Nymfomaani? - Seksi

Vivian

Joopa joo..seksiä pitäis saada ja monta kertaa päivässä..nykyään kun seurustelen niin sitä saa onneksi melkein riittävästi.
Kuitenkin jonkunasteinen pakkomielle seksiin on..erityisesti kun olen aloittanut uuden suhteen olen 3-4kk aivan mahdoton..sama on toistunut jo nelisen kertaa.
Sinkkuna olikin hankalampaa kun yhdenillanjuttuja kokeiltuani niistä jäi jotenkin paha maku suuhun.
Vaikka nyt saankin seksiä aamuin illoin aina kun tapaan poikaystävääni siltikin harrastan sitä itsekseni joka päivä kerran tai kaksi. Tai siis niinä päivinä kun en tapaa poikaystävääni. Jonkun asteinen riippuvuus siis seksiin ja itsetyydytykseen mulla on. Onneksi tämä ei kuitenkaan ilmene intoa vaihtaa kumppania.
Olisi kiva kuulla onko täällä palstalla nymfomaanisiskoja..? ;)

Sivut

Kommentit (79)

figaro

Minä olin vielä aiemmin samanlainen.. :) Tässä se on vain suhteen edetessä laantunut tuokin puoli. Tiedä häntä mistä johtuu :(

Tosin nyt tekis mieli :D

jessi

sama juttu...mutta kyllä mä ilmanki miestä pärjäisin vähän aikaa :P pitäs kyl sitte ite hommailla. ja hommailen iteki suht usein vaikka saisinki (ja saankin :D) miestä joka päivä..

N1989

mun poikaystävä on nymfomaani... tai ainakin oli nyt se on jotenkin rauhottunut. nyt vaan mun on alkanut tehdä mieli aamulla, päivällä ja pari kertaa illalla...

figaro

En tiedä onko joku hormonipistos iskenyt tähän naiseen.. Nyt tuntuu, että koko ajan mahanpohjasta kourii ja halut on pinnassa. Omituista :shock: Ei ole nimittäin tällaista ollut aikoihin :roll:

tessa

Minä myönnän. Mieli tekee koko ajan. Tosin viime lauantaina sain jopa triplasti, mutta silti sunnuntaina teki mieli lisää. Onkohan tää ihan normaalia? :D

tessa

No ehkäpä mullakin halut sitten vähenisi kun just olen pillerit aloittanut. Jos vaikka enää haluttaisi sovinnaisesti kolme kertaa viikossa eikä joka kerta kun nään mieheni :D

annak

Yleensä sanotaan, että lapsi on terve kun se leikkii. Samaa toteasin itse naisesta, se on terve kun sillä on haluja =)
Itsekin olen monesti miettinyt, että olenko ihan terve kun haluan seksiä joka päivä ja mielummin useimmin, mutta se on vain niin hauskaa yksinkertaisesti , että turha sitä on itseltään kieltää...

Meisy

Minulla oli siitä hyvä asia,kun aloitin e-pillerit,niin söin jo silloin mielialalääkkeitä,niin pillerit eivät vaikuttaneet mielialaani :P Eikä haluihini. Aina olen ollut erittäin seksistä pitävä henkilö,sinkkuna tai varattuna,niin panettaa vaan niin perkeleesti :lol:

Miffy

Mä taas olen (ainakin tällä hetkellä) aika vähään tyytyvä. Tähän voi varmasti löytää tänhetkisestä henkisestä tilastani monia syitä. Mutta mitäs siitä toisaalta, koska mulla ei kyllä olisi aikaakaan harrastaa seksiä kovin montaa kertaa viikossa... :(

lilium

Kuulostat ihan minulta :))

Saattaa tulla tämmösiä tilanteita että ollaan vaikka kolme tai neljä kertaa samana päivänä harrastettu seksiä ja olen saanut 10 orgasmia, poikaystävä on ihan poikki eikä enää jaksa tehdä mitään. sitten illalla kysyn poikaystävältä että "haittaako sua jos mä masturboin?" :D

mulla on pakkomielle seksiin. saatan esimerkiksi harmistua tosi pahasti jos en saa =( se on kyllä tavallaan ongelmakin. poikaystävä pari kertaa huomauttanut että ei suhteessa ole kyse pelkästä seksistä, ja ettei hän ole pelkkä seksiväline tai ettei rakkaus ole vaan seksiä... kyllä minä sen tiedän ja häntä rakastan, eikä hän ole pelkkä seksiväline, mutta kun silti tekee mieli :((

sinkkuna oli aina näitä vakipanoja joille voi soittaa kun oli puutteessa :D nykyisin se on vain tuosta yhdestä kiinni, mutta kyllähän sitä seksiä saa enemmän ja onhan se paljon mukavampaa :) tämä on siis pisin suhteeni, edelliset ovat olleet todella lyhyitä (kaikki alle kuukauden).

Sannu

Joo-o miul on kyl sama juttu, seksiä tekee mieli joka päivä ja kyl miusta kans huomaa jollon en ole saanu, kaverit tietää kyl millon en ole saanu kun olen jotenkin äkäinen ja ahistunu. Vaik yleensä saan melkein joka päivä (menkkojen aikaan sitä ei ole tullu harrastettua). Ei pysty jotenkin illasta nukkua rauhassa jos ei ole harrastanu seksiä! :) Ja jos poikakaveri ei ole "likellä" eli kun olen kotona niin yleensä joudun itsetyydyttämään kun halut on aina niin "kovat"...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat