Harrastatteko roolileikkejä? - Seksi

Mistake

Mäki tykkäsin! niis voi olla vaiks mielikuvitus vaa rajana ;D mut ei olla oikeen kokeiltu :/ harmi.. poikkis ei ikinä oikeen ole oma aloitteinen :o

Sivut

Kommentit (43)

Clain

Eipä suunnitellusti harrasteta.
Välillä tosin vahingossa molemmille jää jokin leikkisä rooli päälle ja siitä se sitten..
Mutta ei olla mtn puku/tarkoituksellisia roolileikkejä leikitty(:
Enkä usko että leikitäänkään. Eipä ainakaan minua innosta.

Phoolan

Meillä vierailee aina välillä koulutyttö ja tuhma sisäkkö yms :D Tykkään itse hirveesti tällasista jutuista mutta mites muilla täällä?

pörri

meillä leikitään useinkin. tykkään pukeutua ja "leikkiä" aina kun poikkis pyytää... saan itsekin lisää nautintoa, kun saa joskus olla joku muu...

Zaweka

No eipä ole tullut leikittyä.
Ja jotenkin jo mielikuva itsestä kekkaloimassa minimaalisessa sisäkönasussa aiheuttaa vakavamman repeämisen, joten ei ehkä :lol:
Tokihan se vois olla mielenkiintoista, mutta sama kuten edellisellä, ei miun pokka taitais riittää.

Phoolan
Mistake
Mäki tykkäsin! niis voi olla vaiks mielikuvitus vaa rajana ;D mut ei olla oikeen kokeiltu :/ harmi.. poikkis ei ikinä oikeen ole oma aloitteinen :o

Voithan aina itsekkin ehdottaa tai hienovaraisesti vihjailla siihen suuntaa.Luulis poikkisen innostuvan :D

Jimmy KImmel

Jos "leikitään roolileikkejä", niin leikittekö te niitä oikeasti??? :shock: Vai onko se sellaista, että vetäistään jotkut "seksiuniformut" niskaan ja sitten n*ssitaan? :? Niin paljon kuin noista rooliasuista (hoitsu, lentoemo, opettaja, Jane, poliisi, sihteeri, koulutyttö, bisnessnainen, sisäkkö, h*ora jne) tykkäänkin, niin en mä kyllä mitään roolia vetäisi. Eli leikit siis jäävät Jimmyltä väliin, mutta silti noita asusteita jumaloin tytöillä! :D

miu

tosta jimmyn kommentista tuli mieleen, että vaikea vetää rajaa, että mikä on roolin vetämistä ja "oikeaa" roolileikkiä ja mikä sitten vaan tota "kuteet niskaan ja p'annaan". voihan tuonkin viedä niin pitkälle kuin haluaa, tyyliin että lähdetään yhdessä esim baariin ja ollaan siellä niin kuin ei tunnettais jnejne. mut joo, meillä on testattu vaan hoitsu-potilas ja opettaja-oppilas variaatiot, mutta toivottavasti tulevaisuudessa kokeillaan vielä enemmänkin, sen verran kiksejä noista asuista saa kumpikin. 8)

Jimmy KImmel
miu
mut joo, meillä on testattu vaan hoitsu-potilas ja opettaja-oppilas variaatiot, mutta toivottavasti tulevaisuudessa kokeillaan vielä enemmänkin, sen verran kiksejä noista asuista saa kumpikin. 8)
Eli teillä siis kyse ei ole ainoastaan pukeutumisesta ja n*ssimisesta, vaan teillä on "esileikkinä" pikku "näytelmät" ja sitten vasta n*ssiminen..? :?

miu
Jimmy KImmel
miu
mut joo, meillä on testattu vaan hoitsu-potilas ja opettaja-oppilas variaatiot, mutta toivottavasti tulevaisuudessa kokeillaan vielä enemmänkin, sen verran kiksejä noista asuista saa kumpikin. 8)
Eli teillä siis kyse ei ole ainoastaan pukeutumisesta ja n*ssimisesta, vaan teillä on "esileikkinä" pikku "näytelmät" ja sitten vasta n*ssiminen..? :?

taisi saada väärän käsityksen mun tekstistä. siis ajattelin vain "yleisesti", että hommaan voi tuoda tuota roolitusta just pienillä näyttelemisillä eikä vaan vaatteilla. meillä on ollut käytössä vaan ne asut ja niihin liittyneet tuhmat puheet.. tosin kyllä mäkin ton jo lukisin roolileikeiksi, mutta kukin taplaa tyylillään :)

Jimmy KImmel
miu
taisi saada väärän käsityksen mun tekstistä. siis ajattelin vain "yleisesti", että hommaan voi tuoda tuota roolitusta just pienillä näyttelemisillä eikä vaan vaatteilla.
Yleisellä tasolla mäkin oikeestaan kyselin... Siis ymmärrän, että jotkut parit oikeasti leikkivät leikit ja ottavat roolit. Siis kyse ei ole pelkästä pukeutumisesta vaan tosiaankin siitä roolituksestakin, jota pukeutuminen tukee tai toisin päin... :wink:

Uteliaisuudestani sitä siis kysyin aivan kaikilta, että leikkiikö joku oikeasti noita leikkejäkin, vai onko se tosiaankin se Jimmy versio asiasta eli rouva pukeutuu seksikkäästi ja sitten n*ssitaan... :D

Kepatäti

Kyllä niitä meillä "leikitäänkin". Ei nyt mitenkään leikkimällä leikitä, mutta esim. sihteerin vaatteet päälle ja "kuulin, että täällä tarvittaisiin tyttöä, joka on hyvä suustaan ja kätevä käsistään :wink:" -tyyliin leikkiä.

MUOKS. (En kyllä tiedä, uskaltaako tätä sanoo ku tää on OT:tä ja menee henkilökohtasuuksiin ettei vaan poisteta :wink: ) Oon muuten hieman yllättynyt ettet sää Jimppari innostu näistä, muutakuin pelkästään vaatetasolla :lol:

Jimmy KImmel
Kepatäti
MUOKS. (En kyllä tiedä, uskaltaako tätä sanoo ku tää on OT:tä ja menee henkilökohtasuuksiin ettei vaan poisteta :wink: )
Tää on siinä rajoilla, että otanko johonkin moderaattoriin yhteyttä ja käsken viestisi poistaa! :lol:

Kepatäti
Oon muuten hieman yllättynyt ettet sää Jimppari innostu näistä, muutakuin pelkästään vaatetasolla :lol:
Katsos Jimppari-amppari ei hölynpölyistä välitä! :lol: Ei vaan. Leikkikööt ne joita leikit kiinnostaa, mä en vaan saa mitään kiksejä sellaisesta. Tykkään kyllä siis aivan älyttömän paljon siitä, että kimulit noin pukeutuu, mutta leikit jääkööt väliin. :? Ei mulla varmaan edes pokka riittäisi, menisi repeilyn puolelle koko homma. Oon niin vakavamielinen ja tylsä, että ei yksinkertaisesti nappaa tippaakaan. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat