Kun orgasmi saa itkemään - Seksi

Pikkunita

Minulle kävi juuri tänään näin. :roll:

Olin aivan ihmeissäni, enkä tiennyt lainkaan että mistä itkin... Poikaystäväkin siinä kuvitteli tehneensä jotain väärin, vaikka ei tehnyt.

Se oli aluksi niin taivaallista ja kun se orgasmi vihdoin tuli, aloin hillittömästi itkemään ja minulle tuli jokseenkin masentunut olo :cry:

Mutta eipä siinä mitään, se itkukohtaus meni ohi ja kaikki oli jälleen hyvin. :wink:

Sivut

Kommentit (77)

Miltzu

Olen hämilläni. Sain eilen tosi voimakkaita orgasmeja peräkkäin ja niiden jälkeen aloin itkemään. Itku ei ollut mitään parkumista, lähinnä vaan kyyneleiden valumista yms ja alkoi ihan yllättäen. Muille sattunut tällaista? Mistä johtunee? :shock:

Jzzu

Miekin oon muutamaan otteeseen käynyt orgasmin saatuani itkemään.
Itse liitän sen vaan siihen että tuntuu niin hyvältä, sen kummempaa syytä moiseen en keksi.

PinkPanther

Tuttua tuo itkun tirauttaminen on täälläkin, siinä ei ole mitään pahaa, ainakin miul se johtuu siitä, kun tuntuu vaan NIIN ÄLYTTÖMÄN HYVÄLLE.

Miltzu

Sitä mä mun rakkaallekin sanoin, että itkin ainoastaan onnesta kun oli niin hyvä olo. Koin sen vaan jollain tavalla noloksi kun olen muutenkin joskus varsinainen itkupilli niin pitää sängyssäkin tirautella. :D

DemonOfTheDay

perhana..mä olen kateellinen :x saisinpa mäkin itkee onnesta joskus seksin jälkeen...lähinnä mä vaan olen nauranu ja kiljunu...mut jos orkut saa itkemään ni jotain mahtavaa niissä on sillon pakko olla! mullekin :?

taizu

itketty ollaan ja sitä itsekin joskus kummastelin. Aika kätsy pala nousee kurkkuun ja kyyneleet vain valuvat. Siinäpä se sitten onkin. Kulta haliia ja huolehtii, kun pelkää että sattui...päinvastoin :oops:

philia

joo... en yleensä itke kenenkään seurassa, mutta sellainen käsittämätön rakkauden ja liikutuksen tunne valtasi kerran mieleni ja loin itkeä ihan vuolaasti. tuntui jotenkin hassulta... liikutuin kun tunsin todella, että rakastan ja minua rakastetaan.

Mirror

Oon kuullu nimitettävän niitä tunne orgasmeiksi? Siis kun seksin aikana tai heti sen jälkeen tulee kunnon itkupurkaus. En oikein tiedä asiasta sen enempää, mutta jostain luin tästä termistä.

Aimée
Mirror
Oon kuullu nimitettävän niitä tunne orgasmeiksi? Siis kun seksin aikana tai heti sen jälkeen tulee kunnon itkupurkaus. En oikein tiedä asiasta sen enempää, mutta jostain luin tästä termistä.

Joo, tuttu juttu! Itsellä on monesti tullut sellanen tunne, että on niin mahdottoman hyvä olla ja on sellanen mielettömän vahva yhteenkuuluvuuden tunne. Mies tosin joskus taisi sitä säikähtää ;)

Fansku

Mullakin tuota esiintyy aina toisinaan, tosin saatan kyllä alkaa itkeä sitten niin etten meinaa pystyä lopettaakkaan. Joskus sitten selviän vähän vähemmällä :D Olen huomannu, että itku tulee usein vielä silloin kun avomies on ollu reissussa ja on ollu ikävä tai jotain muuta vastaavaa ja siihen päälle loistoseksiä niin itkuhan siitä tulee :?

tata

Mä oon kans joskus ruvennu itkee kesken seksin ja sen jälkeen kun on saanu, mut on vaan tuntunu niin hyvältä :) [size=7]Tai kerran sattu, nii siitä tuli kyyneleet, mut tuo on yksittäinen kerta.[/size]

gimuli

sama on täälläkin päin.. se vaan tuntuu niin hyvältä ja saattaa alkaa ruveta itkemään.. sitten kulta oli ensimmäisellä kerralla vähän hämillään kun alkaa itkemään.. no lohdutustakin sai ja se johti uudelleen seksiin.. :)

Melissa

Sama täällä, yhteenkuuluvuuden tunne ja tunteet oli niin voimakkaat et kyyneleet alkoivat virtaamaan... Mies säikähti et sattuiko minuun vai miksi aloin itkemään :lol:

cute

mä en ymmärrä kun kerran (by the way kokeiltiin uutta todella hyvää asentoa :lol: ) ja mulla alko kyyneleet valumaan silmistä! en tiedä sainko orkkua, kuulemma sen kyllä tietää kun saa. Ihanko yhtäkkiä alkaa silmät vuotaa :wink: Oisko orgasmi voinu olla lähellä?! en oo vielä ikinä saannu...
se kyllä tuntu kieltämättä tosi hyvältä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat