Ulkonäkö kompleksi - Seksi

iLsKi

"hyvännäköisyys" ja hyvä kroppa on kaksi aivan eri asiaa... Unelmakroppainen neito voi olla ämpäriruma ja muutaman kilon ylimääräistä kantava voi hakata missit mennen tullen... Kaikki on niin suhteellista. :o[/quote]

mietin nuorempana et seksiä ei voi harrastaa kun nuoret ja hyvännäköset ( kaikkea sitä tyttöjen päähän iskostuuki ) ite oon tavallisen näkönen läskiperse, mut päässy sentään noista mielikuvista yli :D viimenen asia jota aviovuoteessa ajattelen on noi vatsamakkarat yms.sät... jos seksikäs ja taitava mies haluaa mua niin miks ajatella hölynpölyjä, sen kun nauttii kyydistä :wink:

Sivut

Kommentit (65)

jenson

Minulla on ulkonäkökomplekseja peppuni ja reisieni suhteen. Vaikka olenkin normaalipainoinen ym. niin silti näen aina peilistä kuinka alavartaloni on liian iso ja paksu. Rinnatkin olivat ennen iso ongelma minulle (eli ovat liian pienet) , mutta poikaystävä kertoo niin usein pitävänsä niistä, että ne eivät oikeastaan häiritse enää. :) Kehuu myös minua kokonaisuudessaan, mutta olen tälläinen hömppä enkä oikein tahdo uskoa.
Lenkillä olen yrittänyt käydä useammin, että peppu ja reidet edes hieman pienenisivät. Pitää jaksaa yrittää. :D

Jimmy KImmel
iLsKi
jos seksikäs ja taitava mies haluaa mua niin miks ajatella hölynpölyjä, sen kun nauttii kyydistä :wink:
Aamen! :D Olet sisäistänyt elämäntarkoituksen! :lol: Sama pätee tietysti toisinpäinkin... :wink:

Kissa

Onko teillä muilla mitään kohtaa vartalossanne mistä ette pidä ja se mietityttää seksin aikana? Tuleeko teille muuten koskaan mieleen että mitähän mies pitää vartalostanne?

Mulla on hirvee ulkonäkö kompleksi vaikka tiedän kyllä etten tosiaan ole mikään ruma. Hoikka ja aika timmisti treenattu, mutta kuitenkin aina sitä kaikkee hölmöö alkaa miettiä..Oon treenannut sellasta lajia missä ulkonäkö on tosi tärkeä ja sitä arvioidaan koko ajan. Ja kai jossain määrin vähän alistunut siihen että joku koko ajan arvioi itseä. Mutta välillä tulee sellanen tunne että mitäs jos toinen ei tykkääkään sängyssä mun vartalosta..

Miten te pääsette siitä tunteesta ulos?

SooZ

no seksin aikana en murehdi omaa kroppaani. Tiedän että rakkaani pitää minusta sellaisena kuin olen.
Muulloin itsekseni mietin kyllä miltä näytän enkä ole tyytyväinen itseeni. (esim liian suuri takamus). Tosin tämä johtuu ehkä eniten ilkeistä kommenteista mitä on tullut kuultua. Mutta en jaksa miettiä noita liikaa. Tietty olis kiva jos olisi hiukan isommat rinnat tai pienempi takapuoli mutta jos kerta kelpaan kullalle tällaisena niin en viitsi hirveästi murehtia tuollaisia. :)

papuna

mullakin on aivan järjettömästi ulkonäkö komplekseja,ja valitettavasti en niitä unohda edes seksin ajaksi...

jos maha menee makkaroille,tai reidet/pylly rutistuu niin että sellu näkyy,niin oon ihan shokissa :shock: :lol: ja sehän ei sovi keskelle hekumaa!

mulla on tietyt asennot joissa "tiedän" näyttäväni hyvälle,ja niissä mieskin viihtyy.jos taas teemme sellaisia joissa olen vähemmän-edustava ,niin koitan saada miehen ja ITSENI huomion johonkin muuhun.mielummin johonkin niin ihanaan että hän vaistomaisesti sulkee silmänsä :wink:

*Sandy*

Seksiä harrastaessa tulee aluksi alemmuuskomplekseja vatsamakkaroiden takia, mutta eipä sitä enää sitten mieti kun vauhdissa ollaan :D Ja uskon, ettei ne vatsamakkarat poikaystävääni häiritse, eihän hän silloin edes olisi minun kanssani :)

Nöpö

Kompleksina vatsamakkarat.. tai pikemminkin yksi, mutta ei sekään pieni ole :P mutta totuushan on toki ettei se miekkonen minun kanssa olisi jos pitäisi vartaloani vastenmielisenä. Toinen mitä arastelen ovat rintani. Nännini eivät nöpötä vaikka olisin sellaisessa kiihkossa ettei toista :cry: joskus tietysti, mutta en viitsi asiaa tarkkailla ja pyrin pitämään rintaliivit tai jonkin seksikkään topin päällä. Miekkonen sanoo rakastavansa rintojani, mutta pidän silti mieluusti niiden peittona jotakin.. :(

SooZ
Nöpö
Nännini eivät nöpötä vaikka olisin sellaisessa kiihkossa ettei toista

Sama täällä :? Pidän kyllä rinnoistani muuten vaikka pienehköt ovatkin, mutta välillä ärsyttää kun tuntuu että nänni ei nöpötä ellei palella :D kyllähän ne sitten kosketuksesta jonkin verran kovettuu. Mutta tuokin on semmoinen asia että en sitä järin suuresti jaksa miettiä ainakaan seksin aikana.

sopuli

Välillä on kausia et kompleksit vaivaa ja välillä on taas niin tyytyväinen itseensä tämä tyttö :) Nyt alkoi ahdistaa ku tuntu et housut kiristää ja puntarikin näytti paria kiloa ylimääräistä, tällaisessa pätkässä sekin näkyy aika hyvin.

figaro

Paino ja sen mukana tullut vatsa on ikuinen ongelma minun pääni sisällä. Toisinaan en välitä ja joskus halut ovat sen vuoksi tiessään..

Kausiluontoista. Menee ohi itsestään.

Annie the Pooh

Tällei kun ei ole tilanne päällä, minuu hävettää vatsamakkarani ja muut läskit, yleensä koetan ohjata miehen käden jotenkin silleen ettei se osu noihin mun makkaroihin ja voitte uskoa, että tässä michelinmiehen muotoisessa naisessa se ei ole helppoa :lol: Varmaan se on itsekin sen huomannu, mutta onneksi ei ole sanonu mitään.

Sitten kun on tilanne päällä, en mieti. Joskus se tulee mieleen, mutta koetan ohittaa sen. Yleensä me harrastetaan seksiä pimeässä, joten ei se ainakaan pahasti mitään näe ;) Ja jotenkin kuitenkaa en usko että se miettii mun makkaroita sillä ajalla kun harrastetaan seksiä...

Asphyxia

Mua häiritsee aina muuten kaikki mahdollinen vartalossani, paitsi seksin aikana. Tiedän että poikaystäväni mielestä näytän hyvältä, ja usein hän myös sanoo sen, joten ei siinä paljon tarvitse onneksi miettiä :D Joskus meidän seksielämän alussa yritin aina peitellä itseäni, koska häpesin vartaloani hirveästi. Pitkään olin kuitenkin ok, koska mun poikaystävä oli niin moneen kertaan kehunut mun kropan maasta taivaaseen, mutta sitten kun lihoin niin aloin taas vihaamaan vartaloani ja häpeämään sitä. Mutta onneksi tuo ukko jaksaa edelleen kehua ja pitää mua kauniina :D

Rixuliini

Aiemmin häpeilin vartaloani todella paljon, mutta en nykyään. En silti esittele itseäni mitenkään tarkoituksellisesti miehelle. Silti aika vapautuneesti nykyään olen ilman vaatteita, siis kotioloissa. :wink:
Seksin aikana on kyllä ihan viimeisenä mielessä se miltä minä tai vatsani tai peppuni tai reiteni näyttävät.

Suhfeli

Lainaus:
Mua häiritsee aina muuten kaikki mahdollinen vartalossani, paitsi seksin aikana. Tiedän että poikaystäväni mielestä näytän hyvältä, ja usein hän myös sanoo sen, joten ei siinä paljon tarvitse onneksi miettiä

Näin meilläkin :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat