Selibaatti. - Seksi

Maikki85

Tästä taas huomasimme että naisilla/tytöillä on hyvin väärä oletus miehistä. Myös itelläni joskus oli. Luulin aina ja monet luulevat että miehet eivät ikinä kärsi "päänsäryistä" ja aina vaan haluavat seksiä. Mut ei. Kyllä se on ihan normaalia et äijät ei aina anna vaikka ite haluttaiskin.
Eikä se ole epänormaalia jos mies ei naina haluakkaan tai haluaa joapa vähemmän kuin nainen. Todellisuus on tällaista ja nuorisolla ja vanhemmallakin iällä aivan väärä käsitys tällaisita asioista.

Sivut

Kommentit (21)

Tiuku

Mä en kans ymmärrä miten joku 15-vuotias voi puhua ihan kuin joku kolmekymppinen siitä, miten hänellä on KOKEMUSTA siitä,että miehet aina ajattelee vaan seksiä jne... eihän mullakaan oo, vaikka oon jo kyllä aikas paljon vanhempi...

Miffy
bellu
tuntuu joskus että yleinen käsitys että miehet ovat aina seksiä vailla on väärin, tosielämässä se taitaa olla päinvastoin

Lienee yksilökohtaista ;)

Jeii

15 vuotias ja MIES seurana? En halua moralisoida mitenkään, mutta musta on ihan hyvä, että tässä tilanteessa mies alkaa vähentään. Hyviä perustelu tuo toistenne tunteminen.

Toi on totta, että jos jonkun aikaa on ilman ollut, niin seksi maistuu taas huomattavasti paremmalle, tuon huomasin kullan armeijassa olon aikana :wink:

SooZ

no meillä oltiin n. viikon selibaatissa tuossa joulun tienoilla kullan ehdotuksesta. :D
ja seksi kyllä parani huomattavasti mielestäni. Oli kait alkanut muuten rutinoitua hirveästi. Himot kyllä heräsivät uudestaan ja tuntui paljon paremmalle :D

Jzzu
Plaa plaa...
Meillä on ainainen selibaatti... tosin ei vapaasta tahdosta mutta kummiskin. Enkä juurikaan ole uusia ulottuvuuksia aikaisempiin suhteisiin verrattuna löytänyt. Tosin jotakin jää vain tuntematta poikaystävästäni.. Eli hänen seksuaalisuutensa ja hänen kehonsa kaikki osat :(
Olkaa onnellisia työ jotka saatte seksiä! :)

Saako udella mistä tuo teillä johtuu?

Jimmy KImmel
*Suihkupullo85*
No viikko kaksi meni ja sitten haluni palasivat eikä kultakaan vastaan pannut.
Teki terää olla hetken aikaa ilman.

Makas kuin lahna hiljaa paikallaan...? :lol:

Kieltämättä totta, että seksi pienen tauon jälkeen tuntuu poikkeuksellisen hyvältä, mutta onko ero niin suuri, että kannattaa ilman seksiä olla esim. pari viikkoa... Eli onko esim. kymmenen hyvää nautintohetkeä ja kymmenen hyvää orgasmia huonompi/parempi, kuin pieni seksittömyys ja meganautinto varustettuna megaorgasmilla?

Itse kallistun tämän asian tiimoilta tuohon "tasaisesti hyvää" vaihtoehtoon... Tosin tuo jälkimmäinen tekee vaihteluna äärimmäisen hyvää. :wink:

taki

Ukko on kanssa ehdotellu joskus pientä parin viikon selibaattia, olen kyllä saanut sen mielen kääntymään alle puolessa tunnissa :oops: Eli ei kai ole mitenkään omituinen ilmiö.. ehkä poikaystävästäsi tuntuu siltä, että on sulle vaan panopuu tjtn. Keksikää vaikka jotain muita yhteisiä harrastuksia ja näytät, että teistä on ihan oikeeseen parisuhteeseen.

mirkku90

Poikaystäväni kysyi eräänä kauniina päivänä että harrastetaanko me liikaa musta seksiä.. ja sitten se ehdotti että pidettäisiin kuukauden selibaatti tuonne helmikuuhun saakka. Hänen mielestään me harrastamme sitä liikaa, ja täytyy myöntää että melkein aina kun tapaamme niin käy. Mutta hän tekee aina kuitenkin aina aloitteen. Hän sanoi että meidän pitää tutustua toisiimme vielä paremmin ja tehdä kaikkea mukavaa.

Minulla ei ole oikeastaan mtn taukoa vastaan mutta ihmettelenpä vain että MIES ehdottaa tuollaista. Yleensä tuntuu että miehet eivät muuta ajattelekkaan. Onko muilla kokemuksia??
Nyt osaan arvostaa poikaystävääni enemmän kun hän ajattelee minussa muutakin kuin seksiä. Olemme paljon läheisemmät. :)

Miffy

No en mä näe tuossa mitään kovin outoa saati pahaa :) Olethan sinäkin vielä melko nuori. Ehkä ois hyväks lakat seksi jokskin aikaa ja tosiaan tutustua muuten...? Ei siitä ainakaan mitään haittaa ole :)

Hmm, miten niin susta on outoa, että just MIES ajattelee noin? Eikö miehet (tai pojat) ole yksilöitä siinä missä naisetkin?

mirkku90

en minä näekkään pahaa.. musta on ihanaa että joku mies on tuollainen.

Mun kokemukset miehistä on ollut yleensä sitä että ne vaan ajattelee seksiä. On upeaa että hän ei. :)

*Suihkupullo85*

Minunkin kultani sanoi tossa joulukuun 19.päivä näin:

"Sä saat liian helposti seksiä ja siksi sulle ei maistu. Nytpä teenkin niin, etten anna sulle ku tammikuun 19 seuraavan kerran"

Siis puhuimme siitä, kun seksihaluni olivat alle 0 tason. Mutta tottahan tuo puhui, kyllästys tuli (olenko outo? :roll: )

No viikko kaksi meni ja sitten haluni palasivat eikä kultakaan vastaan pannut.
Teki terää olla hetken aikaa ilman.

figaro

Hyvä vain, jos ihminen tahtoo muutakin kuin kuherrella punkan puolella. Moni suhde varmasti saisi uusia ulottuvuuksia, kun vähäksi aikaa unohdettaisiin seksi ja keskityttäisiin muihin asioihin ;)

Ole siis vain tyytyväinen miehesi "tempaukseen" :D

Lania

En halua kuulostaa ärsyttävän vanhalta ja viisaalta ku en sitä edes oo, mutta ihan hyvä että 15-16 -vuotias (nimimerkin perusteella) huomaa että miehet ei AINA aattelekaan VAAN seksiä :o :o :wink:

Vanilja

Seksi ei saa olla parisuhteessa se tärkein asia, eli hyvä jos pystytään oleen sitä ilmankin joskus. :wink:

Ja uskomatonta kyllä mutta tuttavapariskunnissa on tapauksia missä nainen on puutteessa kun mies ei anna. :shock: Mutta totta, ei miehetkään AINA seksiä ajattele, ainakaan kaikki :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat