tää on pakko kertoa! - Seksi

candy_girl

joo siis mä oon ite islamilainen, ja islamilaiset ei saa harrastaa seksiä ennen avioliittioa mut en tiiä runkkaamisesta....kyl mä luulen et se on kielettyö koska sen voi luokitella sekstaamiseksi....taidanpa kysyä joltakin :)

Sivut

Kommentit (67)

Mariel

Islam: avioliitossa masturbointi on sallittua vain puolison tekemänä

silti en ole löytänyt mistään tekstiä, joka kieltäisi runkkaamisen itsekseen :roll:

Maria_

Siis ei terve, hitto et on paras ketju ikinä :lol: kello on jo puol 12 kohta, ehkä johtunee siitä, mut silti. Jos vois äänestää parhaan ketjun ni palkinto napsahtais ja vaihdilla ;)

emmu

juu, DemonOfTheDay kiva kun valasit etten suotta luule että se on joteski outo tai kusettaa:) eikä tässä asiassa mua mikään ees häiritse, nauratti ehkä enemmänkin kun kyseli että mistä tiiän tämmöset jutut..:D heh ei haittaa mua olenkaan. no tulevaisuudessa ehkä saatan sitten joutua valaisemaan vähän muistakin jutuista että ihan hyvä tietää.

emmu

nythän mää ihme miehen oon napannu! se ei ihan tosissaan tienny miten runkataan! se ei oo kuulemma ikinä tehny sitä. en meinannu uskoa. se on jo 24 ja sillä on ollu aikasemmin kokemuksia. mutta huh huh :D :D

Tonde
Shandy
Mää tapasin semmosen miehen millä ei ollut vehjettä mitä runkata :shock:

Höps mitä juttuja. ;) :lol:

OMG! :shock: Tosta on paha pistää enää paremmaks :lol:

Tonde
Jzzu
Tonde
Miten voi olla mahdollista, et kaikki miehet ei osaa kaikkea :?:

En kässää, vissiin törmäilty johonkin karvahattu versioihin. :-k

Yläasteella pojille voitais siis opettaa jotain hyödyllistäkin terveystiedon tunneilla :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat