Mies tekee harvoin aloitteen :( - Seksi

Susette

Onko muilla samaa ongelmaa, että poikaystävä tekee melko harvoin aloitteen seksiin? Olen huomannut tämän oman suhteeni kohdalla. Hän kyllä tykkää harrastaa sitä, mut aloitteen teko on kuulemma vain jostain syystä vaikeaa. Ei hän oikein itsekään osaa määritellä miksi. Mustakin aloitteen teko on aika vaikeaa, ja siitä lopputuloksena on usein se, ettei kumpikaan tee aloitetta.. :( Tykkään kyllä seksistä, mut en tiedä, miksi aloitteen teko on vain niin vaikeaa. Haluaisin enemmän läheisyyttä.

Kommentit (6)

Susette

Saa toki läheisyyttä ilman seksiä. Mutta oikeastaan ongelma on se, että se yleensä jää vain siihen läheisyyden asteelle. Haluaisin useammin seksiä, kun nyt sitä on kovin harvoin. Ja tilannetta mutkistaa se, että näemme vain viikonloppuisin.. Tosin onneksi siihen on pian tulossa muutos! Tietysti joskus käy mielessä, et miten mies sen ottaa, kun seksiä on vain harvoin.

marimma
Zuzannah
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=3100&highlight=al... TÄÄLLÄ on keskusteluntynkä siitä miten itse tehdä aloite... olisin voinu vaikka vannoo että asiaa oltais käsitelty muuallakin, mutten ainakaan löytäny :-k

Minäkin muistelin että tästä oltais puhuttu jossain mutta minäkin Hakumatkalta takaisin tyhjinkäsin palasin. Ei löytynyt.

--

Meilläkin mies on hirmu vähän nykyään tekemässä aloitteita. Tai oikeastaan se väittää tekevänsä ne aloitteet vaikka minä vien sitä koko ajan kuin pässiä narussa. Juuri eilen mainitsin ukolle että jos sitten joskus pistäisit minutkin vikisemään ja veisit alusta loppuun :? Tai edes alun hoitais. Joskus tuntuu ettei mies edes halua kun ei aloitetta tee vaan itse saa olla sitä vinkkaamassa makkariin tms :?

Aloitteen tekeminen ei loppujen lopuks ole sen vaikeampaa kuin haluaminenkaan. Joskus vain pieniä vihjeitä pitkin päivää vaikka kosketuksilla jakaa niin eiköhän sitä iltaan mennessä molemmat hyrrää niin kovasti ettei tarvii edes miettiä mitään aloitteen tekemisiä kun himot vaan vie mennessään :)

Painin meinaan itsekin lähes saman ongelman kanssa. Tosin että mulle ei aloitteen tekeminen ole ollut kovin vaikeaa sen jälkeen kun totaalisesti kyllästyin siihen ettei koskaan saanut seksiä ellei aloitetta itse tehnyt. joten kerroin asiasta miehelle vasta jokunen viikko sitten että minäkin joskus haluaisin niitä aloitteita nähdä ukon puolelta. ja niinhän se sitten yritti ja hyvin yrittikin :)

[size=9]Olikohan tässä puoletkaan sitä mikä aiheeseen edes liittyy :oops: [/size]

Reza

meillä minä tavallaan aina odotan että mies tekee aloitteen, kun meillä on vähän niinkun se kaava että minut hoidetaan ensin ja sitten mies lopuksi :) koska yhdynnässä en saa orgasmia. joskus aloitetta pitää jopa kerjätä ja siitä ei seuraa hyvää vaan tappelu :lol: kun yleensä haluan juuri silloin kun hän on tullut reeneistä tai on muuten todella väsynyt. Joskus taas päätän ottaa asiat omiin käsiin ja teen kullalle kaikkea kivaa, mutta välistä se tuntuu jotenkin turhauttavalle johtuen varmaan siitä että mieheni ei välitä pussailusta kovinkaan paljon :( mutta muu läheisyys korvaa nekin väliin jääneet kuolanvaihto sessiot :lol:

k87

meillä oikeestaan mies tekee aloitteen. kyllä itekkin tietty teen mutta se on jo sit melkeen "itsestäänselvyys" että mies suostuu makuuhuoneen puolelle. mua on välillä sit heruteltava vähän sitkeemmin. ei aina vaan nappaa :? .

me halaillaan ja pussaillaan tosi paljon. siitä se sitten yleensä kehittyykin. siis seksin alotus

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat