Onko koolla väliä? - Seksi

rachel.
NightQueen
Ei sillä ole väliä, niin kauan kun se on kuitenkin normaaleissa mitoissa. Mutta jos on todella todella pieni, niin kyllä se varmaan sitten haittaisi, jos ei tunne mitään kun mies innoissaan pökkii. Mutta myös liian iso on huono asia, kun sitten on jälkeenpäin paikat kipeänä.

Eli äänestin "joskus".

Täysin samaa mieltä. Ja kyllähän paksuuttakin pitää löytyä.

Sivut

Kommentit (200)

Darvi
teargas
Aivan! :wink:

Huomasitko silmäniskultasi, että lainaamasi viesti johon irrationaalisesti yhdyit oli kumottu yllä? Etkö ymmärrä, että viestin lainaaminen ja siihen alle yhden sanan kirjoittaminen ei ole netiketin mukaista? Tajuatko, ettei se vie keskustelua eteenpäin? Se ei rakenna mitään. Se ei kehitä mitään. Se ei lisää kenenkään ymmärrystä mistään.

figaro

Tässä jonkun aikaa lueskelin jälleen kerran ja huomasin hieman järkytykseksenikin, että pienen elimen omistavia miehiä suorastaan mollataan tai niille nauretaan.. :roll:

Onko sillä koolla todellakin väliä noin paljon? Eikö ihminen/kokonaisuus ole tärkeä? Ja eikö pienikaluinen mies voi oppia niksinsä - jos toinen osapuoli on hommassa mukana?

Olenko ainoa, joka ei kokoon tuijota?

Disturbance

En voi muuta sanoa - muutaman minimunan koneneena - etta vaikka mies osaisi mita temppuja ja pyorisi kuin tuulimylly, ei tekniikka korvaa taysin kokoa. Jos ei ees tunnu etta toinen on sisalla, loppuu multa kylla halut hyvin nopeeseen. Ikava kylla.

NightQueen

Ei sillä ole väliä, niin kauan kun se on kuitenkin normaaleissa mitoissa. Mutta jos on todella todella pieni, niin kyllä se varmaan sitten haittaisi, jos ei tunne mitään kun mies innoissaan pökkii. Mutta myös liian iso on huono asia, kun sitten on jälkeenpäin paikat kipeänä.

Eli äänestin "joskus".

figaro

Mikä sitten on miniminimuna? :roll: Minä olen elämäni aikana kohdannut yhden jos toisenkin kokoista eikä sinänsä ole ollut ongelmaa. Ainoastaan silloin, jos olen ollut liian kostea, on kadonnut tunne.. Isojenkin omistajissa on tullut vastaan useita, joiden kannattaisi miettiä taitojaan. Ei aina täysillä ja pohjaan asti ;)

Miffy

Mä äänestin "kyllä". Sen enempää miettimättä. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee (huoh miten latteaa). Mielestäni tämä juttu liittyy laajemminkin pojan ulkonäköön: sen tulee miellyttää. En mä ainakaan voisi olla ihmisen kanssa, joka ei ole mielestäni mellyttävän näköinen...

Jonnah85

Niin, onhan sillä koolla välillä silloin kun koko on niin pieni, että melkein suurennuslasi tarvitaan nähdäkseen tämän ilosta kankean veitikan! :lol:

Yleesä on ollut sellainen "motto", että jos sitä osaa käyttää oikein ja hyvin , nii eipä väliä.

Mutta voin sanoa myös senkin, ettei kauhean suuri koko ole herkkua... :?

NightQueen
figaro
Isojenkin omistajissa on tullut vastaan useita, joiden kannattaisi miettiä taitojaan. Ei aina täysillä ja pohjaan asti ;)

Niinpä, mutta miehet varmaan luulevat että se tuntuu naisesta hyvältä, heillä kun tuppaa olemaan sellainen "mitä isompi, sen parempi"-käsitys, joka ei suinkaan pidä paikkaansa.

Kummasti miehet loukkaantuvat jopa siitä, jos sanoo että hänellä on juuri sopivan kokoinen, koska eivät tajua että liian isokaan ei ole hyvä.

figaro
NightQueen
Kummasti miehet loukkaantuvat jopa siitä, jos sanoo että hänellä on juuri sopivan kokoinen, koska eivät tajua että liian isokaan ei ole hyvä.

Totta. Sopiva on liian tavallinen ja liian vähän.. :roll: Ymmärtäisivät pirulainen, että sopiva on silloin SOPIVA :o

Miehet lukemaan näitä sivuja! :lol:

NightQueen
Jzzu
Joo, ei varmaan omalle kullallekaan olis pahitteeks jos hiukka lukaisis...
Aina vaan jaksaa haaveilla isommasta ja hehkuttaa hommaavansa vielä jonkun pumpun että kokoa tulis lisää. :roll:
Ja mie raukka koitan saada sen ymmärtämään että nyt on just hyvä ja että mitään p*rseen repijää en kaipaa todellakaan. :shock:

No jestas :lol: Täällä ei sentään ihan noin haaveilla, mutta kyllä siitä sanomista tuli, kun totesin että ihan sopiva on, enkä yhtään isompaa haluaisi. On se kumma.

Pampsu

Exälläni oli huomattavan "tuhti" isokokoinen peli. Alussa oli jopa hankalaa, koska liian nopee eteneminen ihan sattui. Liukkarin ja rauhallisen tempon myötä siihen mukautui hyvin :shock:

Mutta, mutta se keskivertokin on ihan täysin riittävä kunhan nämä alalihakset on tullu treenattua piukaksi. Muutama vuosi on asiasta kokemusta geishakuulien kanssa treeniä. Niitä on vaan sitten käytettävä jatkuvasti, muuten se saavutettu etu alkaa häippästä :? Tämän huomasin pari kuukautta pidettyäni treenistä paussia.

SooZ

kyllä mä tykkään ihan normaaleista. kerran on ollut niin että en edes ollut varma oliko mies jo sisällä vai ei, ja sitten taas seurustelin jonkin aikaa miehen kanssa jolla oli sen verran iso että takaapäin sattui aina. että mieluummin semmonen sopiva kun liian iso tai pieni :D eli joo, valitettavasti koolla on väliä.

Disturbance

Sellaisia minimunia on tullut vastaan, joilla on kovana - valehtelematta - vain muutaman sentin pituinen. Ei pysynyt kumi paalla vakisinkaan. Kuulemma kansantauti italialaisilla.

figaro
Disturbance
Sellaisia minimunia on tullut vastaan, joilla on kovana - valehtelematta - vain muutaman sentin pituinen. Ei pysynyt kumi paalla vakisinkaan. Kuulemma kansantauti italialaisilla.

Hmm.. ei ole kokemusta muista kuin suomalaisista ja kukaan ei ole mennyt alle normin - minun mittapuun mukaan. Ja kumppaneita on riittämiin.. Huono tuuri sinulla :(

shane

Ei mua ainakaan kiinnosta minkä kokonen vehje on, kuhan mahtuu sisään.. Jos se olisi liian pieni niin mies ei luultavasti tuntisi mitään siellä sisällä vaikka kuinka puristaisi lantiopohjan lihaksia yhteen.. :)))
Sitä paitsi mäkään en saa enkä tule ilmeisesti koskaan saamaankaan orgasmia pelkässä yhdynnässä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat