Mies ei anna? - Seksi

KataTheBlondi

Tyydyttäkää aluksi toisianne muuten: käsillä... se vois laukaista miehenkin jännitystilat ja sä saisit :wink:

Sivut

Kommentit (16)

Jonna.K

mun mies aina alussa jätti leikin kesken siin tietys kohas.. ja hitto ku aina mietin että mikä ihme siinä on.. sitten PALJON (liian paljon) myöhemmin kertoi että johtui siitä kun ei ollut koskaan ollut muiden kanssa... shokki paniikki häiriö.. ja kylläpäs hävettää vieläki :oops: mennä nyt ja ottaa toiselta mitä haluaa ja toinen.. voi ei XD olen sika

Snuffle

Tuli vain mieleen, että tuollaisen tavallisenkin työpäivän jälkeinen kova väsymys voi johtua vaikkapa niinkin yksinkertaisesta syystä kuin anemiasta. Hätistä mies hemoglobiinin mittaukseen. :P

Ainakin nykyisellä miekkosellani väsymys vaikuttaa suoraan stondikseen. Eihän se kovin mukavalta tunnu, mutta eipä ainakaan johdu minusta.

Yezzi

Taistelukääpiö: Oletko nyt ihan varma että kirjoitit itse tuon tekstin ? :D
Suoraan kuin minun elämästäni mitä nyt mies ei tee kyllä yövuoroja...

Kohtalotoveri \:D/

Meilläkin mies on muka aina väsynyt vaikka hän tekee normaalin mittaista työpäivää (8h välillä menee 10h mutta vain kerran viikossa korkeintaan)
Eikä mies oikein edes harrasta mitään. Silti hän on väsynyt AINA jopa päiväunien jälkeen !
Enää ei oikein itseäkään huvita edes yrittää tehdä aloitetta kun se aina tyrmätään... Vasta mies kertoi että päikkäreiltä häntä saisi tulla herättelemään "kivalla tavalla" MUTTA kun ongelma tässä on se että päiväunilta häntä ei saa hereille kirveelläkään. En valehtele yhtään jos sanon että mies nukkuu 45min päikkärit ja heräämiseen päikkäreiltä menee 1h. Sitten kun mies taas on kunnolla hereillä tuon 1h jälkeen häntä ei enää kiinnosta... BLAAH

Lukretia

Taistelukääpiö, onko mies tehnyt ennen tuollaisia päiviä mutta silti jaksanut myös harrastaa seksiä? Vai ovatko tällaiset työvuorot uusi juttu? En kyllä ihmettele, jos tuollainen tahti vie mehut, mutta sitten kyllä miehen pitäisi miettiä, saisiko asiaa jotenkin korjattua. :?

KataTheBlondi

Ehkä seksikauppaan pitäisi mennä ja tyydytellä itseään. Ehkä miehesi todellakin on väsynyt: kuulostaa TOOOOSI rankoilta päiviltä ja kun kaikki vaikuttaa kaikkeen niin miksi ei väsymys ja stressi stondikseenkin..
Eli anna miehesi tehdä aloite ja osta jotain tosi kivaa itsellesi kaupasta. Ehkä se siitä. Halitus.

Taistelukääpiö

Eli mul ois täällä semmonen "ongelma" ?
Mun miestä ei jostain syystä huvita seksi ollenkaan. Ehkä kaks kertaa kuukaudessa ja silloin se ei ees oikein seiso. Tuntuu välillä siltä et se harrastaa seksiä mun kaa vaan sen takia et siit tuntuu siltä et sen on pakko tyydyttää mua :cry: Aluks seksiä oli tosi paljon ja hän oli innostunutkin mut nykyään (siitä lähtien kun muutettiin yhteen) innostus on ilmeisesti haihtunu. Kyl se sanoo melkein joka päivä että rakastaa mua, lähettelee jatkuvasti rakkausviestejä ja halaa paljon ja pitkään. Mut se seksi homma silti masentaa mua. Kun kysyin siltä et mikä on, se sano että sitä väsyttää yleensä liikaa eikä se johdu millään tavalla musta (hän tekee noin 4-5 yövuoroa/viikko, jotka kestää noin 12t, ja sen lisäks sil on futis treenti melkein joka päivä). Sitä mä haluaisin uskoa mut kun se ei ees seiso oikein, tai siis ei seisonu ainakaan viimeks kun oltiin "silleen" (ja mä tein aloitteen...)... :cry: :cry: Mul hajoo pää tänne.

pikku-elena

Siis juu, olemme kyllä puhuneet asiasta, eikä mies ymmärrä itsekään yhtään mistä on kyse. Olen pyytänyt kertomaan, mitä ajattelee sillä hetkellä, tai mikä sen laukaisee, muttei hän osaa sanoa. :( Hemmetin turhauttavaa. Meillä synkkaa muuten niin tositosi ihanasti ja kaikki on täydellistä, vain tuo oleellinen puuttuu.

Svenna

En usko että kokemattomuus on kyseessä. Mutta, jännitys voi ollakkin. :P Suhteesta toiseen pomppaaminen, kaikki on erilaista ja pelottavaa. Käsillä hyväily vois auttaa :)

procyon-a

Kyllä tuossa varmaan kysymys on kokemattomuudesta tai jostakin tunnepitoisesta jutusta.

Tää nyt voi kuulostaa tosi hölmöltä, mutta sellanen positiivinen kiusottelu tai kannustus ehkä saattaisi auttaa.

Taistelukääpiö

Siis ei saa itkeä! Siitä se vaan ottaa lisää painetta. Osoita että ymmärrät ja keskustelkaa asiasta. Yritä olla sanomatta mitään negatiivista.

pikku-elena

No en tuosta kokemattomuudesta tiedä... herra on ollut monta vuotta aikaisemmassa suhteessa, joka päättyi minun takiani.
Eli luultavasti tää liittyy nyt vaan tähän uuteen tilanteeseen, eroon, jne. Mutkueijaksaisiodottaa... :o

pikku-elena

Minulla ja suht tuoreella poikaystävälläni on kummallinen ongelma. Olemme olleet nyt reilut 3kk yhdessä, ja joka kerta, kun olemme pääsemässä vauhtiin, menee kundi täysin lukkoon. Valittaa, kuinka tekee niin helvetisti mieli, mutta kuinka kroppa ei anna periksi. Käskee olla hiljaa, jos rupean itkemään, että enkö olekaan haluttava, sillä kuulemma olen niin haluttava, että pää meinaa räjähtää.
Muilla samoja ongelmia?
Tämä on kummallista, sillä sillä ei kertomansa mukaan ole aiemmin ollut mitään vastaavaa.
Ja ei, erektiohäiriöitä ei miehellä ole.
Otanko tämän siis vain kohteliaisuutena, vai vaivunko epätoivoon?
(Alkaa meinaa tämä panetus kasvaa kolmanteen potenssiin...)
Miten saisi miehen rentoutumaan ja antautumaan himoilleen?
Kiitos jo etukäteen!

Mistake

Joo varmaan kokemattomuudesta tai muuten vaa jännäämisestä täs on kyse :? Mul oli aika sama homma kullankaa ku olintiin alettu seurustelee ja aijottiin kokeilla seksii ekaa kertaa ni sitä jännitti alussa niin paljon ettei sillä seissyt pariinkaan kertaan. Musta se oli lähinnä söpöä ja kivaakin. Tuli sellanen olo et sitä jännitti olla munkaa ja ja ym en osaa selitää mut ei se ollenkaa pahalta tuntunu ja lopulta se alkoikin jo onnistua :D Eli onnea teille kyl se siitä, siis ihan oikeesti :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat