valot päällä vai pimeässä? - Seksi

taotao83

Vastasin, et jotain muuta. Mulle käy periaatteessa ihan missä valaistuksessa vaan. Oli sit pimeää tai valoisaa.

Sivut

Kommentit (65)

MiuMiu*

Jos sekstataan illalla niin pimeässä, koska se tapahtuu yleensä nukkumaan laitettaessa. Jos taas päivällä niin mitäpä noita valoja turhaan sammuttelemaan. Makkarissa on kyllä tällä hetkellä sininen lamppu, mutta harvemmin siellä tulee edes valoja pidettyä päällä, joskus olkkarissa tv käy tunnelmavalaistuksesta :D

Jzzu

Vastasin "jotain muuta" sillä vaihtelu kivaa tämänkin asian suhteen: joskus kiva valot päällä että näkee rakkaan, joskus ihan pimeässä että ainut aisti millä aistii on tunto ja joskus hämäräkin jees. :)

Zuzannah

Eli siis onko makkarissanne valot päällä kun harrastatte seksiä? Itse haluan olla pimeessä mieluummin, en tiedä miksi. Mitä mieltä muut ovat?

Deep

Kaikki käy, pimeässä, valoisassa, hämärässä... Aina yhtä kivaa. Tosin edes vähän valoa on sinänsä mukava olla, että näkee paremmin miehen ilmeet.

Annie the Pooh
Asphyxia
Jimmy KImmel

Yleisin seksi taitaa hoitua tunnelmavalaistuksella, joka muodostuu TV:n antamasta valosta. Äänet on yleensä pois päältä. Telkkari antaa juuri sopivasti valoa, vielä näkee, mutta ei kuitenkaan ole mikään päivänpaiste. Itse ainakin pidän seksissä myöskin visuaalisesta kiihokkeesta (lue p*rseen ja tissien sekä erinäisten toimitusten katselu :wink: ).

TV:stä tuleva valaistus on kyllä aika epäeroottinen :P Meillä ainakin on ihan tunnelmavalaisimet tuota varten ;)

Jos äänet on pois, niin ei se nyt niin epäeroottista ole... Huippua siinä on se, että on minusta tosi kiihottavaa, että ihan yhtäkkiä vaan rupee tekee mieli ja sitten homma johtaa toiseen ja sitten vaan äänet pois ja itse niitä ääniä tekemään... :wink: :lol:

annu

Tunnelmavalaistus mieluiten. Voisin helpommin sanoa, mikä on ehdottoman väärä valaistus:
- telkkarin kajastus, ja siellä joku idiootti tunnelmanpilaajaohjelma, kuten Salkkarit
- Pilkkopimeä on kans huono, en tykkää arvailla, mihin osun...
- Loisteputkivalot on kamalia, varsinkin sellaiset, mitä on keittiöissä tiskipöydän yläpuolella
- Kirkas auringonpaiste on myös huono, kesällä odotan mieluiten iltaa.

Muuten kaikki käy, ja toki kynttilänvalo olis kaikista romanttisin :)

Rose

vaihtelee paljon. Mieluiten kyllä tunnelma valaistuksessa. Monesti kyl on niin et pimeässä, tosin yöllä mulla on sininen ledi lamppu päällä, joka vailaisee huonetta siniseksi.

Lizzie

Vastasin tunnelmavalaistus, kynttilät on tietty hot mutta yleensä se on ihan illalla ilman valoja tai sit valot päälä. Ihan sama oikeastaan. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat