Parhaat asennot? - Seksi

mila_

Mä tykkään lähetyssaarnaajasta silleen että mies melkein istuu omien jalkojensa päällä eli nojaa taaksepäin ja naisen täytyy nostaa lantiota pikkasen ylemmäs.Mies enemmän niinku vetää naista itteensä päin ku pelkästään työntelee..Tajusikohan tuosta mitään :D Mutta silleen saa jotenki osumaan oikeeseen paikkaa ja näkee miehen ylävartalon paremmin, ku ihan normaalisti lähetyssaarnaajassa.
Ja tottakai takaapäin on aika namia..

Sivut

Kommentit (338)

Lintu

Minustakin tuntuu hyvältä, kun penis osuu ihan pohjaan, vaikka samalla se sattuu, niin saan siitä kyllä jotain mielihyvää, uskoisin että sen seurauksena olen saanut vaginaorgasmeja..mutta on siellä myös joku kohta, johon osuminen ei tunnu hyvältä, vaan todellakin vaan sattuu. Hmm, kumma paikka tuo :wink:

kurkku

aaa, kiitos kun kerroit :DD joo on tota harrastettu mutta en oo tienny sitä nimeltä! :DD .. ei oikein toimi, jotenkin mun ajatukset lähtee johonkin muualle vaelteleen kun on selkä kultiin päin.. ;/

marimma
lanttu
Miten te naiset tette sen kun ootte päällä.. "pumppaatteko" te ite hullunlailla, kun mä oon aika kokematon ja poikis taas ei, niin meilllä se on mennyt niin että se alkaa sitten ite "pumpata"...pitäiskö minun tehdä se??? Miten? Vinkkejä? Neuvoja?

En mä ainakaan "pumppaa". Liikun edestakasin vaan siinä päällä, silleen että on ihan vähän ilmassa eli että liike sujuu paremmin ja oikeastaan teen sellasta pyörivää liikettä. Eli ylös, eteen, alas, taakse, ylös, eteen jne :)

KataTheBlondi

Kyllä se mustakin tuntuu hyvälle jos se osuu silleen "pehmeesti" siihen... jos se menee liian kovalla vauhdilla runnoen niin sit kyllä sattuu...

figaro

Valitettavasti on yksi thread kadonnut bitti-avaruuteen... :(

Keskustelua asennoista ja parhaista sellasista. Jos haluatte Jimmyä kiihottaa, heitelkää pisteitä oikein antaumuksella :lol:

Carmencita

^ Öö, ja mä nautin eniten just siitä kun penis osuu siihen nipukkaan eli menee mahd. syvälle :roll: :shock: Ja poikaystävällä on onneks sen verran kookas työkalu, että osuu ratsastettaessakin ja lusikassa jne. Hmm, oonko "hieman" outo? Anyone? :lol:

des
Cinderella92
Ja kysyn nyt kans,ku en viitti uutta aihetta alottaa,et oon kuullu et sattuu enemmän jos istuu itte päällä ja mies on alla,niin pitääkö se paikkaansa?

Mulla sattuu ainakin, mutta yleensä vaan niin jos istun päällä ihan selkä suorassa.

satiny

se tuntuu ihanalta ku ollaan niinku lähetyssaarnaajassa, mies kietoo kädet naisen ympärille ja nainen miehen ympärille, ja sitte nainen vielä kietoo jalat miehen ympärille. Vaikee selittää ilman kuvaa :lol:

rachel.

Hmm, melkeinpä takaapäin ja sylikkäin. Noissa parhaat orkut minulla ainakin. ;)
Ja ainiin, nuolemisesta minä nautin ainakin eniten ihan selälläni maatessa.

Hawana
Fanni
olematon
pahatytt0
Lemmentunneli - Löytyy seksiasennot kirjasesta "seksiasentoja vuoden jokaiselle päivälle" :wink: varma orgasmi naiselle että miehelle :wink:
mikä tää tällanen on?

mäkin odottelen vastausta :lol:

samma här :D

seinäruusu
kurkku
siis mä en voi ymmärtää miten porukka voi saada takaapäin -asennossa!! :shock: itte en ikinä ole saanut siinä!! en ikinä.. ois kiva joskus saada siinä itsekin joskus kun mies itse tykkää siitä hurjasti. oisko vinkkejä?? :wink:

Siinä voi itse säädellä sitä kulmaa missä mies tulee sisään niin, että osuu "oikeaan" kohtaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat