Äänekästä seksiä? - Seksi

olibrius

Snuffle, sinä sen keksit! Minä ainakin lauleskelen paljon ja mielelläni, nuottikorvaakin löytyy keskivertoa enemmän. Ja laulutunneilla olen käynyt! Ja siis aika hyvin hillitsen äänet (mutta ei täälläkään ihan haudanhiljaista ole). Tässäpä selitys :lol:

Sivut

Kommentit (267)

Snuffle

Tulipa mieleen tällainen teoria, että voisikohan laulutaidolla ja äänekkyydellä olla jotain tekemistä toistensa kanssa? :lol: Jos osaa laulaa, niin hallitsee varmaan sen erityisen hengitystekniikan. Luulisi että se toimisi sitten sängyssäkin niin, ettei tarvitse olla koko ajan ähkimässä. :D Itse kun olen äänekäs sängyssä, ja laulutaitoa ei ole suotu edes hiventä. En pysty edes harrastamaan seksiä suu kiinni. :P Miten teillä? Kovaa ääntä pitävät, osaatteko laulaa? Entäs hiljaisemmat? :D

kaneli

Mitäs tykkäätte seksin aikana ääntelystä (oman tai kumppanin)? Kuuluuko naapuriin saakka vai pidättekö enemmän hiljaisesta puuhastelusta? Ite tykkään sekä ite että kuunnella toisen voihkintaa. ;)

KataTheBlondi

Itse olen kovaääninen. Joskus vähän liikaakin. On pitänyt vähentää volaa kun naapurista tuli tulikiven katkuinen kirje. Ei siinä vaikka volaa oon hiljentänyt, nautinto on kasvanut ja silti ääntelen...

Miehen ääntely olis ihanaa. Kerran olen sitä ihanuutta päässyt kuulemaan nykyiseltäni. Totta on että se melkein saa tulemaan heti..

Mistake

Mä oon välillä aika kova ääninen ja kulta tykkää :D se sais kyllä ite olla vähän kova äänisempi, kuulostais kivalta ja tietäis et seki nauttii :)

Famous
agarina
Inhoan äänettömästi olemista, se aiheuttaa mulle lähinnä tukehtumisvaaran.

Mä en ymmärrä miten joku edes pystyy olemaan hiljaa! :D

agarina

Minä olen melkoisen äänekäs. Poikaystäväni on heikkona ääntelyihin; kun tietyssä tilanteessa päästän ihan tietynlaisen äänen (usein sitä itse huomaamattani), joutuu tämä tekemään kaikkensa ettei tulisi siihen paikkaan - joskus niin käykin.

Poikaystävä taas on perusäänenvoimakkuuudeltaan kohtuu hiljainen, ja siksi se onkin erityisen upeaa, kun toinen ei yhtäkkiä voikaan olla päästämättä jonkinlaista ääntä, kun minä teen jotain. Se on palkitsevaa ja sytyttävää. 8)

Inhoan äänettömästi olemista, se aiheuttaa mulle lähinnä tukehtumisvaaran.

cute

joo.. :lol: kyl mä taidan olla aika äänekäs, ja se samalla tavallaan kiihottaa jne keskittyy siihen ääntelyllä..välil kyl tuntuu et kuuluukoha naapurii -mut jännä ku sitä ei sillai ajattele, ku ei kuitenkaa tuttuja asu tossa vieres 8)

leben

[color=indigo][color=darkblue]Mä pidän just sellasta ääntä kun tuntuu. Eli jos saan kunnolla munaa niin totta kai sitä saa äännehtiä eikä vain hissutella hiljaa.. Toisinaan ei kuulu muita ääniä kun normaalit seksiin liittyvät äänet ja pientä inahtelua.. Molempi parempi. :lol: [/color] ja mieskin tietää mistä pidän kun ääni voimistuu.. ja kun tuntuu erittäin hyvältä alan kiroilemaan ja tämän tajusin vasta kun siitä minulle mainittiin.. Herra kun luuli satuttavansa.. :P [/color]

miccis

:D Hei tytöt.... :D
Äääntä vaan !!!! :D

Äinakin Mulle se on se juttu joka kertoo että muriu nauttii... nainti ilman ääntä... hmmm....joku on vialla....

mikkoA

olibrius

Poikakaverin kanssa pidetään molemmat suhteellisen hiljaista ääntä rakastelun aikana, mutta sänky pitää ihan kamalaa meteliä heti kun vauhtia ja voimaa tulee enemmän. Natisee ja kitisee. Suhteellisen uusi sänky vieläpä! Pilaa tunnelman aika tehokkaasti, kun kuulostaa siltä että se hajoaa alle ja vähintäänkin alakerran ja seinänaapurit kuulee mitä täällä harrastetaan. Mua se häiritsee, poikakaveria taas tuntuu kiihottavan entisestään..
Ollaan usein siirrytty olkkariin sohvalle, joka ei (ainakaan vielä) natise, mutta se on aina oma operaationsa. Liikaa säätöä kesken kaiken. Sängyssä olisi enemmän tilaa ja tunnelmaa.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Pitäisiköhän lähteä ostamaan uusi hiljainen sänky? Mistä semmosia löytää??

Asphyxia
egyptilaiset
Mä välillä ääntelisin, ku must tuntuu, et se jotenki rentouttaa, mut poikaystävä aina hidastaa ja kysyy "Mikä sulle tuli". Ei kovin kiihottavaa sitte enää.

Hahahaha :lol: No eipä varmaan hirveästi tee enää mieli äännellä jos toinen ihmettelee että "mikäs sua vaivaa" :D

Jaimie

Mie olen aika äänekäs sängyssä. Saatan voihkia kovaan ääneen, jos oikein hyvältä tuntuu. Varmasti monet kerrat miehen naapuri ihmetelly että mitä touhutaan :D

Tuo lauluteoria on aika mielenkiintoinen :D

Gloria

Itse en tykkää päästellä mitn erityisen kovia ääniä seksin aikana. Tietysti jonkinlaista voihkintaa tulee pakostikin mutta sellainen naapuriin kuuluva kiljuminen ei ole minun juttuni. Sama koskee poikaystävääni. Eikä meillekään kyllä naapurista ole ääniä kuulunut. Naapuri sopua parhaimmillaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat