Tissin lussuttaja - Seksi

Ebichu
figaro
Miksi aina oletetaan, että joka ikinen nainen kiihottuu rinnoista?! :shock:

Haha, tiedänpä pari miehenalkua jotka olivat sangen hämmästyneitä kun kerroin että nainen todella voi kiihottua rinnoista/nänneistä :D

Itse kyllä tykkään kun tissejä puristellaan koko kämmenellä. Nänneille tykkää eniten kun vähän vääntää, vetää ja hieraisee samaan aikaan, ja imeminen on jotain ihan parasta, varsinkin pienillä näykkäysyillä maustettuna :shock:

Sivut

Kommentit (57)

tessa

Ovatko muut törmänneet miestyyppiin, joka rupeaa imemään rintoja kuin pikkuvauva ruoka-ajalla?

Poikakaverini on ihan huippupakkaus sängyssä, mutta viime kerralla hän rupesi yhtäkkiä lussuttamaan rintojani :oops: . Sain todella pidätellä naurua, enkä oikein tiennyt miten siihen olisi pitänyt reagoida. En tajua, että mistä ihmeestä se on tollasta repässy ja miten se kuvittelee, että se vois olla kiihottavaa. No huvinsa kullakin :D

Miffy

Ai, mä ainakin tykkään rintojen hyväilystä ja imemisestä. OIisit vaan revennyt nauruun, rehellisyys maan perii.

No, jos jotain syytä haluat poikaystäväsi käytökselle hakea, niin mun vilpitön epäilys on, että sillä on jäänyt kesken esioidipaalinen vaihe lapsuudessa, tai sitten sitä ei vaan ole imetetty tarpeeks kauan :lol: :D

SooZ

hehee meillä kans kulta tekee joskus tuota mutta ihan tahallaan kyllä :D
muuten se kyllä tietää melko hyvin miten mun rintoja koskea ;)
jospa tuo oli vain joku kokeilu sun mieheltä että mitä tykkäät? :D en mäkään tuollaisesta kyllä kiihotu, siis rintojen imeminen tuntuu kyllä hyvälle mutta semmonen lutkuttaminen kyllä lähinnä naurattaa :)

pikkuneiti

:lol: haha.. mun pikaystävä yleensä tekee niin että se ottaa nänneistä kiinni ja "käynnistää" minut vääntämällä nännejäni ja huutaa "fruum fruum! haarat auki!" :D hmmm en tiedä onko tuo kenenkäään muun mielestä huvittavaa mutta nauroin oikein kunnolla kun hän teki niin ensimmäisen kerran :lol:
ja kyllä se muutenkin tykkää nännejä joka suuntaan pyöritellä :) vaikka se ei mitenkään erityisen hyvältä tunnukkaan :wink:

Deep

Kyllä mä imeskelystä tykkään, kunhan siitä ei kuulu semmoista lussutusta :D Mies kyllä osaa imeä mua niin että kylmät väreet suurinpiirtein vaan tulee.

Torspo

Mulla tuli tästä mieleen kun mies kerran illalla nukkumaan mennessä käänsi kylkeä minuun päin ja tokaisi lapsenomaisen vihaisesti että "Ota sun tissi esiin, Mä en oo saanu pitkään aikaan ruokaa!"... :P :D
Oma kulta on kyllä aivan mielettömän hyvä käsittelemään rintojani sängyssä.. Joskus olen joutunut sanomaan että "älä vedä niitä ainakaan alaspäin kun ne roikkuu muutenkin jo ihan tarpeeks!" :P

Maikki85

Miunki kulta pelleilee välil lussuttaa tissejäni. Ja toi on kanssa meillä et kultsu tykkää väännellä mun nänneistä sormillaan ihan vaan tahallaan..Se kyl sattuu.. mut kuitenkin.. Taitava se kyllä on käsittelemään rintojani ja kunnon imeminen on ihan luxusta :D

figaro
Maikki85
Ja toi on kanssa meillä et kultsu tykkää väännellä mun nänneistä sormillaan ihan vaan tahallaan..Se kyl sattuu.. mut kuitenkin..

Miksi pitää satuttaa?! Nännit on herkkä paikka ja niitä pitää koskea hellien, vaikka vähän rajumminkin maiskuttaisi tai näpläisi :o Murrr... :lol:

Maikki85

no ihan kiusallaan se sen tekee.. Mut joskus vedän hänen nänneitä eikä kuulemma oo yhtään kivaa..heh.. VÄlillä mäkin leikin vauvaa ja nällystän hänen nännejä,heh,mut raukkapieni on niin kova kutiamaan ettei se kovin hyvin onnistu :lol:

Maikki85

Se on tehokasta ja hauskaa.. Ollaan muutenkin vähän hassuttelevaa ja leikkivä pariskunta.. Mut kullan nännit ja niitten vääntäminen..asiaa :lol: kih

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat