Liian lihava harrastamaan seksiä? - Seksi

läskiprinsessa

Mun kysymys onkin jo otsikossa: onko mahdollista, että olemme poikakaverini kanssa liian lihavia seksiin? Harrastamme kyllä seksiä usein, mutta tilanne on se, että hän on tosi "mahakas", ja mulla taas on todella paksut reidet. Tuntuu, että se saa survoa kamalasti sitä elintään sisään, ja se taitaa ihan nauttiakin, mutta mun täytyy aina levittää reisiäni niin valtavasti, että luulen, että repeen haaroista, ja usein nivuset on seksin jälkeen aivan sairaan kipeänä. Minulla on myös tosi suuri takamus, joten erilaisten asentojen kokeileminen ei auta oikeastaan mitään. Takaapäin tosi hankala, ellei mahdoton päästä sisään.

Olemme molemmat laihduttaneet useaan otteeseen, mutta meillä on syömishäiriöitä, jotka laihduttaessamme sitten johtavat anoreksiaan ja sairaalaan. En haluaisi enää pelleillä sillä asialla, mutta toivoisin silti, että seksi onnistuisi.

Olemme kokeilleet kaikkea: alla, päällä, takaa ja edestä. Kenelläkään samoja ongelmia, tai ootteko kuulleet, että jollakin ois samoja ongelmia?

Kommentit (7)

agentti

Älä "laihduta" vaan muuta elämäntapaa!
Ala liikkumaan (kävele joka paikkaan, jos matkaa on alle 15km) ja jätä huonot ruuat pois ja silloin kun herkuttelet, niin älä herkuttele liikaa ja muista tasapainottaa se seuraavana päivänä!
Juot pari litraa vettä päivässä.
Ja jos on taipumusta syömishäiriöihin, niin heti paikalla lääkärin puheille ja kerrot, että läskit on seksin tiellä ja ne aiheuttaa sulle kipua ja, että haluat sen takia laihtua... Kyllä lääkäri auttaa ruokavalion kanssa ja voitta sopia esim. punnituksista, että lääkäri pystyy seuraamaan, ettei laihdutuksesta tule vaarallista.

Ei kannata miettiä tapoja, joilla voi harrastaa seksiä läskien kanssa, vaan tapoja päästä läskeistä eroon, että voi harrastaa seksiä kivutta ja ilman vippaskonsteja! :)

agentti

Ja tuosta elämäntapojen muuttamisesta...
Itse juuri päätin tehdä sen ja hyvin on mennyt (pari viikkoa). Vaikka en olekaan paljoa ylipainoinen, niin haluan olla terveempi (PCO:hon auttaa laihduttaminen) ja kauniimpi!
Se on vaikeaa ja laihtuminen saattaa kestää vuosia, mutta mieti miten ihanalta se sitten tuntuu, kun voi paneskella ja rakastella ja nussia niin paljon kuin huvittaa, ilman, että siitä seuraa kipuja tms. :)

Lumi~

kannattaa myös miettiä mitä muita tapoja olisi tyydyttää toista seksuaalisesti kuin tuo yhdyntä.. näin voitte pitää yhdessä kivaa nyt kun laihtumista ei vielä ole tapahtunut..

napitin

Venytteletkö? Jos alat venytellä reisiä ja nivusia, niin sekin vois jo auttaa. Venyttelemällä tuloksia saa nopeemmin, kun odottamalla pienentymistä, joten siinä vois olla yksi tilapäinen helpotus.

kikkilä

"Olemme molemmat laihduttaneet useaan otteeseen, mutta meillä on syömishäiriöitä, jotka laihduttaessamme sitten johtavat anoreksiaan ja sairaalaan."

Hmm. Jäi hieman epäselväksi. Mikä on semmoinen "syömishäiriö" että vaihtoehdot ovat joko a) hirveä sotanorsu tai b) anorektikko?

Ei muuta kuin elämäntavat syyniin ja rohkeasti vain kuntosalille/lenkille, niin niistä läskeistä pääsee parhaiten eroon. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat