Yhden illan jutut - Seksi

Neko

Ihan virkistäviä sinkuille, ainakin hauska muistella jälkeenpäin. :roll: Hyviä puolia yhdenillanjutuissa on se että saa vähän purkaa tunteitaan, ja minusta on aivan mainiota että miestä ei enää tarvitse nähdä illan jälkeen. Huonoa tietenkin on taudit ja kuten Mariel sanoikin naiset saavat helposti ***** leima. Ja tietenkin se että siitä kuitenkin puuttuu se läheisyyden tunne.

Ja voihan sitä yhdenillanjuttua jatkaakin, ainakin miehen varustus on tarkistettu. :wink: (Juu, kuulostaa hieman kamalalta)

Sivut

Kommentit (42)

Manteli

eivät ole sitä mitä etsin, mutta ei niissä mitään vikaa ole.

kyllä se yleensä on virkistävää viihdettä, ainakin kun on sinkku! ja varsinkin jos se on ollut hyvää seksiä. huonon seksin jälkeen tulee morkkis kun on sitten vähän sellanen olo että mies vaan tyydytti itseään tms :S hyviä puoliahan siinä tietysti on että sinkkunainenkin saa välillä seksiä :) huono puoli on ehdottomasti se pelko että entä jos silla olikin jotain tauteja jne.

Mi

Eivät ole todellakaan sitä mitä etsin ja haluan, mutta ei nissä yhtään mitään vikaakaan ole. :D

On niitä muutaman kerran tullut harrastettua. Kun seksissä ei ole tunteita mukana ei se myöskään niin hyvältä tunnu, mutta saapahan pahimmat himot tyydytettyä ja näin sinkulle yhden yön jutut on oikeastaan ainoa keino saadan seksiä jonkun toisen kanssa. :)

xaz

Kyllä ne jättää tyhjän olon.

Mulla on ollu muutama yhden illan juttu, ja vaikka se tuntu oikeelle ja hyvälle siinä vaiheessa ku touhuissa oltiin, niin ei niistä loppupeleissä jääny ku p_ska maku suuhun. Ne oli kuitenki merkityksetöntä seksiä, ja mun mielestä seksistä puuttuu oleellinen osa jos siinä ei oo tunnetta mukana.
Onhan se kiva päästä irrotteleen jos takana on pidempiki "kuivakausi" mut.. niin. Eipä siittä paljoa jää käteen.

gollum

Eivät mitä etsin mutta ei vikaa. Oon suhteessa, enkä usko että muutenkaan ois mulle, kun oon omalla kohdalla yhdistäny aina vakavaan suhteeseen seksin. Ei niissä vikaa oo jos haluaa harrastaa, ja enpä mäkään voi sanoo varmaks etten tykkäis ku en oo kokeillu... :)

SunLion

Olen ehkä tylsä, mutta pelkään tauteja sen verran että en ole kiinnostunut yhdenillanjutuista. Kondomi voi aina lähteä paikaltaan ja suuseksikin on melkoilailla poissuljettu vaihtoehto ellei halua käyttää siihenkin suojaa. Mahdollisuus raskaudesta (mikään ehkäisykeino ei ole satavarma) myös häiritsisi. Seksissä pitää olla musta tunnetta mukana.

Pirpana

Jättävät tyhjän olon.

Olen saanut niistä tarpeekseni. En halua enää tuntea olevani jollekkin baarista bongatulle kuvatukselle "vain joku puolituntematon hoito". Sitä ei ehkä heti tiedosta mutta ajan mittaan se syö itseluottamusta vaikka aluksi asia on päinvastoin. Tottakai niitä piti kokeilla mutta olen tainnut jo nähdä mitä se on ja mitä ne antavat - tyhjän olon.

JJEMMY

Mielestäni niissä ei ole mitään pahaa/väärää jos kumpikin osapuoli tietää missä mennään ja ehkäisy on kunnossa.

Itellä ei ole kokemusta mutta ehtiihän tässä ;)

Yummy

Kaksi yhden illan juttua on takana, tosin saman henkilön kanssa. Ehkäisy oli kunnossa ja molemmat selvinpäin. Ei siis mitään aihetta morkkikselle.
Yhden illan jutut tuovat virkistystä sinkulle eikä niissä mitään väärää ole. Voisin niitä myöhemminkin elämässä harrastaa, mutta nyt on oma kulta kainalossa. :)

k87

eivät ole sitä mitä etsin, mutta ei niissä mitään vikaa ole.

oon harrastanu pari kertaa. ihan ok, jos molemmat on aikuisia ja vapaita ja ehkäsy on kunnossa.

minnaX

Seurustelen vakituisesti, enkä kaipaa mitään yhden illan juttuja.
Joskus tuli harratettua silloin tällöin, enkä ole niitä katunut missään vaiheessa, mutta ei ole kyllä ikäväkään....

Minusta jokaisen oma asia kenen kanssa haluaa seksiä harrastaa ja kuinka kauan...

marimma

Virkistäviähän ne varmaan on :)
Jokaisella on tarpeensa, joten miksei niitä tarpeita saisi täyttää jos siihen on mahdollisuus? Meijät on kuitenkin luotu seksuaalisiks olennoiks :)

Toimitus

Miltä tuntuu, kun seksisuhde kestää vain yhden yön? Onko se virkistävää viihdettä, vai tuleeko jälkikäteen morkkis? Mitä hyviä ja huonoja puolia yhden illan jutuissa on? Kerro, mitä mieltä sinä olet asiasta. Me teemme aiheesta jutun Cosmopolitanin joulukuun numeroon. Käsittelemme vastauksia anonyymisti. Liitäthän vastaukseesi sähköpostiosoitteesi.

teargas

Tällä hetkellä olen varattu, joten ei kyllä kiinnosta.

Silloin kun vielä sinkkuilin niin tulihan näitä harrasteltua. Onneksi ei ole mitään kovin traumaattisia tapauksia tullut vastaan.

Reza

vastasin että: jättää tyhjän olon.

koska seuraavana aamuna/häppeningin päätyttyä, tulee sellainen olo että tässäkö tämä nyt oli, vaikka olisikin saanutkin kaiken haluamansa ja ei etsinytkään yhtään pidempää kuin yhden illan juttua. ja se hiukan ahdistaa kun tietää (yleensä) että mies haluaa pelkkää seksiä, niin se tunne on ahdistava. VAIKKA itse etsii ja haluaa juuri samaa...jännää

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat