Parhaat seksiniksinne? - Seksi

Snuffle

En tiedä mikä siinä on ideana, mutta ollessani alla polvet koukussa käännän joskus toista polvea mahdollisimman kauas ulospäin. (Alaspäin kohti sänkyä siis) Mies saa siitä aivan älyttömät kiksit. :shock: Mahtaako tuntua jotenkin eriltä, vai olisikohan ihan vain esteettinen seikka.. Vaikea sanoa. :D

Sivut

Kommentit (45)

Asphyxia
Snuffle
marimma
OT// [size=9]Puristat tavallaan enemmän sillon :D emätin kohoaa mun mielestä ylöspäin, "luuta vasten" tai silleen jännästi jollon se tuntuu tiukemmalle/"muodokkaammalle" :lol: Teen meinaan ite samaa :D[/size]

Vai sitäkös se olikin, kiitos tiedosta. :D

Kyllä se jalkojen asento vaikuttaa paljonkin tuossa mies päällä-asennossa. Jos jalat on miehen olkapäillä niin menee syvemmälle, tai jos on tyyny pepun alla (tuo muuten toimii, huh! :oops: ) Ja jos on jalat ihan suorana, niin on tiukempi yms.

Yksi hyvä niksi muuten on. Mä kerran suihinottaessa testasin tuota kylmän ja kuuman vaihtelua. Jääpala ensin suuhun, siitä mun mies ei tykännyt (ja voin kuvitella, koska ei se omassa toosassakaan kylmä kovin hyvältä tunnu), mutta sitten kun hörppäsin glögiä ja pidin sitä vähän aikaa suussa ja aloin hommiin, niin johan toimi :D

Snuffle
marimma
OT// [size=9]Puristat tavallaan enemmän sillon :D emätin kohoaa mun mielestä ylöspäin, "luuta vasten" tai silleen jännästi jollon se tuntuu tiukemmalle/"muodokkaammalle" :lol: Teen meinaan ite samaa :D[/size]

Vai sitäkös se olikin, kiitos tiedosta. :D

Asphyxia
Silver Feather

* Toimivaksi olen myös havainnut sellaisen kikan, että "piirtelen" poikakaverin iholle kaikenlaisia kuvioita kevyesti sormenpäillä tai kynsillä, tietenkin raapimatta!. (Parhaaseen tulokseen pääsee kuitenkin jos puolisosi on herkkä kutiamaan tai muuten vaan herkempi erilaisille kosketuksille :wink:) Taatusti saa aikaan kaikennäköisiä reaktioita, varsinkin jos aloittaa esim. rintakehästä ja siitä aina vähän kerrallaan siirtyy alemmas ja alemmas...

Tässä näitä nyt oli muutama... :D

Ei muuten toimi paremmin jos mies on herkkä kutiamaan :P Mun miestä kutittaa heti jos vähänkin hipaisen, ja pari kertaa on meinannut koko hommat mennä ihan pilalle sen takia kun se alkaa nauraaräkkättämään :D
Mä tykkäisin pussailla sitä jokapaikasta, suudella kaulaa ja nännejä ja kaikkea, mutta heti jos menen suuni kanssa lähellekin sen nänniä tai kaulaa, niin sitä alkaa jo valmiiksi kutittamaan eikä siinä mitään tule.

Mun miehellä ei oikeastaan ole mitään "erikois"juttuja mistä se pitää. Palleja jos hiplaa panon aikana, niin se ei yleensä halua, koska ei halua tulla vielä (niitä hiplaamalla kun tosiaan laukeaa aika samantien :D). Suurimmat kiksit se saa siitä kun mä saan orgasmin. Vaikka oltaisi jossain asennossa mikä sen mielestä ei juurikaan tunnu miltään, niin kun se huomaa että mä olen tulossa, niin se kiihottuu siitä niin paljon että saa itsekin. Samanaikaset orgasmit onkin ihan mahtavia, kun kumpikin sykkii :P

Ihan yleisenä vinkkinä sellainen minkä suurin osa varmaan jo tietääkin, eli kun ottaa vaikka suihin, tai hiplailee esileikin aikana, niin kassien alla siellä välilihassa on miehillä herkkä kohta (johon tosin pitää osata koskea oikein, muuten se sattuu), ja tuossa terskan ja esinahan välissä se jänne on tosi herkkä myös. Mä yleensä suihinottaessa välillä nuolen sitä jännettä vähän aikaa, ja sitten taas jatkan kunnolla.

k87

^täytyy siis kokeilla samaa ;)

mulla on lähetyssaarnaajassa semmonen, että kiedon omat jalkani miehen jalkojen ympärille. myös miehen puristaminen omilla jaloilla on kuulemma kiihottavaa ko. asennossa :D

ja semmonen asento, että nainen on päällä, mut naama miehestä poispäin on kans ihan huippu!

marimma
Snuffle
En tiedä mikä siinä on ideana, mutta ollessani alla polvet koukussa käännän joskus toista polvea mahdollisimman kauas ulospäin. (Alaspäin kohti sänkyä siis) Mies saa siitä aivan älyttömät kiksit. :shock: Mahtaako tuntua jotenkin eriltä, vai olisikohan ihan vain esteettinen seikka.. Vaikea sanoa. :D

xaz

En kyl osaa sanoa yhtään teinkö muka jotain erikoistaki, omasta mielestäni vain hivelin sormilla toisen käsivartta ylös alas. Välillä neljällä sormella (ilman peukaloa) ja välillä vähensin sormia, siis tavallaan mun sormet meni niinku oisin haronu jotain kasaan :lol: kauheen vaikee selittää, mut kuitenki, se kuulemma sai koko käsivarren tuntumaan ku se ois ollu liekeissä, ja se tuntu hyvälle.

:-k

^eeyore^

Meillä toimii ainakin mynthon pastillit.. :wink: otan extra väkeviä noin 2-4 suuhuni ja imeskelen vähän aikaa. Sen jälkeen annan ne miehelleni ja alotan suuhommat miehen alapäässä. Jo menee mies villiksi, ja on kuvaillutkin sen minulle ihan taivaallisena nautintona, kun ensin tulee ihan jää kylmä tunne ja kun ilmaa pääsee väliin tulee ihan polttava tunne. :P

Silver Feather

Hmm.. Nämä eivät ole pelkästään seksiin liittyviä niksejä vaan myös sellaisia joiden olen huomannut toimivan myös yksinään saamaan miehen hulluksi.. :D

* Yksi toimivaksi havaittu keino, on aina välillä hipaista miehen herkimpiä alueita (tosin riippuu vähän miehestä mitä nämä paikat ovat) "vahingossa"/ohimennen :wink:

* Anna kumppanillesi kunnon hieronta, jota ryydität pusuilla (omaan poikakaveriin toimii kuin häkä)

* Tai vaihtoehtoisesti kokovartalopusuhoito, elikkäs annat vain pusuja pitkin hänen kroppaansa joko järjestelmällisesti edeten tai ihan satunnaisessa järjestyksessä..välillä vain kevyin hipasuin ja välillä ihan kunnon pusuin.. Toimii!

* Toimivaksi olen myös havainnut sellaisen kikan, että "piirtelen" poikakaverin iholle kaikenlaisia kuvioita kevyesti sormenpäillä tai kynsillä, tietenkin raapimatta!. (Parhaaseen tulokseen pääsee kuitenkin jos puolisosi on herkkä kutiamaan tai muuten vaan herkempi erilaisille kosketuksille :wink:) Taatusti saa aikaan kaikennäköisiä reaktioita, varsinkin jos aloittaa esim. rintakehästä ja siitä aina vähän kerrallaan siirtyy alemmas ja alemmas...

Tässä näitä nyt oli muutama... :D

Cinderella92
örmelö
njaa njaa...voi sitä tehä joskus ihan vaan toisen mieliks (:(:

92? Oletko 15? Ja jos josku 15 tai 16 vee poika haluaa seksiä niin voin kuvitella miten se vain työntelee sormiaan edes takas, ei kai se hyvältä tunnukkaan. Ja IKINÄ EI sitä tehdä vain kenenkään toisen mieliksi. Vaan myös oman itsensä mieliksi. Maailma on miehiä täynnä, jos yks haluaa vain seksiä, niin seuraava ei halua.[/quote]

öö..en oo ollu kenenkään 15-16v. pojan kaa :d ..edelleenki se tyyppi oli 27v. :D ..mut ei se silti tuntunu hyvältä,vaan sattu ihan prkleesti... ehkä se onki totta että en ollu valmis ja niin,mut se on seksiä vaan..ja mun mielestä eka kerta on ylikorostettu,mun mielestä ekan kerran ei tarvii olla mikään unohtumaton..ihan sama onko eka vai toka kerta :D

örmelö

Lainaus:

92? Oletko 15? Ja jos josku 15 tai 16 vee poika haluaa seksiä niin voin kuvitella miten se vain työntelee sormiaan edes takas, ei kai se hyvältä tunnukkaan. Ja IKINÄ EI sitä tehdä vain kenenkään toisen mieliksi. Vaan myös oman itsensä mieliksi. Maailma on miehiä täynnä, jos yks haluaa vain seksiä, niin seuraava ei halua.

Cinderella92
marimma
Cinderella92
nojoo...oltiin kaverin kaa silleen et "argh,niin ärsyttävää,ku ne tekee sitä kokoajan"..musta se oli ihan kauheet...ja täytyy sanoo et koko seksi sattu ihan vitústi ja en saanu kyl mitään kiksejä ://

OT// Siksi oliskin suotavaa odottaa seksiä siihen asti että osaa pyytää ja vaatia tiettyjä seikkoja, kuten kaunista kohtelua tai että osaa neuvoa, ohjata ja että tullaan kuulluksi.

Nyt sit palataan tästä aiheesta johonkin aikasemmista ketjuista, nää ei kuulu tänne

marimma
Cinderella92
nojoo...oltiin kaverin kaa silleen et "argh,niin ärsyttävää,ku ne tekee sitä kokoajan"..musta se oli ihan kauheet...ja täytyy sanoo et koko seksi sattu ihan vitústi ja en saanu kyl mitään kiksejä ://

OT// Siksi oliskin suotavaa odottaa seksiä siihen asti että osaa pyytää ja vaatia tiettyjä seikkoja, kuten kaunista kohtelua tai että osaa neuvoa, ohjata ja että tullaan kuulluksi.

Nyt sit palataan tästä aiheesta johonkin aikasemmista ketjuista, nää ei kuulu tänne

Cinderella92
marimma
Sormettaminen on parasta :) Ekakertalaisilla se varmaan saattaa sattua, jos ei oo koskaan puuhaillu millään esineillä mitään :roll:

Niksejä. mm. Pitäkää välillä hauskaa ja tehkää joskus jotain toisillenne eri tavalla :)

Rasberry

Lainaus:
Niksejä. mm. Pitäkää välillä hauskaa ja tehkää joskus jotain toisillenne eri tavalla

Jep, aina ei sängyssä tarvitse seksin aikana harrastaa pelkkää yhdyntää :wink: leikittely on mukavaa.
Meillä alkaa mies ainakin villiksi jos esim. päällä istuessani (jos mieskin istuu) painan hänen olkapäitään sohvaa vasten, tai pidän käsistä kiinni. Eli olen siis vallassa. Huomaa kyllä ilmeestä että nyt meni kohdilleen :wink:

marimma

Sormettaminen on parasta :) Ekakertalaisilla se varmaan saattaa sattua, jos ei oo koskaan puuhaillu millään esineillä mitään :roll:

Niksejä. mm. Pitäkää välillä hauskaa ja tehkää joskus jotain toisillenne eri tavalla :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat