Samanaikainen orgasmi? - Seksi

Emmily_
marieh
Emmily_
chu
Poikaystävä osaa nykyisin ajoittaa oman tulemisensa mun orgasmin kanssa samaan aikaan aina kun haluaa eikä kuulema muka ole edes vaikeaa :O

...itse en osaa nopeuttaa tai hidastaa tai mitenkään hallita omaa saamistani mitenkään -.- pari kertaa huvikseni oon yrittäny, mutta ei meinaa onnistua :D

Mä pystyn kyllä yleensä nopeuttaan saamistani, mutten pysty pidätteleen sillon kun kultani nuolee mua.. Yritän ajatella kaikkee ihan muuta ja kaikin keinoin etten tulis mut lopulta mun on joka kerta pakko sanoo et muhun sattuu et saan sen lopettaan vähäks aikaa.. :D

miksi sanot että sua sattuu, jos ei oikeasti satu? :shock:
miksi et vaan sano suoraan, että haluat hetken tauon, ettet tulisi niin nopeasti? :D

Koska se haluis vaan jatkaa et mä tuun! :)

Sivut

Kommentit (72)

Lukretia

Kiinnostaisi tietää, tapahtuuko sitä todella vai ainoastaan Harlekiini-kirjoissa. :P Saatteko orgasmin yhtä aikaa helposti vai ette? Me ainakin mennään ihan eri tahtiin.

Barriss

*voih* tuohon jos joskus pääsis.... :) mä olen tähän mennessä ollut aika ujo hieromaan aktin aikana itseäni, mutta kun kerran kokeilin, sain ensimmäistä kertaa miehen läsnäollessa! :D eli pitää näköjään vaan jatkaa harjoittelua... :wink:

Notti

Itse olen saanut samaan aikaan kuin mies, ennen kuin mies ja vasta miehen jälkeen ;) Eli ei ole pelkkää Harlekiini kirjojen puppua. Emätin/yhdyntä orgasmit ovat tosin erinlaisia. Tosinaan ne saavat haukkomaan henkeä, eikä yksikään yllä klioris orgasmin tasolle. Sitten on niitä, jolloin täytyy saada viellä vähän lisää. Ovat oikeastaan ehkä hauskoimpia, sillä sitä on niin "virittäytynyt"...jolloin sessiosta tulee kuuma ja pitkä ;), jos onni käy :twisted:

Ruukkukaktus

Täällä sattuu kyllä usein tuota yhtä aikaa tulemista.. 99% kun tulen seksissä, tulee mieheni yhtä aikaa. Useimmiten tulen ilman itseni hieromista. Yhtä aikaa tulemiseemme vaikuttaa se, että miehelläni on loistava kestävyys, tiedämme asennon, josta tulen helposti ja mies osaa kiusata juuri oikein, ettei itse tule, ja saa kuitenkin minut ihan rajalle. Ja sitten vasta nopeuttaa itse, niin että pääsen pois kiusaavalta rajalta ja sitten hän tulee samalla..
Vaikeampaa on miehelleni olla tulematta samaan aikaan, koska se on ilmeisesti aika turn on, että tulen :)

Suhfeli

On tälläistakin koettu nykyisen kanssa.
Yhden käden sormilla pystyn nämä kerrat laskemaan.
Yleensä se mennyt niin, että minä olen saamassa ja katson poikaystävääni samalla silmiin. Poikaystävä kiihoittuu tästä laukeamispisteeseen.

gollum

Mä en uskaltais ainakaan vielä alkaa yrittämään samaan aikaan, kun mulla ei aina tuo saaminen oo kans niin 100% varmaa, niin sit vois ärsyttää kun ois just saamassa ja toinen tulis mut ei ite ehtiskään... :D Ei siis sillä että ois kauheeta jos joskus ei ite tuu, mut se ei oo kivaa jos on ihan jo "valmiina" mut sit ei saakaan.

marimma

Aina sillon tällön, melko useastikkin oikeastaan sattuu yhtäaikaakin :)
[size=9]Yleensä kyllä otetaan mulle ensin alkuun siihen ihan hilkulle asti ja sen jälkeen aletaan isännän loppusuoralle koska monesti on käyny niin etten ehdikään huipulle ja isäntä on jo tullu. Tässä usein käy sillon yhtäaikainen saaminen :) [/size]

chu

Poikaystävä osaa nykyisin ajoittaa oman tulemisensa mun orgasmin kanssa samaan aikaan aina kun haluaa eikä kuulema muka ole edes vaikeaa :O

...itse en osaa nopeuttaa tai hidastaa tai mitenkään hallita omaa saamistani mitenkään -.- pari kertaa huvikseni oon yrittäny, mutta ei meinaa onnistua :D

serena
marimma
Aina sillon tällön, melko useastikkin oikeastaan sattuu yhtäaikaakin :)
[size=9]Yleensä kyllä otetaan mulle ensin alkuun siihen ihan hilkulle asti ja sen jälkeen aletaan isännän loppusuoralle koska monesti on käyny niin etten ehdikään huipulle ja isäntä on jo tullu. Tässä usein käy sillon yhtäaikainen saaminen :) [/size]

hitsi !
heti huomenna kokeileen >

marieh
Emmily_
chu

Mä pystyn kyllä yleensä nopeuttaan saamistani, mutten pysty pidätteleen sillon kun kultani nuolee mua.. Yritän ajatella kaikkee ihan muuta ja kaikin keinoin etten tulis mut lopulta mun on joka kerta pakko sanoo et muhun sattuu et saan sen lopettaan vähäks aikaa.. :D

miksi sanot että sua sattuu, jos ei oikeasti satu? :shock:
miksi et vaan sano suoraan, että haluat hetken tauon, ettet tulisi niin nopeasti? :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat