Suuseksi ja suussa lävistys - Seksi

Morgan

No ainakin CheBellassa myydään korun palloon laitettava kumi, jossa on sitten niitä kumisia ''karvoja.'' Se on kuulema yks, mistä mies saa sävärit. ;D
Ja eiköhän se ihan tavallinen pallokin jo tuo suuseksiin jotakin uutta, onhan se sentään vieraan ja omituisen tuntunen. :)

Kommentit (10)

leben

[color=red]Olen kanssa miettinyt miten kielikorua voisi suuseksin aikana hyödyntää.. Vähän huono sana valinta, mutten keksi parempaa.. ilmeisesti kielikoru aiheuttaa säväreitä vain jos se näkyy esim. nuoltaessa.. ja juuri tuo penis tickler- härpäkkä voi olla ihan jees.. :wink: Mutta jos jollain tulee mieleen joku kikka niin olisi kiva lukea ja kokeilla... :D [/color]

Reza

en mä ainakaa mitää kovin erikoisia kikkoja käytä. terskaa nuoleskellessa pyörittelen sitäki siinä ja vartta nuollessa, mutta se saattaa jäädä ikävästi "kiinni" jos se (esim.pallo) kuivahtaa ettei sylki riitä :wink:

leben
Reza
en mä ainakaa mitää kovin erikoisia kikkoja käytä. terskaa nuoleskellessa pyörittelen sitäki siinä ja vartta nuollessa, mutta se saattaa jäädä ikävästi "kiinni" jos se (esim.pallo) kuivahtaa ettei sylki riitä :wink:

[color=darkblue]Mietin mielessäni, miltä se näyttää jos se pallo jää kiinni.. Täytyy myöntää että repesin mielikuvalle... Voi mies olla että WTF!? (Vähän taidan olla väsynyt?)
8-[ :P Joo... pitänee kokeilla kunnon kuola määrän kanssa... :-k [/color]

Pennsylvania

Ei kai sitä mitenkään erityisesti hyödyntämään pysty tavoilla, joihin ei pystyisi pelkällä kielelläkin.

Mulla oli kielilävistys lähemmäs 10 vuotta, enkä usko, että sen hyödyt hirveästi haittoja korkeammalle menivät. Se, paljonko siinä tuntuu eroa koruttoman kielen kanssa, on tosi tosi vähäinen. Kaikki ei huomaa eroa ollenkaan. Edut on tosiaan ylimainostettuja. Itsestäni suuhoidot tuntuvat sujuvammiltakin nyt ilman kielikorua (vaikka siis todellakin kerkesin siihen tottua, itseasiassa otin kielilävistyksen aiemmin, ku ensimmäistä kertaa suihin), kun kielen liikkeitä ei enää ole rajoittamassa lähes kolmesenttinen tappi.

Sirpa-Kyllikki

uuuuh, mulla on hyviä muistoja kielilävistetyistä miehistä.. :wink: se voi todellakin olla kiva lisä noissa suuhommissa.

ketjun aloittajalle en osaa mitään vinkkejä tosin antaa, kun itse en oo lävistetty, mutta epäilemättä se pelkkä pallokin tuntuu myös miehistä kutkuttavalta.

smouna

Juu, kiitos vain.. :) Löysin tuon keskustelun kyllä itsekin ennen kuin aloitin tämän uuden, mutta kuten tuossa aloituksessakin sanon, sieltä ei niitä konkreettisia vinkkejä ainakaan minun silmääni osunut.. Ja niitä tässä erityisesti olisin etsimässä :) Eli miten hyödyntää kielikoruani mahdollisimman monipuolisesti suuseksissä?

smouna

Otin kielikorun pari viikkoa sitten ja nyt se on parantunut, eli päästäis vihdoin kokeilemaan.. Enpä vain tiedä miten sen tekisin! :D Selailin täällä keskusteluja, mutten löytänyt mitään konkreettisia vinkkejä siihen, miten onnistuisin aiheuttamaan ylimääräisiä säväreitä miehelleni.

Olisko jollain antaa neuvoja? Mitä kannattais tehdä? Kaikki niksit tervetulleita :wink:

camomilla

Itselläni on ollut kielilävistys melkein 5 vuotta, ja vasta nykyisen kundikaverin kanssa olen innostunut suuseksistä. Mutta en ole edes edes miettinyt että tuntuuko toi pallo jotenkin jännältä. Pitääkin kysäistä :D

smouna

Kiitos vastauksista, täytyypä käydä ostamassa tuo kyseinen kumipallo :) se näyttää hassulta, mutta jos se tuntuu miehestä hyvältä, niin mikäpä ettei..

Ollaan nyt testailtu useampaan otteeseen ja palaute on ollut positiivista.. Tosin ei se koru oikein tunnu muuten kuin nuollessa, mutta ilmeisesti jo pelkkä tieto korun olemassaolosta kutkuttaa mukavasti ;)

Muutenkin varmaan korusta saa enemmän irti kun sitä oppii käyttämään. Vielä tuntuu hieman kömpelöltä.. Edelleen vastauksia innolla odottelen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat