiasta häneltä, että miksi hän ei pidä suihin otosta? tuntuuko se hänestä ilkeältä tms? vai siksi ettei usko sinun pitävän siitä tai jotain?

olematon

...tai sitten mies ei ole ihan sinut itsensä kanssa ja häntä nolottaa tjsp. :roll: Kyllä miehetkin kokee samaa riittämättömyyden tunnetta ku monet naikkosetkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat