Miehelle eka kerta - Seksi

AnnaManna

Pitää nyt tässä ilmoittaa, että päästiin tähän seksi vaiheeseen viikonloppuna. Ja kaikki meni tosi hyvin :D Ajattelin ensin, että ei mentäis vielä itse akti vaiheeseen, mutta eipä siinä parin tunnin lämmittelyn jälkeen enää pidellyt mikään.

Siis aivan parasta oli se, kun tämä mun mies pyysi saada tutustua paikkoihin ja SEKÖS oli nautinnollista! Sanoin vain, että aivan rauhassa ja NIIN paljon kuin haluat :wink: Siis ajatelkaa tarkemmin: toinen hellästi ja varovasti tutustuu jo valmiiksi kuumiin paikkoihin. Just sillä asenteella ihan kuin jalkovälissä olis jotakin särkyvää. Ja hän jopa katsoi minne koski, eli tais olla silmänruokaakin. Hetki oli jotenkin niin hellyttävällä tavalla söpönen!

Muistelen hyvin lämmöllä tätä herkkää hetkeä :D Ja odottelen seuraavaa kertaa. Miehen kommentti : Tätä pitää harjoitella lisää :wink: Minä: ou jees, sano vain milloin! heh..

Sivut

Kommentit (33)

kampela

Tein vahingossa uuden topicin, kun en tätä huomannut, siirrän sen siis tähän.
Olen jotenkin onnistunut ajautumaan epämääräiseen seurustelusuhteen aloitteluun pojan kanssa, joka ei ole ollut kenekään tytön kanssa missään pussailua fyysisemmässä kontaktissa. Tämä tilanne kammottaa minua, sillä tiedän että tässä ollaan koko ajan etenemässä sinne seksiin päin, ja jostain syystä minua hirvittää ajatus olla pojan ensimmäinen.Poika on vähän ujo asian suhteen, ja vaikka sanoo, että haluaa minua, ei koskaan tee aloitetta seksiin, vaikka ilmeisesti haluaisi.Minusta taas tuntuu epämukavlta tehdä aloite, ja jotenkin olen aikaisemmissa suhteissa tottunut siihen, että poika on hieman aktiivisempi osapuoli.
Ja entäs sitten, jos sinne seksiin päästään? Entä jos seksi, ja minä, onkin pojalle pettymys ja hän saa jotain pysyviä traumoja? No okei, ehkä vähän liioittelua, mutta kuitenkin. Seksi ei koskaan ennen ole minulle mikään ongelma, mutta nyt minulla on jostain syystä kamalat suorituspaineet. Selvennykseksi, jos se nyt mitään auttaa, poika 20 ja minä 19.
Onko joku ollut samankaltaisessa tilanteessa, ja selvinnyt siitä jotenkin kunnialla läpi? Hyviä neuvoja? Hermoilenko ihan turhaan?

AnnaManna

Törmäsin sitten mieheen, jolla on vielä poikuus tallella...

Me ollaan oltu kavereita tähän saakka, kunnes juhannuksen aikaan lempi roihahti ihan sitten tosissaan. (en tiedä kuulostaako tyhmälle) mutta ihmettelin jo miks mies (21v) ei ole kiinnostunut menemään hellimistä/silittelyä pidemmälle. Itse kun siinä jo hyvinkin kuumana kävin :oops:

Nooh, hän sitten jollakin aikaa kertoi, että tämä olisi hänelle ensimmäinen kerta. Mitään ei sitten tosiaan tehty, kai mentiin molemmat niin paniikkiin.

Olen itse suhteellisen kokenut ja asia (poikuus) kävi jontenkin ahdistamaan. Kai se itekkin miettii mitä mä ajattelen..Ja nyt vaan mietin, että mistä aloittaa. En kuitenkaan haluisi, että sille jäis huono fiilis ekasta kerrasta. Ja entäs, jos tylsistyn tilanteeseen?? Oikeestaan se pelottaa ihan eniten=/ Hän on kuitenkin muuten todella hellä, joten ei kai siitä mitään räpeltäjää tulekaan.

aerly

Meillä oli myös tuo sama tilanne, että itse olin jo "kokeneempi". Tosiaan meillä vielä niin että minä annoin pojalle ensimmäiset suudelmatkin ^__^

Hän oli kyllä niin hyvin jutussa mukana vaikka minä jännitin välillä että en kai vain painosta liikaa yhdyntään, mutta taas kerran meidän suhteen mahtava kommunikointi pelasti, ja tilanne hoitui kun siitä puhuttiin etukäteen moneen kertaan ja sitten kun itse aktiin siirryttiin ei poikakaan ollut aivan älyttömän jännittynyt.
Nyt myöhemmin moneen kertaan lausunut kiitollisuuensa siitä että mie otin ohjat käsiini ihan alusta asti siinä seksiasiassa ^^
Ja pikkuhiljaa ne sitten tasaantuu siitä sitten ne voimasuhteet.
Hienointa on kasvaa ja oppia toisen kanssa <3

taki

Loistava tilaisuus! Pääset alusta asti näyttämään miten naista miellytetään. Parissa kuukaudessa saat koulutettua siitä kunnon orin :wink:

korpikaisla

Epäilenpä, että sun on vaan petipuuhissa otettava ohjat omiin käsiisi jos meinaat neitsytpojalta lähitulevaisuudessa saada :lol: Viettele se niin kuin toivoisit itsesi vieteltävän. Hellästi mutta määrätietoisesti :wink: Kyllä se siitä hoituu kun kerran itselläsi on kokemusta. Turha jäädä odottelemaan että poika rohkaistuu tekemään aloitteen - joutuisit luultavasti odottelemaan pari kuukautta :roll:

Lintu

Kyllä se varmasti siitä etenee, kun ajan kanssa katselette ja harjoittelette. On kai jotenkin epävarmempi olo itsellä, jos toinen ei ota ohjia käsiin, eikä voi saada sitä kautta rohkeutta itselleen...se on yllättävää, kuinka eri tilanteissa voi olla ihan eri tavalla rohkea ja kuinka paljon se toinen siihen voikaan vaikuttaa..

liaani

Sokeri,
kyllä minustakin on hienoa, että mies odottaa sitä oikeaa, ennenkuin hyppää sänkyyn, mutta kun en ole sellaisiin ennen törmännyt :D

Sokeri
liaani
.Tuntuu vaan jotenkin hassulta, että parikymppinen mies ei koskaan ole seksiä harrastanut

on tässä maailmassa tärkeämpiäkin asioita kuin päästä äkkiä pukille. Minusta se on vain hienoa, ettei sorru kaikenmaailman houkutuksiin ja hypi sänkyyn että pääsee eroon "puhtoisuudestaan". :)

ihan lähipiiristä tiedän muun muassa sellaiset miehet, jotka menettivät neitsyytensä 24vuotiaana, 22vuotiaana ja 20vuotiaana. Sekä tietysti oma mieheni myös 20vuotiaana, kuten minä itse silloin samaan aikaan hänen kanssaan, ollessani 19-v. Luetuilluista miehistä kaksi ensimmäistä tänä päivänä perheen isiä, upeita sellaisia. 8)

Gizella
kampela
Onko joku ollut samankaltaisessa tilanteessa, ja selvinnyt siitä jotenkin kunnialla läpi? Hyviä neuvoja? Hermoilenko ihan turhaan?

Samankaltaisessa tilanteessa olin tuossa keväällä (paitsi että ikää meillä vuosi enemmän kuin teikäläisillä :roll: ), ja hyvinhän siitä selvittiin. Vaikken itse ole mikään rohkea, niin poika oli vielä ujompi, eikä se nyt ainakaan helpottanut asiaa :roll: No, ei kai siinä muu auttanut kuin puhuminen. Pojalla oli tosi paha mieli kun pelkäsi jo etukäteen olevansa niin huono ettei mulle kelpais :schock: Tehtiin siinä sellanen sopimus, ettei tehdä mitään ennenkuin hän "uskaltaa". Meni siinä sitten noin kuukauden verran ennenkuin se mitään sanoi, mutta vaikka itseäni olisi kuinka haluttanut niin pidin suuni kiinni :) Suuseksiä kyllä harrastettiin, mutta varsinainen yhdyntä oli pojalle se huolen ja pelonaihe. Pelkäsin ekan kerran olevan jotain hirveetä sähläämistä ja että pojalle jäisi kamala fiilis, mutta hyvin se meni kun kummatkin yritti kovalla itseluottamuksella ;) Ja aiheen ohi mainittakoon, etten ollut parempaa seksiä ikänäni saanut! Tuon kanssa on seksi kyllä muutenkin luistanut ( :lol: ) paremmin kuin yhdenkään aiemman partnerin kanssa, ehkäpä juuri siksi kun sitä piti itse mennä "ensikertalaisen tasolle". Sitä on vähän niinkuin opeteltu homma uudestaan ;)

marimma
aerly
Hän oli kyllä niin hyvin jutussa mukana vaikka minä jännitin välillä että en kai vain painosta liikaa yhdyntään

....

Nyt myöhemmin moneen kertaan lausunut kiitollisuuensa siitä että mie otin ohjat käsiini ihan alusta asti siinä seksiasiassa

meilläkin kävi näin. Minä olin se hieman kokeneempi ja poika sitten vielä neitsyt. koko ajan olin hermona siitä että jos sille nyt jää paha fiilis tästä ekasta kerrasta ja jos nyt sitten se ei onnistukkaan niin että saisin hyvän muiston tai jos joku menee jotenkin väärin tms. Huomasin että se olin ainostaan minä joka näitä ajatteli. Poika tosin sanoi olevansa valmis, mutta juuri kuten aerly sanoi, tuntu että painosti liikaa, vaikkei sitä tehnytkään.

Tämän aktin jälkeen poika sanoi sitten että ehkä oli helpompi näin kun naisella oli jo vähän kokemusta, kuin se että molemmat olisi olleet kokemattomia. Eli ilmeisen hieno muisto tästä jäi :) yhtä hymyä oltiin molemmat eikä yhtään katumusta pojan puolelta tullut.

no minä sen vähän kaduin, kun tuntu että liian aikasin mentiin sänkyyn pojan kantilta ajateltuna, mutta sitähän se aina on. ikinä ei ole 100%.sen varma mistään :)

Mistake

Heh mä oon kerran vieny yhelt pojalt neitsyyden puskassa...kännissä, siitä paljastui jatkossa aika ori xD mut se kenelle mä neitsyyteni menitin oli toivoton sähläri :o

liaani

Jep, meilläkin tuollainen tilanne. Tosin suhde on vasta aika uusi ja hyvin epävarma juttu, joten seksi ei ihan vielä ole ajankohtaista.Tuntuu vaan jotenkin hassulta, että parikymppinen mies ei koskaan ole seksiä harrastanut. Tietysti onhan se imartelevaa, jos minä nyt sitten olen "se oikea".
Olisi muuten hauska kuulla miespuolisen henkilön mielipidettä asiasta.

the-girl-next-door

minunkin poikaystävä oli vielä neitsyt kun aloimme seurustelemaan ja vaikken minäkään ollut mikään maailman kokenein, oli seksikumppaneita pari takana päin. Tämä ei tullut yllätyksenä sillä tiesin ettei hänellä ollut vakavampia suhteita ollut eivätkä yhden illan jututkaan oikein olleet hänen tyyliään.

Eka kerrasta emme varsinaisesti ole hirveästi puhuneet jälki käteen mutta hyvä olo jäi molemmin puolin. Ei minun puoleltani mitään maata järisyttävää sillä se oli nopeasti ohi mutta tärkeää tietenkin sikäli että siinä mentiin ihan uudenlaiselle suhteen ja luottamuksen tasolle.

Tästä tapahtumasta on nyt melko tarkalleen vuosi ja vuodessa tapahtunut kehitys on ollut mahtavaa molemmin puolin. Seksistä on tullut luonnollinen osa arkea. Vaihtelevaa ja antoisaa ja niin.. läheistä.

Oij.. olisipa kulta täällä nyt! Haluaisin ottaa eka kerran uusiksi :wink:

Chocolat

Eikös ole juuri ihanaa ;) Saat 'kouluttaa' hänestä haluamasi laisen koska tällä ei ole kokemusta ja saat heti alusta saakka kerrottua mikä sinua miellyttää :) Nauti vain ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat