huomaamatta kiihottuminen? - Seksi

Abigail

Terve emätinhän on aina kostea. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Joskus alapääni on niin märkä, että alkkareita joutuu sen takia vaihtamaan, eikä tällä ole mitään tekemistä kiihottumisen kanssa! Epäilen siis syvästi, että kukaan kiihottuisi huomaamattaan, koska varsinkin naisilla kiihottuminen on paljon kiinni mielentilasta. Ei kai mieskään ole aina kiihottunut, kun sillä on seisokki. Niitä poikakavereita, jotka oikeasti kuvittelevat, että alapäätä kokeilemalla tietää, käykö nainen kuumana, kannattaisi valistaa asiasta.

Sivut

Kommentit (19)

apples

minulle kävi muutama päivä sitten vähän erikoinen juttu, kun makasin sängyssä pojan kanssa, jota olen nyt pari kuukautta tapaillut. Mun teki mieli nukkua enkä ollut lainkaan halukas aloittamaan mitään, ja ärsyttikin vähän kun poika alkoi kosketella minua. Poika kysyi että onko ihan ok, ja olinkin sanomassa etten nyt oikein jaksaisi, kun hän yllättäen sanoi, että taidatkin tykätä. silloin huomasin itsekin olevani todella kostea, vaikka en nauttinut tilanteesta lainkaan - päinvastoin. olisin vain halunnut nukkua. tilanne oli outo ja vähän nolokin, en nimittäin todellakaan yleensä kostu kovin helposti ja tuli jotenkin tyhmä olo.
käykö muille usein näin? onko mahdollista että keho kiihottuu yksinään "pään huomaamatta"? jäi vähän vaivaamaan.

Asphyxia

Kyllähän se välillä menee noin. Sama mulla jos oon alkamassa nukkumaan ja ukko alkaa hiplailemaan, niin hyvin äkkiä kostun vaikka olenkin puoliunessa. Mutta mun mielestä se on vaan hauskaa. Mä tykkään siitä kun tuikkaa sisään vaikken ihan fiiliksissä olekaan, koska tosi nopeasti se sitten alkaakin tuntumaan niin hyvältä että on täysillä mukana.

Venice Queen

Joo kyllä se meilläkin menee niin että tuolla alhaalla se kiihottuminen tapahtuu paljon ennenkun kerkeen muuten kiihottua... Ehkä siks onkin niin outoo miehelle se kun en välttämättä haluakaan vaikka merkit siihen viittaavat...

marimma
apples
käykö muille usein näin? onko mahdollista että keho kiihottuu yksinään "pään huomaamatta"? jäi vähän vaivaamaan.

Ei se minusta koskaan ole Päästä kiinni kiihottuuko vaiko ei.
Se värkki toimii yksinäänkin ainakin minulla :roll:

Eli kyllähän tuota on monesti sattunu. Yleensä sitten kun sen tajuan tai mies tajuaa niin kyllä se sitten on menoa ja halutkin herää heti kohts huomaamisen jälkeen. Ei tosin aina, mutta joskus sen tilanteen haluaa hyödyntää :)

Jimmy KImmel
Abigail
Niitä poikakavereita, jotka oikeasti kuvittelevat, että alapäätä kokeilemalla tietää, käykö nainen kuumana, kannattaisi valistaa asiasta.
Tuon voisi pojille opettaa jo koulussa. :D

Lizzie
Jimmy KImmel
Abigail
Niitä poikakavereita, jotka oikeasti kuvittelevat, että alapäätä kokeilemalla tietää, käykö nainen kuumana, kannattaisi valistaa asiasta.
Tuon voisi pojille opettaa jo koulussa. :D

Vois tulla vähän palautetta vanhemmilta :shock: :lol:

hanne

tuo liikakosteus on todellinen ongelma minulla! ihan huomaamatta hoksaa että farkutkin ovat hieman kosteat, kostun todella helposti mutta olisi mukava jos tuommoisen normi hellimisen voisi olla ilman että housut läpimärät :D

Moumou

Juu kyllä mullakin on käynyt nyt pari kertaa nykyisen kullan kanssa niin että halimisen jälkeen oon huomannut olevani aika kostea. Mutta yleensä kyllä on on ajatuskin ollut siinä mukana ja seksiähän emme ole harrastaneet vielä mutta...joo...huh huh :lol:

Reza

niinku tuolla sanottiin että ei mies aina välttämättä ole kiihottunut jos sillä sattuu seisomaan.
Mutta jos on kyse jostain lämmittely sessiosta niin silloin yleensä on kyse kiihottumisesta ja silloin kyllä sen huomaa miehen koholle nousseista boksereista (jos yleensä siinä vaiheessa on edes noita boksereita)
Että en mä ainakaan tarraa kiinni mieheni pippelistä jos se sattuu tojottamaan hänen vaikka muutenvaan maatessaan kun hää saattaa jopa ärähtää jos kaveria vaan pissittää :wink:

marimma
Moumou
Mä luulin et tässä puhutaan naisen kannalta? Mutta noh...niih...aamustondis :lol:

Nimihän antaa jo sen kuvan, että voidaan puhua kummin päin vaan sanoo sitten aloitusviesti "mitä vaan" :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat